To ale mají jen nejvýkonnější verze 1,4 tsi, zbytek má jen fén.Atex píše:mechanicky kompresor pro male otacky, turbo pro vysoke
Nechci být za zpátečníka, ale když se podívám na to podívám z hlediska uživatele, tak jaký výhody mě přináší 1,2 tsi oproti třeba renaultí 1,6 16v 81kW (zejména z Dacií), krom nižšího ručení ale současně potencionálním drahým závadám. Ono to není jen turbo a vstřiky, ale třeba takový věci jako odpojitelný vodní čerpadlo, samozřejmě může to být všechno kvalitní a spolehlivý, ale každej díl má nějakou spolehlivost a ta je vždycky menší jak 100%, stoprocentní spolehlivost má jen díl, který neexistuje.
A k tomu dochlazování po jízdě, z hlediska uživatele opět blbost, někam dojedu, potřebuju někam jít a ne čumákovat v autě 5 minut a dochlazovat turbo, zvlášť pokud si pořídím hypermoderní stroj, čekal bych od toho jistý komfort.