aky motor na upravy?
Moderátor: Moderátoři
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
pokial chces na tom nieco malo pojazdit, a dat tam dva webere tak si sprav najpr GO spodku, nikd nevies kto a ako na tom jazdil teraz robim komplet generalku jednej 1600vky a mala najeto len 90 tis KM a spodok v haji, co sa tyka uprav tazko radit, musis si spravit kompromis medzi tym kolko ma motor najazdit a ako ma jazdit,
Osobne by som staval 1600, mam k tym motorom vztah , vybrusit na podstvorec, urobit GO spodku, kluky, odlahcit zotrvak kusok, ist do madarska kupit vyfuk, vacky... vsetko uz je tu aspon 200x popisane
Osobne by som staval 1600, mam k tym motorom vztah , vybrusit na podstvorec, urobit GO spodku, kluky, odlahcit zotrvak kusok, ist do madarska kupit vyfuk, vacky... vsetko uz je tu aspon 200x popisane
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
To je divne, ja mel za to, ze spodek je nesmrtelny...ger007 píše:90 tis KM a spodok v haji
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
No ono tie úpravy, čo tu píše ger sú účinné, to je pravda, ale je otázne, či chceš do toho tak moc investovať A aby si to spravil a potom správne nastavil to vyžaduje určité skúsenosti a musí sa to vedieť. Ak sa pre to rozhodneš, doporučujem spolupracovať s niekým, kto sa v tom vyzná.
Keď si predstavím trabantovú karosériu, ktrorá je pomerne ľahká s motorom 1700 už len v sérii s karburátorom, tak by som mal strach do toho sadnúť. Doporučujem potom spraviť ochrannú klietku, pevné sedačky a 4bodové pásy, aby si sa v tom niekde nezabil.
Keď si predstavím trabantovú karosériu, ktrorá je pomerne ľahká s motorom 1700 už len v sérii s karburátorom, tak by som mal strach do toho sadnúť. Doporučujem potom spraviť ochrannú klietku, pevné sedačky a 4bodové pásy, aby si sa v tom niekde nezabil.
no, tak zas 3000Eur do toho davat nechcem, ale ratam s tym ze neake bubaky to zozere...spolupracovat s niekym kto sa v tom vyzna by som fakt xcel, to som pisal aj v prvom prispevku, ze potrebujem kontakt na niekoho skuseneho aby mi v tom poradil...nepoznas niekoho? )
co sa tyka bezpecnosti: klietku tam dam spravit odbornikom, sedacky mam kupene anatomicke a pasy mam sice 3bodove, ale su tahane dozadu na klietku. A dalsia vec je, ze v kazdom aute sa da jazdit ako debil, aj tak ze clovek si vie zhodnotit kde na to moze slapnut...
co sa tyka bezpecnosti: klietku tam dam spravit odbornikom, sedacky mam kupene anatomicke a pasy mam sice 3bodove, ale su tahane dozadu na klietku. A dalsia vec je, ze v kazdom aute sa da jazdit ako debil, aj tak ze clovek si vie zhodnotit kde na to moze slapnut...
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
to som si myslel aj ja, az do chvile kym som rozobral spodok, ked volakdo tych 90 tis odjazdi na dva oleje , neni sa comu divitAtex píše:To je divne, ja mel za to, ze spodek je nesmrtelny...ger007 píše:90 tis KM a spodok v haji
tazko povedat, par ludi co sa tym motorom vyznaju asi je, na tvojom mieste by som sa skusil poobhliadnut po neakom starom zavodnikovi alebo staremu mechanikovi z mototechny, vyuzit vsetky ich kontakty vedomosti, sam sa momentalne snazim o to iste,
zalezi od kial si, tu na fore ti vie kopec ludi poradit.
tuto ti spravim itinerar co stoji GO motora cca kym to mam v hlave cerstve
vybrus motora 80e
vybrus kluky 35e
loziska 15 + 15 = 30e
piesty od 50e - 500e
ojnice vybrus a vyvaz , to je gratis
zotrvak neake odlahcenie to mas takych 20 e + zalezi ak poznas niekoho
vacka, vyfuk , kolecko, www.wolfmotor.hu
zrataj si a uvidis ako je to cenovo
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13858 ak nevies kde to je, tak vo Vlckovciach na starej slepej ceste co ide vedla novej cesty na Nitru.
Roman
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Kus za kus,příruba na převodovku je u všech Ladamotorů stejná bez rozdílu kubatury.I já vyměnil 1500 za 1700.patres007 píše: da sa vymenit motor 1500 za 1700? Sadne na prevodovku? Treba nieco prerabat alebo len kus za kus?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487