Tomáš - VAZ 21044i "Vážka" a další povozy
Moderátor: Moderátoři
s tou hvezdici jsem nemel nikdy problem. a ze jsem jich uz montoval. staci si zaprit klic o tunel treba, na druhou stranu silnou dobrou racnu, nebo zavarenou a poradne zabrat, fakt hodne a jde to. nikdo mi zatim nikdy nevymluvil ze to nejde
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Nikdy som s hviezdicou nemal problem a keby to nahodou neslo, staci poklepat kladivkom alebo polhodku pred tym strieknut brzdovku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Tak musi stacit nahriat teplovzdusnou pištolou, toto uz musi povolit. Jedine, že su strhane hrany, to uz je ina vec.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Minulý týden jsem na tebe hodně vzpomínal : ) Na druhou stranu tohle je už snad opravdu poslední věc a budu mít na dlouhý čas pokoj, určitě jo, ne že ne : ))JmJ píše:ja vedel proc to auto nekupuju 8) ;-)
Mě to s tím olejem vůbec nenapadlo. Ještě navíc jsem jel 70km zavézt nějaké věci a pak na tu technickou, což tomu ještě pomohlo. Jak je člověk stary, tak je hlupy ...
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Tak hotovo, Vážka má STK ! : )
Zadní gufero převodovky jsem vyměnil celkem lehce bez její demontáže, stačilo sundat kardan. Chvíli jsem bojoval s povolením 30ky matice unašeče, nakonec jsem použil fintu zařazení kvaltu a zašprajcnutí klikovky motoru tyčkou v ozubci pro kliku. Vyměnit gufero samotné je na pár minut, už bylo třeba - břit byl na šmelc.
Zadní brzdy jsem udělal komplet až po kostku - ta zůstala (bohužel) původní. Lanovod ručky jsem dal taky nový, při povolování se utrhl. Nové trubky, pakny, prasátka, nové bubny - staré nešly na soustruhu vystředit a byly olámané. Jak říkala paní v autodílech "vy toho žigula budete mít pozlaceného". Jo, a pak ho rituálně shodím ze skály.
Brzdová kostka - hnus největší. Všecko jsem dodělal odzkoušel a jel do Opavy na STK. Ráno před ní ještě pro jistotu pod auto lehl - a ejhle, kostka teče. Zkusil jsem dotáhnout trubku a rozpadla se úplně. Tak jsme sháněli v 7 ráno po Opavě kostku na žigula, nakonec sehnali poslední jedinou až v Krnově. když jsem ji viděl, nevěřil jsem, že bude ok a taky nebyla. Nakonec jsme sehnali jinou, vypadající lépe (a taky 4x dražší "jo pane posledni je, to už jinde neseženete, posledni je, sem vam ji sehnala extra posledni jina neni"), tu se povedlo dotáhnout aby netekla. Pro změnu se při demontáži staré ulomil ten šteft co ji drží, takže jsem novou v zoufalství přitáhl sponou a modlil se, aby na STK nepindali - naštěstí to bylo ok. Původně jsem to měl celé naplánované, že jen přijdu do práce o hodinu později ... nakonec z toho byl celý den dovolené a sváteční gatě zničené brzdovou kapalinou : )
Zadní gufero převodovky jsem vyměnil celkem lehce bez její demontáže, stačilo sundat kardan. Chvíli jsem bojoval s povolením 30ky matice unašeče, nakonec jsem použil fintu zařazení kvaltu a zašprajcnutí klikovky motoru tyčkou v ozubci pro kliku. Vyměnit gufero samotné je na pár minut, už bylo třeba - břit byl na šmelc.
Zadní brzdy jsem udělal komplet až po kostku - ta zůstala (bohužel) původní. Lanovod ručky jsem dal taky nový, při povolování se utrhl. Nové trubky, pakny, prasátka, nové bubny - staré nešly na soustruhu vystředit a byly olámané. Jak říkala paní v autodílech "vy toho žigula budete mít pozlaceného". Jo, a pak ho rituálně shodím ze skály.
Brzdová kostka - hnus největší. Všecko jsem dodělal odzkoušel a jel do Opavy na STK. Ráno před ní ještě pro jistotu pod auto lehl - a ejhle, kostka teče. Zkusil jsem dotáhnout trubku a rozpadla se úplně. Tak jsme sháněli v 7 ráno po Opavě kostku na žigula, nakonec sehnali poslední jedinou až v Krnově. když jsem ji viděl, nevěřil jsem, že bude ok a taky nebyla. Nakonec jsme sehnali jinou, vypadající lépe (a taky 4x dražší "jo pane posledni je, to už jinde neseženete, posledni je, sem vam ji sehnala extra posledni jina neni"), tu se povedlo dotáhnout aby netekla. Pro změnu se při demontáži staré ulomil ten šteft co ji drží, takže jsem novou v zoufalství přitáhl sponou a modlil se, aby na STK nepindali - naštěstí to bylo ok. Původně jsem to měl celé naplánované, že jen přijdu do práce o hodinu později ... nakonec z toho byl celý den dovolené a sváteční gatě zničené brzdovou kapalinou : )
Naposledy upravil(a) dvk dne čtv črc 01, 2010 09:59, celkem upraveno 1 x.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Jo jo. Já vím, proč si tu mosaznou kostku schovávám. Ona se ještě bude hodit.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
jak vůbec může takový šmejd projít branou továrny, a pak mají na něm záviset životy lidí. Setkal jsem se už i s trubkou, která po zabrzdění po délce praskla. Výrobci useknout ruce, a už by takový šmejd co vidím na obrázku nemohl vyrobit. V době, kdy lítáme do vesmíru se vyrábějí a hlavně prodávají takové zmetky. Já bych kontaktoval prodejce aby věděl co za životu nebezpečnou věc prodává a zjistil výrobce a něco pěkného mu napsal, protože je podvodník a prodává nepoužitelný a život ohrožující výrobek.
Tak tak. Pro zajímavost, ten nový nepoužitelný šmejd stál 54Kč + benzín 40km, za tu druhou novou použitelnou si bábuška řekla 169Kč ... v Otrokách na e-shopu mají tu zdá se mosaznou za 66Kč. Jenomže když člověka tlačí čas a musí jezdit ...
Jinak ten šmejd odlitek byl ze servisu známého od známého, takže jsem ho tam nechal, ať si aspoň prohlídne, co prodává. Jak už někde někdo psal .. na co mi je, že jsou díly na Lady levné, když se nedají použít.
Pozitivní ale je, že díky opravené lambdě jsem se konečně dostal na rozumnou spotřebu 7.8l/100km město/okresky cca půl napůl.
Jinak ten šmejd odlitek byl ze servisu známého od známého, takže jsem ho tam nechal, ať si aspoň prohlídne, co prodává. Jak už někde někdo psal .. na co mi je, že jsou díly na Lady levné, když se nedají použít.
Pozitivní ale je, že díky opravené lambdě jsem se konečně dostal na rozumnou spotřebu 7.8l/100km město/okresky cca půl napůl.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak ta prostřední kostka je přísná už na pohled, teda. Já mam v syslátu ňákou, která vypadá jako ta vpravo, opticky jí věřim, ale nebudu na takovou věc hrabat, dokud to nebude vyloženě nutný po tom, co tady sem tam furt čtu Když jsem před cca 3 rokama neprošel technickou a rovnou jim to tam nechal, ať to teda opraví tak, abych prošel, tak se s kostkama asi taky nazlobili... Mam jí ňák přidělanou k náprvě těma plastovýma stahovacíma páskama... Budu to muset zase zkontrolovat...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás