Nepravidelný chod motoru, motor nemá výkon
Moderátor: Moderátoři
A svíčky byly měněný kdy? A ventilová vůle? Náhradní zapalovací blok ti můžu pučit, ale nevím jestli je funkční, už ani nevím kde sem k němu přišel.
Ale občas mě to právě cukne taky a onehdá jeden den mě to blbě startovalo vlažný, až napodruhý (ano, stavoval jsem ten den u Plavce ) a nejde to moc dobře do vyšších otáček, to se to jakoby zakuckává. Ale řj bez chyb, a právě tam mám svíčky jak dlouho.
Ale občas mě to právě cukne taky a onehdá jeden den mě to blbě startovalo vlažný, až napodruhý (ano, stavoval jsem ten den u Plavce ) a nejde to moc dobře do vyšších otáček, to se to jakoby zakuckává. Ale řj bez chyb, a právě tam mám svíčky jak dlouho.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Svíčky se dávaly před zimou,takže víc jak 10 tisíc km nemají.Všechny jsem je vyšrouboval,na 4 válci měla horší barvu a taky velkou mezeru mezi kontakty.Zkusil jsem dát jinou,ale žádná změna.Zkoušel jsem nové káble a nic.Tak jsem zas vyndal všechny svíčky,pořádně je očistil,nastavil mezery mezi kontakty a je to o něco lepší,v nízkých otáčkách to už jde normálně.Ale stejně se mi to zdá strašně líné,začíná to "tahat" až od 3000 otáček.
Dále při prudkém sešlápnutí plynu se ty ventily ozvou( v nízkých otáčkách cca 1600).
Tak nevím,jestli to auto jen nemá slabší chvilku nebo mu nesvědčí ta vedra nebo snad dokonce vycítilo,že jsme doma probírali jeho prodej...
Dále při prudkém sešlápnutí plynu se ty ventily ozvou( v nízkých otáčkách cca 1600).
Tak nevím,jestli to auto jen nemá slabší chvilku nebo mu nesvědčí ta vedra nebo snad dokonce vycítilo,že jsme doma probírali jeho prodej...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Jen tak pro pořádek na ten motor jsem ani okem nepohlédl pokud si pamatuju, takže se už mírněte všichni tím že jsem příčina všeho zla..zelvotron píše:(ano, stavoval jsem ten den u Plavce )
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Čtu, že jednoduché rady nepomohly. Asi bych ještě zkusil ten jiný zapalovací blok od Zelvotrona.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Radku, a jiné svíčky jsi dát zkoušel? Psals, že jsi vyměnil kabely - bez výsledku a že jsi očistil svíčky - nastalo drobnéí zlepšení. Zkus tam dát jinou celou sadu svíček a uvidíš.
To zaškubávání při přidání by mohla čistě teoreticky dělat i odcházející λ sonda anebo přicpané vstřiky. Vařím z vody, ale kamarádovi dělalo jeho auto něco podobného jako Tobě a nakonec to bylo něco z tohodle.
To zaškubávání při přidání by mohla čistě teoreticky dělat i odcházející λ sonda anebo přicpané vstřiky. Vařím z vody, ale kamarádovi dělalo jeho auto něco podobného jako Tobě a nakonec to bylo něco z tohodle.
Mně se začal motor podobně chovat asi před měsícem, Zjistil jsem, že se "zadrhává" servomotorek volnoběhu, vyndal jsem ho , na hřídelku kápl "hodinářský" olej, nechal ve svislé poloze zatéci, dal zpět a vše je v pořádku. Také to může dělat "přicpaný" palivový filtr nebo klesající výkon palivového čerpadla.Chtělo by to podívat se na chyby v ŘJ, poněvadž např. chudou směs- což může být důsledek těchto závad neindikuje rozsvícením CHE, ale v paměti si ji poznamená a ve výčtu proměnných se to projeví prodloužením délky vstřiku.Hurikán píše: ...To zaškubávání při přidání by mohla čistě teoreticky dělat i odcházející λ sonda anebo přicpané vstřiky. Vařím z vody, ale kamarádovi dělalo jeho auto něco podobného jako Tobě a nakonec to bylo něco z tohodle.
Ale tak se nezlob , ale je fakt, že ten den to takhle blbě startovalo pokaždý, už předtím. A jindy už to neudělalo, ona taky to byla první dlouhá cesta po jaký době.plavec píše:Jen tak pro pořádek na ten motor jsem ani okem nepohlédl pokud si pamatuju, takže se už mírněte všichni tím že jsem příčina všeho zla..zelvotron píše:(ano, stavoval jsem ten den u Plavce )
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Však já se nezlobím jen myslím, že už to někteří s těma srandičkama přeháníte. A čeho je moc toho je příliš.zelvotron píše:Ale tak se nezlob
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Takže problém je vyřešen:
Situace se horšila a horšila,motor už skoro na volnoběh chcípal,vůbec to netáhlo a drnčely ventily.Zavolal jsem do Sadské p.Nedbalovi,jestli má čas,aby mi napíchnul diagnostiku.Jel jsem tam a obvolával Raduze,potom Želvotrona kvůli zapalovacímu modulu.
