plus mínus jak kde, někde i 250kčzelvotron píše:200 za evidenční kontrolu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: Moderátoři
plus mínus jak kde, někde i 250kčzelvotron píše:200 za evidenční kontrolu
to je prave to, ze pokud auto vlastne dobre funguje, tak ekonomicky nejhorsi vec, ktera se da udelat, je prodat ho. u auta, ktere clovek jiz nejakou dobu vlastni je take casto vyhoda to, ze jiz vi, co ho muze potkat a vi, jak to vyresit. ty nase stroje je casto nejekonomictejsi dojezdit do co nejvetsiho stavu rozkladu, tedy do zadreni motoru (nekteri jen za den nahodi druhy a jezdi dalHlavi píše:Podle cen bazarů bych tipoval tak cenu 30 000 - 112 , 1.5 motor, na tacháči asi 80 tisíc km. Jenom mi je líto jí prodat, protože je celkově v dobrém stavu (přes zimu jsem si v garáži hrál), téměř žádná koroze, spotřeba 6,5 litru a nemusím si lámat hlavu, když jí někde sešrotuju (pokud to bude bez zdravotních následků).
Ale vlastnit čtyři auta pro dva lidi je tochu luxus, takže dvě musí letos z kola ven.
PS: Asi jí mám rád, ale stejně je to pojízdná popelnice
preprogramovana kia ceed s turbodieslem jede pekne po vsech strankach. tomu autu neni co zasadniho vytykat.Hlavi píše:Já bych to auto rád dodělal, jenže stejně dobře se mi jezdí i s Vectrou B a té se mi zbavovat už vůbec nechce, před 12 lety stála přes osmset tisíc, perfektně udržovaná, nebouraná a spotřeba jen sedm a půl litru (2.0 16V).
Nejlepší by bylo nové auto, ale když se člověk podívá pořádně do ceníků, vybere si slušnější výbavu( třeba jako měla stará Vectra) a výkonnější motor, tak cena vyleze pomalu k půl milionu. A jezdit třeba v dostupné Kia CEED kategoricky odmítám![]()
Jo v jezdit v LADĚ zase odmítá přítelkyně
Hlavi píše:stejně dobře se mi jezdí i s Vectrou B
Neblbni, vždyť za chvíli ani neprojdu do baráku přes to harampádí.zelvotron píše:Támhle Plavec lepí ze dvou popelnic jednu, a ty vyhodíš auto, který je v pohodě, to radši udělej dobrej skutek a odvez mu to na dvorek.