Můj kojot (mopadži)
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Mě třeba před upadením kola akorát ztuhlo řízení. Nevrzal, neklepal.
Vržou klepou, mají vůle. Horní se dají poznat, když vemeš kolo zezhora a zavergluješ. Vůle je znát. A jinak mi to třeba bylo kontrolovaný, že auto šlo na zvedák, pod čep železná tyč, spustilo se to, aby to na tej tyči sedělo (ne plnou vahou) a pak se hejbalo, zkoumalo.Já bych z toho sice nic nepoznal, ale bylo mi řečeno, že to je dobrý
Vržou klepou, mají vůle. Horní se dají poznat, když vemeš kolo zezhora a zavergluješ. Vůle je znát. A jinak mi to třeba bylo kontrolovaný, že auto šlo na zvedák, pod čep železná tyč, spustilo se to, aby to na tej tyči sedělo (ne plnou vahou) a pak se hejbalo, zkoumalo.Já bych z toho sice nic nepoznal, ale bylo mi řečeno, že to je dobrý
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Mě kolo naštěstí neupadlo ,ale u mě se to projevovalo tak ,ze řízení šlo sice lehce ,ale dělalo trhavé pohyby.Kdyz jsem mel auto na zemi tak to katastrofalně vrzalo i pri zvedani to silne vrzalo .To co na čepech bylo se nedalo nazvat ani prachovkou
Prakticky jsem řekl to stejné co Laďuša
Prakticky jsem řekl to stejné co Laďuša
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
napriklad tak ze pri zatoceni sa auto tak zavlni zatocis do lava auto sa zahupe a ides dalej aspon tak sa to prejavuje u mna a smozrejme vrzganie a mlatenie cez diery
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
no jednoduše-kolo se uchopí nahoře u hrany blatníku oběma rukama a silně zacloumá k sobě -vůle by měla být cítit-spodní čep dělám tak že zvednu auto heverem a pod spodní rameno dám špalek a potom pomalu zpouštím-až se kolo částečně zatíží tak s ním cloumám od sebe a k sobě a do strany-takhle se dá zjistit vůle ve spodním, horním a řídícím čepu...
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Ano to je správný postup jak poznat volný spodní čep . Já podložím spodní rameno přímo za spodní čep dřevěným hranolem a auto na něj úplně spustím . A pak kolem zezdola silně zavergluji (od sebe a k sobě) . Pokud se podloží obě strany najednou jde udělat velmi rychle kontrola celé nápravy protože jsou všechny čepy v odlehčené poloze .rosta píše:no jednoduše-kolo se uchopí nahoře u hrany blatníku oběma rukama a silně zacloumá k sobě -vůle by měla být cítit-spodní čep dělám tak že zvednu auto heverem a pod spodní rameno dám špalek a potom pomalu zpouštím-až se kolo částečně zatíží tak s ním cloumám od sebe a k sobě a do strany-takhle se dá zjistit vůle ve spodním, horním a řídícím čepu...
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Re: Můj kojot (mopadži)
Tak, abych to tu oživil, stále žijem Momentálně přemýšlím nad renovací disků a výměnou mých BARUM made in Czechoslovakia
Žigul 2101 (*1972-...)
Kolo ukrajina (okolo 1940)
Kolo ukrajina (okolo 1940)
Re: Můj kojot (mopadži)
Tak jsem se pracně musel znovu registrovat. přidávám nějaké novější foto.
Re: Můj kojot (mopadži)
Nóó - oproti prvnímu příspěvku vypadá nádherně !!!
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Můj kojot (mopadži)
No Víťo! Parádní práce a ještě lepší foto!
Nevím, jaký jsi měl problém s původním uživ. účtem, ale klidně Ti ho oživím. To není žádný problém. Bylo by to i lepší, abys tady nebyl rozdvojen jako Jekylle a Hyde.
Nevím, jaký jsi měl problém s původním uživ. účtem, ale klidně Ti ho oživím. To není žádný problém. Bylo by to i lepší, abys tady nebyl rozdvojen jako Jekylle a Hyde.
Re: Můj kojot (mopadži)
Hledám v okolí Pardubic nějakého odborníka přes motor. Kdokoliv kdo dokáže pořádně poladit, seřídit, připravit a ještě neumřel.