Pan Nedbal auto napíchnul,ale žádná chyba.Kontroloval všechno možné,modul,kabely,váhu vzduchu,jestli nepřeskočily rozvody.Nakonec,že se změří tlaky.První válec 9,5 atm.,druhý 3,třetí 3,čtvrtý 9.A bylo jasno Propálené těsnění pod hlavou mezi druhým a třetím válcem.
Poprosil jsem pana Nedbala,zda by mi to neopravil na počkání,že v pátek jedu do Černé Hory na dovolenou a šestkou by to asi nebylo to pravé ořechové.Pan Nedbal nebyl proti,zavolal ještě známého na pomoc a hlava putovala dolu.Podezření se potvrdilo.
Takže jsem si na opravu počkal,mezitím si skočil na jídlo,pobavil se o Ladách s paní Nedbalovou(velmi příjemná paní,jíž osud Lady v Čechách není lhostejný),prolezl jsem si fungl novou Kalinu v salóně.
Když bylo hotovo,auto jsem si ozkoušel.Nebe a dudy.Teď zas Laděna letí jako šíp,jsem spokojen.Vysolil jsem 2500 korun,čekal jsem to horší.
Takže pan Nedbal nezklamal,takhle se má chovat profík.Díky Bohu,že to do Sadské mám asi jen 30 km.
Situace se horšila a horšila,motor už skoro na volnoběh chcípal,vůbec to netáhlo a drnčely ventily.Zavolal jsem do Sadské p.Nedbalovi,jestli má čas,aby mi napíchnul diagnostiku.Jel jsem tam a obvolával Raduze,potom Želvotrona kvůli zapalovacímu modulu.
Pan Nedbal auto napíchnul,ale žádná chyba.Kontroloval všechno možné,modul,kabely,váhu vzduchu,jestli nepřeskočily rozvody.Nakonec,že se změří tlaky.První válec 9,5 atm.,druhý 3,třetí 3,čtvrtý 9.A bylo jasno Propálené těsnění pod hlavou mezi druhým a třetím válcem.
Poprosil jsem pana Nedbala,zda by mi to neopravil na počkání,že v pátek jedu do Černé Hory na dovolenou a šestkou by to asi nebylo to pravé ořechové.Pan Nedbal nebyl proti,zavolal ještě známého na pomoc a hlava putovala dolu.Podezření se potvrdilo.
Takže jsem si na opravu počkal,mezitím si skočil na jídlo,pobavil se o Ladách s paní Nedbalovou(velmi příjemná paní,jíž osud Lady v Čechách není lhostejný),prolezl jsem si fungl novou Kalinu v salóně.
Když bylo hotovo,auto jsem si ozkoušel.Nebe a dudy.Teď zas Laděna letí jako šíp,jsem spokojen.Vysolil jsem 2500 korun,čekal jsem to horší.
Takže pan Nedbal nezklamal,takhle se má chovat profík.Díky Bohu,že to do Sadské mám asi jen 30 km.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tak paráda, ale tu hlavu Ti nerovnali ne? Aby se to nemuselo za čas dělat zase. Mě tenkrát hlavu srovnal, vyměnili těsnění pod sání a těsnění pod hlavou.Ale stejně to bylo ani ne na tejden a mohlo se to dělat zas. Měl jsem to asi tenkrát nechat i natlakovat, ale panu Nedbalovi to přišlo zbytečné, tak se to nedělalo.
Radku, poraď nám dobrou hospodu, která je tam nejblíž a dá se tam najíst. (i pro mě pokud možno)radek mb píše:mezitím si skočil na jídlo
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Nerovnali,dá se říci,že kdyby to nebylo tak na kvalt,tak by to udělali.Ale hlava křivá nebyla.Přesto jsem byl upozorněn,že to není na věčné časy a že se závada může prijevit znovu.Jen p.Nedbal neví po kolika kilometrech.plavec píše:Tak paráda, ale tu hlavu Ti nerovnali ne?
Já šel do té pizzerie,co je od servisu asi 50 metrů.Ale nemohu říci,že by ta pizza byla nějak vyloženě super,spíš bych řekl slabej průměr.plavec píše:Radku, poraď nám dobrou hospodu, která je tam nejblíž a dá se tam najíst. (i pro mě pokud možno)
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487