karburátor - rozborka
Moderátor: Moderátoři
Jde mi o to že na boku mezi soupáčím je jedno táhlo co vede od klapky sitiče někam dolů do takové plechové páčky a v té páčce jsou 2 díry a pokud je to v té špatné, tak má motor hodně velký otáčky jako by si stál na plynu. Hladina hluku by v tom případě byla o dost větší než při normálním provozu takže myslím že bys to poznal.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
měl jsi opět pravduJelen píše:Ještě bys tam měl mít filtr, protože bez správného odporu v sání si nevezme ani tolik benzínu, kolik má a může to dělat taky problémy.
jenže výsledek po rozborce je jen trochu lepší než před, skoro žádná změna
motor sebou pořád sem tam škube a i po zahřátí nemůžu úplně zatáhnout sytič, jinak chcípne. prostě ho musim mít pořád trochu povytaženýho.
Funguje ti pneumatický ventil volnoběhu ? (ověř žárovkou) Při volnoběhu musí svítit . Jde to i jinak , ale to je na delší psaní .cackler píše:nemůžu úplně zatáhnout sytič, jinak chcípne. prostě ho musim mít pořád trochu povytaženýho.
Nebo skus propojit hadičkou ventil volnoběhu přímo se sáním - bez elektroventilu . Pokud poběží volnoběh je špatně nastaven mikrospínač nebo je vada v elektronice .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Elektropneumatický ventil najdeš přišroubovaný na podběhu na pravé straně kousek "pod" karbecem . Vedou do něj dvě hadičky a dva dráty (právě s elektroniky ekonomizéru) . Jedna hadička vede do sání a druhá k membráně v karbecu (na tvojí druhé fotce) vpravo přišroubovaný díl . Pokud se hadičky na ventilu přehodí nebude fungovat volnoběh - taktéž když nebude "chodit" elektronika .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Zdravím, som tu nový a vlastne ani nie som majiteľom Lady aj keď som kedysi býval. Prednedávnom som si zadovážil Fiat 850 sport a keďže konštrukčne je to k ladám celkom blízko obraciam sa s prosbou o radu na Lada fóre. Chod motoru bol perfektný , všetko sa zmenil zrazu počas horúčav. Auto vôbec nedrží volnobežné otážky a po ubratí plynu hneď kape. Bez ohľadu či je motor studený alebo zahriaty. Pri vytiahnutom sýtiči to má tendenciu ísť na tých 1500, 2000 otáčok, ale ide nepravidelne až skape. Po pridaní plynu je všetko OK, motor pracuje pravidelne, v pohode ho vytočím aj na 6000. Neviete kde hľadať príčinu? Pred tým než rozoberem karburátor by som chcel zistiť či to môže mať aj nejaké iné príčiny. ďakujem
jarko85, Je dost možné, že jde jen o shodu náhod a závada nemá se současnými vysokými teplotami nic společného. Jen se prostě nyní projevila. 
Podle Tvého stručného popisu bych se zaměřil na volnoběžnou trysku. Může být něčím přicpaná. Vyndej ji ven a pročisti profouknutím. Můžeš si pomoct tuhým silonovým vláknem. Nikdy trysku neprotahuj drátkem!!
Dej vědět výsledek. Potom můžeme kdyžtak postupovat dál. 
Podle Tvého stručného popisu bych se zaměřil na volnoběžnou trysku. Může být něčím přicpaná. Vyndej ji ven a pročisti profouknutím. Můžeš si pomoct tuhým silonovým vláknem. Nikdy trysku neprotahuj drátkem!!
