nahrada originalnej kabelaze
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
amiricas píše:A kolik je to teda tak orientačně metrů kabelů?
Já bych se pokusil to "hodně" převést na číslo: hrubým odhadem je to cca 250, spíše však více, metrů. L.Maysner píše:hodne. to ti asi nikdo nerekne
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
No - hele: vezmeš-li v potaz pouze zadní lampy - tak to máš cca 12 pramenů po 4 m a máš hnedle cca 50 metrů, vezmu-li ten hrubý svazek, který mám pod palubkou - ten má průměr dobře 4 cm a délku 1,5 metru, spočítej si rozvod světel vpředu a zbývající legrácky vpředu(houkačka, ventilátor, alternátor, blikny ...) ... ono to naskáče. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Myslím si že pokud kabeláž nemá zjevný vady, tak je nesmysl ji dělat znova. Jestli má vady třeba koncovek, tak pokud nejsou zničený ale jen zoxidovaný, tak bych je jen očistil a po seskládání změřil úbytky napětí ve všech hlavních bodech tak, abych věděl kde mám třeba přechoďáky. A to si myslím je hračičkaření, který jsme si dělal, když jsme řešil zoxidovanou pojistkovku. Prošel jsem přední světla voltmetrem od baterky až po konektory ke světlům v motorovým prostoru a podivil se, proč je na nich místo cca 12,5 (baterka) asi 9V. Po vyřešení pojistkovky a prohýbání všech spojů po cestě mi opět světla svítí. A řekl bych že ještě dlouho budou.
JInak, na origo kabel jde znova nalisovat nebo přiletovat novej konec.
JInak, na origo kabel jde znova nalisovat nebo přiletovat novej konec.
A to zapojení přístrojovky?
To to má 05ka vážně tak debilně? Tomu snad ani nevěřim, 03/06 má dráty s konektůrkama plastovejch konektorech, je jich tam asi 5 a zapojí se to celkem snadno.u palubovky jiný koncovky protože ty co tam mám jsou pěkně na hovno protože každej kábl je samostatně takže když demontuju palubovku tk pak je celkem oříšek to zase zapojit
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11032
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Pětka má taky v palubovce nějakých 5-6 konektrorů, přístup k nim je celkem v pohodě, prohodit velkým omylem jdou snad jen dva. Jedinou závadou bych viděl neizolovaný faston tuším na spínači ventilátoru topení a to lze snadno napravit. Vůbec nechápu potřebu do toho vrtat. Co se týče elektriky, tak bývají potíže snad jen s těmi slabomyslnými konektory na zadních lampách, paticemi žárovek bloku kontrolek (tuzexový šestižárovkový) a když už to moc přeženu, tak v konektorech blinkrů na předku. To už mne více irituje krátký náhon k tachometru, díky čemuž si člověk podrápe tlapky.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Dobrý odhad . Je to víc a o hodně . Na 02 jsem tahal celou novou kabeláž kvůli požáru vzniklého při svařování a prvotně koupených 300m bylo málo .Luděk Musil píše:"hodně" převést na číslo: hrubým odhadem je to cca 250, spíše však více, metrů.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11032
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nová kabeláž z východu bude v tom nejlepším případě stejná jako ta původní, takže nevyřeší to co vadí jedinci amiricas.
Co vlastně vadí na té původní kabeláži jedinci amiricas? Oxidace začátků vodičů? Něbo něco zásadnějšího?
Co vlastně vadí na té původní kabeláži jedinci amiricas? Oxidace začátků vodičů? Něbo něco zásadnějšího?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
A to zapojení přístrojovky?citace:
u palubovky jiný koncovky protože ty co tam mám jsou pěkně na hovno protože každej kábl je samostatně takže když demontuju palubovku tk pak je celkem oříšek to zase zapojit
To to má 05ka vážně tak debilně? Tomu snad ani nevěřim, 03/06 má dráty s konektůrkama plastovejch konektorech, je jich tam asi 5 a zapojí se to celkem snadno.
vím že u tátovi O5 jsou obdélníkové klasické koncovky snad jako u každého žigula ale já mám nějakého podělaného protože jediné co tam mám jsou ty střívka z těch koncovek nevim jestli to takhle udělal první majitel ale asi jo a když sem teď měnil tacháč protože nahovno ukazoval ujeté kilometry tak nandat to mi zabralo půl hoďky a to sem si to ještě radši popsal. ale mám to proto že mi občas rozsvítí baterka a cca po 1-2 minutách zase zhasne. Alternátor Baterka i řemeny jsou dobré takže někde bude kraťas.
u palubovky jiný koncovky protože ty co tam mám jsou pěkně na hovno protože každej kábl je samostatně takže když demontuju palubovku tk pak je celkem oříšek to zase zapojit
To to má 05ka vážně tak debilně? Tomu snad ani nevěřim, 03/06 má dráty s konektůrkama plastovejch konektorech, je jich tam asi 5 a zapojí se to celkem snadno.
vím že u tátovi O5 jsou obdélníkové klasické koncovky snad jako u každého žigula ale já mám nějakého podělaného protože jediné co tam mám jsou ty střívka z těch koncovek nevim jestli to takhle udělal první majitel ale asi jo a když sem teď měnil tacháč protože nahovno ukazoval ujeté kilometry tak nandat to mi zabralo půl hoďky a to sem si to ještě radši popsal. ale mám to proto že mi občas rozsvítí baterka a cca po 1-2 minutách zase zhasne. Alternátor Baterka i řemeny jsou dobré takže někde bude kraťas.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
jednoduchá náprava, bez nutnosti zásahu do instalace je ta, že koupíš teplem smršťovací bužírku takovýho průměru aby šla na ty "střívka z konektorů" nasadit a oběhneš to dokola zapalovačem. Bužírka se stáhne a zaizoluje ten konec tak, že už se ti nikde nic nedotkne. Zabere to chvíli času, ale bude to celkem rychle, nemluvě o nákladech, který budou směšný oproti výměně instalace...
Ikdyž pokud jsou tyhle konce nandaný správně do konektorů, tak by i tak nemělo ke zkratu dojít, má to vůle... Ale budiž, stát se asi může ledacos.
Ikdyž pokud jsou tyhle konce nandaný správně do konektorů, tak by i tak nemělo ke zkratu dojít, má to vůle... Ale budiž, stát se asi může ledacos.
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1502
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: