Příprava směsi
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12127
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ono výkon asi jaksi nezávisí jenom na karbecu, to by pak byly velký motory, nedejbože jejich úpravy, zbytečný. Sám benzín to nespasí...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
počtem komor karbu mnoho nezmůžeš, karb je až na posledním místě úprav, nejprv úpravy samotného motoru a až potom hledání odpovídajícího krmení. Jednoduše to vysvětlím, když chci na poli zasít vojtěžku a připravit dostatek sena (krmení), nejprve se podívám kolik mám ve stáji prasnic (motor co bude ten benzín žrát) a o kolik jsem reálně schopen zvýšit stavy oprasením ( zvýšení objemu motoru a pod). Podle toho určím kolik budu potřebovat sena (benzínu) a určím velikost pole (karbu). Naopak to nefunguje. Začínáš od konce, nedovedu si představit jak přizpůsobuješ motor a vlastně celé auto k jednomu karbu určenýmu jak píšeš na motor 3500cm, který se ti líbí, protože je americkej. Takže proti gustu žádnej dišputát.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
- Bydliště: Praha
Já vám rozumím co tím myslíte.
Na Ladu se to prostě nehodí.Kdybych to tam chtěl dát,tak bych do toho musel vrazit plno pěněz a to já nemám.
To by bylo: kovaná kliková hřídel,ojnice,písty....(nebo alespoň vyleštit)
těsnění pod hlavou nějaké kvalitnější na vyšší tlaky
ventily plněné sodíkem(nebo vyleštit-sníží se mechanické namáhání a napékání)
snížit hlavu válců,ostřejší vačka,větší kanály,silnější ventilové pružiny.....
silnější olejové,vodní čerpadlo(hlavně lepší chladič+chladič oleje)
sportovní sací potrubí na míru,Holley 2300 karburátor,filtr KN,náporový scoop
.................atd(ještě by toho bylo hodně,ale nechci moc rozepisovat),nehledě na
STK.
Na Ladu se to prostě nehodí.Kdybych to tam chtěl dát,tak bych do toho musel vrazit plno pěněz a to já nemám.
To by bylo: kovaná kliková hřídel,ojnice,písty....(nebo alespoň vyleštit)
těsnění pod hlavou nějaké kvalitnější na vyšší tlaky
ventily plněné sodíkem(nebo vyleštit-sníží se mechanické namáhání a napékání)
snížit hlavu válců,ostřejší vačka,větší kanály,silnější ventilové pružiny.....
silnější olejové,vodní čerpadlo(hlavně lepší chladič+chladič oleje)
sportovní sací potrubí na míru,Holley 2300 karburátor,filtr KN,náporový scoop
.................atd(ještě by toho bylo hodně,ale nechci moc rozepisovat),nehledě na
STK.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
- Bydliště: Praha
Příprava směsi
Co tím myslíš -heuréka- ???????
vítězství rozumu nad emocema, jinak prostuduj si forum, tady je tolik informací a praktickech zkušeností, že až vše poctivě pročteš, což bude chvíli trvat, získáš jiný pohled na svět úprav a jejich reálný dopad na auto a tvoji kapsu a vlastně tvůj život. Čti a čti a pak reálně zvaž své potřeby v souladu s možnostmi. Budu ti držet palce.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
- Bydliště: Praha
Příprava směsi
Thank!!!
Re: Příprava směsi
davas ve skola malo pozor:patmat1928 píše:Co tím myslíš -heuréka- ???????
http://cs.wikipedia.org/wiki/Archim%C3%A9d%C3%A9s
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
- Bydliště: Praha
Příprava směsi
Mám novej nápad.Co takhle nechat starej karburátor,jenom ho maximálně přetryskovat.
Poté vyříznout do kapoty díru jako vrata a použít náporový scoop s klapkami??????
Poté vyříznout do kapoty díru jako vrata a použít náporový scoop s klapkami??????
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
A nejste samiradek mb píše:Ale víš,že mě něco podobného taky napadlo?MartasBrno píše:Tak už se přiznejte, kdo za tím nickem patmat1928, stojí... Nemá zigul01 bráchu?
Jen tak mimochodem, poměr benzínu a vzduchu je, jak psal standa opravdu 1:14 a karburátor na ladu je spočítanej celkem solidně, teda aspoň na sériovou. Kdybys měl úpravy, pak se dá přemýšlet o jiném karbu, ale takhle to nemá cenu. Mimochodem, podobnej karburátor (alespoň vzhledově, co máš na obrázku) vyráběj rusové a celej systém na žigula se jmenuje PEKAR. Je u toho bezkontaktní zapalování, stejné, jako dodává Cory a karburátor mi celkově přijde podobnej, jako K-151. Prý to umí divy. Viděl jsem to ve větším ve Volze 24 a prý to zvedlo výkon a snížilo spotřebu Je fakt, že to jelo pěkně. V žigulu jsem to viděl jen stacionárně.
Naposledy upravil(a) Jelen dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
patmat1928, Poznámka moderátora:
Ušetri nás prosím těch svých rozprávkových veľavraných príspevkov. Kto to tu má čítať?! Takové nesmysly. Nevím, jestli to myslíš vážně, nebo si děláš srandu. Jestliže jde o první případ, tak si NEJDŘÍV PROČTI POŘÁDNĚ TOTO FÓRUM a teprve POTOM SE PTEJ! V případě druhé možnosti běž jinam, bo tady na takovou "srandu" nejsme zvědaví.
Ušetri nás prosím těch svých rozprávkových veľavraných príspevkov. Kto to tu má čítať?! Takové nesmysly. Nevím, jestli to myslíš vážně, nebo si děláš srandu. Jestliže jde o první případ, tak si NEJDŘÍV PROČTI POŘÁDNĚ TOTO FÓRUM a teprve POTOM SE PTEJ! V případě druhé možnosti běž jinam, bo tady na takovou "srandu" nejsme zvědaví.
Asi takhle. Já být patmatem1928, koupil bych nějakou silnou ameriku a kladívkem bych zkusil co nejvíc doklepat tvary do vzhledu žigula. Myslím si že by to bylo jednodušší i levnější.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008