Osobne by som staval 1600, mam k tym motorom vztah
aky motor na upravy?
Moderátor: Moderátoři
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
pokial chces na tom nieco malo pojazdit, a dat tam dva webere tak si sprav najpr GO spodku, nikd nevies kto a ako na tom jazdil teraz robim komplet generalku jednej 1600vky a mala najeto len 90 tis KM a spodok v haji, co sa tyka uprav tazko radit, musis si spravit kompromis medzi tym kolko ma motor najazdit a ako ma jazdit,
Osobne by som staval 1600, mam k tym motorom vztah
, vybrusit na podstvorec, urobit GO spodku, kluky, odlahcit zotrvak kusok, ist do madarska kupit vyfuk, vacky... vsetko uz je tu aspon 200x popisane
Osobne by som staval 1600, mam k tym motorom vztah
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
To je divne, ja mel za to, ze spodek je nesmrtelny...ger007 píše:90 tis KM a spodok v haji
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
No ono tie úpravy, čo tu píše ger sú účinné, to je pravda, ale je otázne, či chceš do toho tak moc investovať
A aby si to spravil a potom správne nastavil to vyžaduje určité skúsenosti a musí sa to vedieť. Ak sa pre to rozhodneš, doporučujem spolupracovať s niekým, kto sa v tom vyzná.
Keď si predstavím trabantovú karosériu, ktrorá je pomerne ľahká s motorom 1700 už len v sérii s karburátorom, tak by som mal strach do toho sadnúť. Doporučujem potom spraviť ochrannú klietku, pevné sedačky a 4bodové pásy, aby si sa v tom niekde nezabil.
Keď si predstavím trabantovú karosériu, ktrorá je pomerne ľahká s motorom 1700 už len v sérii s karburátorom, tak by som mal strach do toho sadnúť. Doporučujem potom spraviť ochrannú klietku, pevné sedačky a 4bodové pásy, aby si sa v tom niekde nezabil.
no, tak zas 3000Eur do toho davat nechcem, ale ratam s tym ze neake bubaky to zozere...spolupracovat s niekym kto sa v tom vyzna by som fakt xcel, to som pisal aj v prvom prispevku, ze potrebujem kontakt na niekoho skuseneho aby mi v tom poradil...nepoznas niekoho?
)
co sa tyka bezpecnosti: klietku tam dam spravit odbornikom, sedacky mam kupene anatomicke a pasy mam sice 3bodove, ale su tahane dozadu na klietku. A dalsia vec je, ze v kazdom aute sa da jazdit ako debil, aj tak ze clovek si vie zhodnotit kde na to moze slapnut...
co sa tyka bezpecnosti: klietku tam dam spravit odbornikom, sedacky mam kupene anatomicke a pasy mam sice 3bodove, ale su tahane dozadu na klietku. A dalsia vec je, ze v kazdom aute sa da jazdit ako debil, aj tak ze clovek si vie zhodnotit kde na to moze slapnut...
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
to som si myslel aj ja, az do chvile kym som rozobral spodok, ked volakdo tych 90 tis odjazdi na dva oleje , neni sa comu divitAtex píše:To je divne, ja mel za to, ze spodek je nesmrtelny...ger007 píše:90 tis KM a spodok v haji
tazko povedat, par ludi co sa tym motorom vyznaju asi je, na tvojom mieste by som sa skusil poobhliadnut po neakom starom zavodnikovi alebo staremu mechanikovi z mototechny, vyuzit vsetky ich kontakty vedomosti, sam sa momentalne snazim o to iste,
zalezi od kial si, tu na fore ti vie kopec ludi poradit.
tuto ti spravim itinerar co stoji GO motora cca kym to mam v hlave cerstve
vybrus motora 80e
vybrus kluky 35e
loziska 15 + 15 = 30e
piesty od 50e - 500e
ojnice vybrus a vyvaz , to je gratis
zotrvak neake odlahcenie to mas takych 20 e + zalezi ak poznas niekoho
vacka, vyfuk , kolecko, www.wolfmotor.hu
zrataj si a uvidis ako je to cenovo
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13858 ak nevies kde to je, tak vo Vlckovciach na starej slepej ceste co ide vedla novej cesty na Nitru.
Roman
- radek mb
- Příspěvky: 5195
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Kus za kus,příruba na převodovku je u všech Ladamotorů stejná bez rozdílu kubatury.I já vyměnil 1500 za 1700.patres007 píše: da sa vymenit motor 1500 za 1700? Sadne na prevodovku? Treba nieco prerabat alebo len kus za kus?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472