Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Tesneni budu mit za 800kc, srouby stoji 600kc, gufera ventilu 400, srovnani hlavy 600kc, chtel jsem i gufera na vacky, ale jedno stoji 200kc, to uz je balik ... To je uz ted. Tesneni na saci svody, vyfukove, ventilova vika ani nepocitam, tyto jsou za par korun.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
A nemá náhodou někdo "okolo" orovnávací litinovou desku . Nalepíš samolepící šmirgl , "párkrát" cikcak šoupneš , pak zabrušovací pastu a do hoďky je hotovo . Dělal jsem teď tak dvě hlavy .Atex píše:srovnani hlavy 600kc,
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Saša, tak o tom jsem jeste ani neslysel, ale urcite se poptam, diky za info.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Resil jsem tema srovnani hlavy s kolegou v praci (frezar) a pry by se hlinikova hlava nemela vubec brousit, protoze pritom vznikaji supinky a vubec ten povrch neni dobrej. Nejlepsi je frezovat, musi se to rezat. Nejrovnejsi povrchy se delaji zaskrabavanim, nejaka japonka pry udela rovinu na jednu tisicinu. Ale do japonska je to daleko
Na motorce honovani delal pilnikem a taky to pak jelo...
Na motorce honovani delal pilnikem a taky to pak jelo...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Dnes nebo zitra jdu na to, tak uvidim jak bude vypadat. Spise jsem zvedav jak slozita bude vymena gufer, pripadne zabrouseni sedel...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Stejny jako u zigula, akorat sundas dve vacky misto jedne a jsou tam hydro kyblicky na ventilech.Atex píše:Spise jsem zvedav jak slozita bude vymena gufer, pripadne zabrouseni sedel...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Hlava je venku.... Co jsem pod ni nasel me dostalo malem do kolen.
Protoze veskera elektronika, privody a odvody jsou na hlave, demontaz me stala nehorazne nervy. Nedokazu si predstavit co semnou udela montaz...
Vsechny pisty v olejove lazni, spalovaci prostory na hlave a ventily komplet zaprasene od oleje. Ovsem Tesneni vypada v poradku. Pripada mi to, jako by ho nekdo menil a utahl hlavu jen tak od oka. Ono jim to asi nejak jezdilo, ale po vymene oleje za 10W/60 se to ukazalo. Dokud teplota oleje nestoupla alespon na 80°C, tlak se pohyboval mezi 6-8baru (po zahrati 4-6) a to uz se olej tlacil i tam kde nemel....
Fotky ke zvraceni:
Protoze veskera elektronika, privody a odvody jsou na hlave, demontaz me stala nehorazne nervy. Nedokazu si predstavit co semnou udela montaz...
Vsechny pisty v olejove lazni, spalovaci prostory na hlave a ventily komplet zaprasene od oleje. Ovsem Tesneni vypada v poradku. Pripada mi to, jako by ho nekdo menil a utahl hlavu jen tak od oka. Ono jim to asi nejak jezdilo, ale po vymene oleje za 10W/60 se to ukazalo. Dokud teplota oleje nestoupla alespon na 80°C, tlak se pohyboval mezi 6-8baru (po zahrati 4-6) a to uz se olej tlacil i tam kde nemel....
Fotky ke zvraceni:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Michal2101
- Příspěvky: 208
- Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: