no mne to tiez zabralo cele dva dni
Asi to bude tym, ze som najprv musel rozobrat Nivu, vytiahnut z nej servo, zistit, ze do kombika absolutne nepasuje a naprat ho tam napriek tomu
Takze kombik bude mat posilovac, vyziadalo si to sice nejake obete, ale hadam to za to bude stat(mozno budem mat konecne sancu na jazde zrucnosti)
Z origo domceka riadenia trci do interieru len hriadel, u serva je to dost velka cast domceka, takze som musel poriadne zvacsit dieru v karoserii. Snazil som sa to nepresvihnut a nespravit moc velku, tak som to vyrezaval a priklepaval postupne, preto to spociatku vyzeralo dost hardcorovo. Aby domcek na servo sadol, musel som aj trochu preklepnut nosnik, pretoze sa do neho zapieralo/zhruba v mieste, kde je drziak spojkovej trubky/hadice - zvrchu/. Brzdovy posilovac sa tam samozrejme nezmestil, u Nivy je to riesene konzolou a Samarackym vykonnejsim posilovacom, ja som to riesil trochu jednoduhsie, hlavne z casovych dovodov. Dalsi dost velky problem - brzdovy pedal, nezmestil sa popri klbe na hriadeli k volantu - upravit, preklepnut, zvarit..... Snad raz niekde na dialnici nestupim do prazdna
![Weedman :weedman:](./images/smilies/icon_weed.gif)
Tyc volantu, coho som sa najviac bal bol najmensi problem - u Nivy je sice dlhsia ale je teleskopicka
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Normalne sla vo zveraku stlacit na kratsie, takze sadla presne.
Par fotiek:
![Obrázek](http://img341.imageshack.us/img341/2917/01082010789.th.jpg)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4