211x
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Neboj, tak zle nebude. Pokud vím, dovozce se zrovna o marketing nestará, proto prodej vypadá tak, jak vypadá. Četl jsem (a kdysi i viděl na primě) jiný recenze, kde Ladu spíš chválili - kritizovali (cca v r.2001) zastaralý design a absenci posilovače, která se prý překvapivě neprojevovala až zas tak kriticky ani při parkování (nicméně chyběl). Chválili brzdy, a pružnost motoru.
Zkus třeba tohle:
http://auto.mototesty.cz/2001/4Q/auto/110-111-112.htm
Řekl bych, že je to mnohem objektivnější recenze...
Zkus třeba tohle:
http://auto.mototesty.cz/2001/4Q/auto/110-111-112.htm
Řekl bych, že je to mnohem objektivnější recenze...
Naposledy upravil(a) dmatej dne pon bře 28, 2005 14:43, celkem upraveno 1 x.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Pro Speedyho ad2):
Vůbec nechápu, jak jsem s tak hrozným autem mohl bez problémů 3 roky jezdit. (2111 16V) A navíc si příští rok chci koupit nové a zase 2111. Nestala se někde nějaká chyba?
SK.
Vůbec nechápu, jak jsem s tak hrozným autem mohl bez problémů 3 roky jezdit. (2111 16V) A navíc si příští rok chci koupit nové a zase 2111. Nestala se někde nějaká chyba?
SK.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Speedy, sleduješ i fóra u jiných značek? Zajímalo by mě srovnání.
Koukal jsem na ruské forum a závad je tam jak nasr...
Je ovšem potřeba vědět, že Lada vyrábí dost velké množství vozů 211x.
Kdybych zvažoval nákup něčeho, jako je 2112, tak bych váhal i mezi jinými vozy s "malým" kufrem. (Logan, Daewoo-Chevrolet)
Logan má sice blbé (zastaralé a nevýkonné) motory (oproti Ladě) a bez příplatků prakticky žádnou výbavu, ale prodá se toho tu víc a tak se to tu bude víc "hýbat". 2111-kombík je pro mě od Lady pořád nejzajímavější a nenapadá mě nic, kromě ojeté Oktávie kombi, co by mohlo být z mého pohledu Ladě konkurencí.
Moji dva známí, co mají škodovky (Fabie, Oktávie) a jezdí s nimi v podobném režimu, jako já, tak na ně nadávaj. (30-50tkm/rok a pod plynem) Například kámošce na Fabii v záruce měnili motor. Ale je fakt, že ona rychlosti pod 160km/h nepovažuje za jízdu a má tam jen 1,4l. Takže její motor dostává asi podobnou koprovku, jako ten můj.
Prodejce u CS Auto Lada trvá na jejich tabulce spotřeby, tj. že 16V žere méně než 8V.
Já s 16V jezdím poměrně rychle a neúsporně a přesto mi průměrná spotřeba vychází 8,6l/100km. (na LPG to bylo 10,2l/100km, ale LPG už nepoužívám pro jeho poruchovost a lenost) Pro srovnání: se Škodou 125L jsem jezdil za 12l LPG/100km.
Nepotřebuju totiž v autě plynulou regulaci plynu a brždění, mě by stačil přepínač OTEVŘENO x ZAVŘENO.
A myslím, že tady na fóru není nikdo, komu by to žralo víc benzínu než mě. Nebo snad je?
Koukal jsem na ruské forum a závad je tam jak nasr...
Je ovšem potřeba vědět, že Lada vyrábí dost velké množství vozů 211x.
Kdybych zvažoval nákup něčeho, jako je 2112, tak bych váhal i mezi jinými vozy s "malým" kufrem. (Logan, Daewoo-Chevrolet)
Logan má sice blbé (zastaralé a nevýkonné) motory (oproti Ladě) a bez příplatků prakticky žádnou výbavu, ale prodá se toho tu víc a tak se to tu bude víc "hýbat". 2111-kombík je pro mě od Lady pořád nejzajímavější a nenapadá mě nic, kromě ojeté Oktávie kombi, co by mohlo být z mého pohledu Ladě konkurencí.
Moji dva známí, co mají škodovky (Fabie, Oktávie) a jezdí s nimi v podobném režimu, jako já, tak na ně nadávaj. (30-50tkm/rok a pod plynem) Například kámošce na Fabii v záruce měnili motor. Ale je fakt, že ona rychlosti pod 160km/h nepovažuje za jízdu a má tam jen 1,4l. Takže její motor dostává asi podobnou koprovku, jako ten můj.
Prodejce u CS Auto Lada trvá na jejich tabulce spotřeby, tj. že 16V žere méně než 8V.
Já s 16V jezdím poměrně rychle a neúsporně a přesto mi průměrná spotřeba vychází 8,6l/100km. (na LPG to bylo 10,2l/100km, ale LPG už nepoužívám pro jeho poruchovost a lenost) Pro srovnání: se Škodou 125L jsem jezdil za 12l LPG/100km.
Nepotřebuju totiž v autě plynulou regulaci plynu a brždění, mě by stačil přepínač OTEVŘENO x ZAVŘENO.
A myslím, že tady na fóru není nikdo, komu by to žralo víc benzínu než mě. Nebo snad je?
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Kdybych na to měl....
Kolem mě je asi 5 lidí s Peugeoty, všichni si je chválí - a je to docela pěkný svezení. Chválí si i servis a spolehlivost. Háček je v tom, že oni vydělávají dost přes 20tis. měsíčně a můžou si ten servis dovolit. Vlastníma rukama na auto ale nešáhnou, když se něco stane, hurá do servisu.
Ladu 2112 a spol. bych ojetou za tyhle peníze asi nekoupil. Kdybych měl na novou, za nějakých 250tis. bych do toho asi šel. Rozhodně spíš než do fabky
Kolem mě je asi 5 lidí s Peugeoty, všichni si je chválí - a je to docela pěkný svezení. Chválí si i servis a spolehlivost. Háček je v tom, že oni vydělávají dost přes 20tis. měsíčně a můžou si ten servis dovolit. Vlastníma rukama na auto ale nešáhnou, když se něco stane, hurá do servisu.
Ladu 2112 a spol. bych ojetou za tyhle peníze asi nekoupil. Kdybych měl na novou, za nějakých 250tis. bych do toho asi šel. Rozhodně spíš než do fabky
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Pro Speedy
Ahoj Speede, myslím si, že jsi to v závěru posledního příspěvku vystihl. Záleží, co od toho auta očekáváš. Máš pravdu, že když vedle sebe postavíš ta dvě auta (LADA a PEUGEOT), tak jako lepší auto vyjde asi ten Peugeot. Ale je to o tom, mít na servis, ND apod. Já mám také= 2111, r. v. 2000, najeto přes 49 tis km. No a krom jedné závady - vadné čidlo klepání nemám problém. Ten Peugeot bude určitě lepší na pohodlí, zpracování.... . Ale pořád si myslím, že LADA je držák, který jde udržovat za přijatelné náklady. Co se týká vzhledu, tak to je individuální věc. O motoru bych vůbec neuvažoval. Ten je poedle mého nejpovedenější z celého auta. Podvozek je také v pohodě, kovaná ramena jsou kovaná ramena.... Ale samozřejmě to není auto na reprezentaci. Je to poctviý pracant.
Mimochodem známému nedávno odešla na peugotu řídící jednotka. Věru radost z toho neměl......
Erik
Mimochodem známému nedávno odešla na peugotu řídící jednotka. Věru radost z toho neměl......
Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Re: Pro Speedy
Muj znamy ma Peugeota 405 z roku tusim 90 ci tak nejak a jen do teho mizi penize. A dily samozrejme z vrakace. Nedvano mu chytla elektrika v motorovem prostoru. Hasici a tak... ale auto jezdi. Plasty misty trochu dolamane, motor na volnobeh nejak pozlobuje, cudliky na zajisteni dveri uz nejsou... no ale jezdi to. Muj Wergl je starsi, asi o neco min jety ale jeste nehorel a cudliky na dverach ma vsechnyErik píše: Je to poctviý pracant.
Mimochodem známému nedávno odešla na peugotu řídící jednotka. Věru radost z toho neměl......
Erik
Ale priznam se, kdyz sem Wergl I rozbil, uvazoval sem o 405tce...
VAZ 2104 1.3 1989
nazdar chlapci, hlavně speedy. přidám se k Vaší diskusi. Já sám mám 2112 16v teď je tomu jedenáct měsíců najeto 20500km při spotřebě 5,8l/100km. Auto je zcela bezproblémové. Ta recenze nebo co to bylo na tom auto impulzu byla zaplacena vw, protože takové kraviny co tam sesmolili, jsou zarážející a mají za úkol jen pošpinit vše kromě fábie. Já pokud srovnám ladovku s 16v fábií(služební,2auto), tak docházím k podobně strašným závěrům, ale pro fábii(vysoká spotřeba, malá dynamika do 4000ot. jezdí hůř něž favorit, malý vnitřní prostor pro cestující na všech místech a potom hlavně vzadu, ze mě už si dospělá osoba nesedne, tvarové zhotovení předních plastových prostor je přímo strašné, nikde žádná rovná plocha, stupidní přepínač světel za 3000,-, věčné poruchy, zadní ostřikovač, zadní brzdové světlo, praskající žárovky, vybité baterie, stabilizárory, posilovač řízení, prorezlé 5 dveře a mohl bych pokračovat). Fábie vítězí jenom v tom, že má airbagy. A to je dost málo když byla o 150000,- dražší.
Už několik majitelů fábií mě řeklo, že ta koupě bylo nejhorší rozhodnutí jejich života. Ale hodně lidí si ji chváli. Prostě tohle nemá cenu řešit. Kup auto jaký chceš a uvidíš. 4 pažouti jsou někde jinde.
Pokud chceš hodně muziky za málo peněz, kup ladu a nedej na řeči okolí.
Franta
Už několik majitelů fábií mě řeklo, že ta koupě bylo nejhorší rozhodnutí jejich života. Ale hodně lidí si ji chváli. Prostě tohle nemá cenu řešit. Kup auto jaký chceš a uvidíš. 4 pažouti jsou někde jinde.
Pokud chceš hodně muziky za málo peněz, kup ladu a nedej na řeči okolí.
Franta
Znáte léčbu ?
Začínám na sobě pozorovat jakýsi druh úchylky, kterou se odlišuji od 99 % běžné populace. Líbí se mi Lada 2111 (ne že by ten design byl kdoví jakej, že ....), zejména její poměr výkon/cena (srovnatelný móóóóóžnááá s Loganem). Na druhou stranu moje stará, 2107, vypadá v interiéru mnohem lépe ...
Jenom se bojím, když se rozloučím s milovanou sedmičkou, jestli si nebudu za pár let rvát vlasy, protože budu šťastným majitelem vrzající, pískající mrchy, s palubní kontrolou ohlašující každý výmol, a která se sprzněným 1600 motorem 16V žere jak tank a kromě každoroční výměny shnilého zadního stěrače budu muset shánět nálepky jako jeden mladý pan doktor v Básnících ...
Chtěl bych slyšet od co nejvíce z vás opravdová NEGATIVA (vím, že to půjde těžko), abych se mohl rozhodnout objektivně ....
Jenom se bojím, když se rozloučím s milovanou sedmičkou, jestli si nebudu za pár let rvát vlasy, protože budu šťastným majitelem vrzající, pískající mrchy, s palubní kontrolou ohlašující každý výmol, a která se sprzněným 1600 motorem 16V žere jak tank a kromě každoroční výměny shnilého zadního stěrače budu muset shánět nálepky jako jeden mladý pan doktor v Básnících ...
Chtěl bych slyšet od co nejvíce z vás opravdová NEGATIVA (vím, že to půjde těžko), abych se mohl rozhodnout objektivně ....
Dneska jsem se objednal na servisní prohlídku po 75000km a ta plečka jako by to slyšela mě nechala v 17:00 viset na Roztylech. A nechytá a nechytá.
Ta svině líná, namísto toho, aby tam dojela v termínu objednání 11.04.2005 po svejch, se zítra ráno poveze na odtahovce. V Mělníce to ještě nevědí, tak jsem zvědavej, co budou říkat, když jim to tam nechám na dvoře. Jsem docela zvědavej, co tomu je a kdy to bude opravené.
Chtěl jsi negativa, máš je.
Ta svině líná, namísto toho, aby tam dojela v termínu objednání 11.04.2005 po svejch, se zítra ráno poveze na odtahovce. V Mělníce to ještě nevědí, tak jsem zvědavej, co budou říkat, když jim to tam nechám na dvoře. Jsem docela zvědavej, co tomu je a kdy to bude opravené.
Chtěl jsi negativa, máš je.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)