Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tesneni budu mit za 800kc, srouby stoji 600kc, gufera ventilu 400, srovnani hlavy 600kc, chtel jsem i gufera na vacky, ale jedno stoji 200kc, to uz je balik ... To je uz ted. Tesneni na saci svody, vyfukove, ventilova vika ani nepocitam, tyto jsou za par korun.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Atex píše:srovnani hlavy 600kc,
A nemá náhodou někdo "okolo" orovnávací litinovou desku . Nalepíš samolepící šmirgl , "párkrát" cikcak šoupneš , pak zabrušovací pastu a do hoďky je hotovo . Dělal jsem teď tak dvě hlavy .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Saša, tak o tom jsem jeste ani neslysel, ale urcite se poptam, diky za info.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Tak tě všichni uchlácholili,ale třeba mě tohle téma vůbec nezajímá... :P
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Chester
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Příspěvek od Chester »

radek mb píše: třeba mě tohle téma vůbec nezajímá...
ale stejně sis ho přečetl :-D
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

dřív se takhle brousilo normálně, stačilo párkrát přejet a už byly vidět ty největší nerovnosti. Když byla nerovná moc sháněl se brus, když málo, tak trpělivost, horší je to s blokem.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

ja mam doma na orovnávání kus tluste MDFky a na tom nalepenej grip ze skejtu a je to fajn věc, karbece na tom rovnám různé podložky atd, dobrá to věc.. ale na hlavu mě to ještě nenapadlo použít.. :)
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Resil jsem tema srovnani hlavy s kolegou v praci (frezar) a pry by se hlinikova hlava nemela vubec brousit, protoze pritom vznikaji supinky a vubec ten povrch neni dobrej. Nejlepsi je frezovat, musi se to rezat. Nejrovnejsi povrchy se delaji zaskrabavanim, nejaka japonka pry udela rovinu na jednu tisicinu. Ale do japonska je to daleko :)

Na motorce honovani delal pilnikem a taky to pak jelo... :P
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

No, myslím, že už mnoho řemeslníků, kteří opravdu umí zaškrabávat není. A škrábat pokroucenou hlavu, nebo blok?
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Dnes nebo zitra jdu na to, tak uvidim jak bude vypadat. Spise jsem zvedav jak slozita bude vymena gufer, pripadne zabrouseni sedel...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Atex píše:Spise jsem zvedav jak slozita bude vymena gufer, pripadne zabrouseni sedel...
Stejny jako u zigula, akorat sundas dve vacky misto jedne a jsou tam hydro kyblicky na ventilech.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Hlava je venku.... Co jsem pod ni nasel me dostalo malem do kolen.
Protoze veskera elektronika, privody a odvody jsou na hlave, demontaz me stala nehorazne nervy. Nedokazu si predstavit co semnou udela montaz...
Vsechny pisty v olejove lazni, spalovaci prostory na hlave a ventily komplet zaprasene od oleje. Ovsem Tesneni vypada v poradku. Pripada mi to, jako by ho nekdo menil a utahl hlavu jen tak od oka. Ono jim to asi nejak jezdilo, ale po vymene oleje za 10W/60 se to ukazalo. Dokud teplota oleje nestoupla alespon na 80°C, tlak se pohyboval mezi 6-8baru (po zahrati 4-6) a to uz se olej tlacil i tam kde nemel....

Fotky ke zvraceni:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Michal2101
Příspěvky: 208
Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal2101 »

tak přeju pevný nervy a ať to zase brzo jezdi :)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tak jeste par fotek jak to bylo zgrcane atd...

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

ale olej to nebralo co,,.. :P
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“