Příprava směsi

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12127
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Ono výkon asi jaksi nezávisí jenom na karbecu, to by pak byly velký motory, nedejbože jejich úpravy, zbytečný. Sám benzín to nespasí...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

počtem komor karbu mnoho nezmůžeš, karb je až na posledním místě úprav, nejprv úpravy samotného motoru a až potom hledání odpovídajícího krmení. Jednoduše to vysvětlím, když chci na poli zasít vojtěžku a připravit dostatek sena (krmení), nejprve se podívám kolik mám ve stáji prasnic (motor co bude ten benzín žrát) a o kolik jsem reálně schopen zvýšit stavy oprasením ( zvýšení objemu motoru a pod). Podle toho určím kolik budu potřebovat sena (benzínu) a určím velikost pole (karbu). Naopak to nefunguje. Začínáš od konce, nedovedu si představit jak přizpůsobuješ motor a vlastně celé auto k jednomu karbu určenýmu jak píšeš na motor 3500cm, který se ti líbí, protože je americkej. Takže proti gustu žádnej dišputát. :lol:
patmat1928
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od patmat1928 »

Já vám rozumím co tím myslíte. :D
Na Ladu se to prostě nehodí.Kdybych to tam chtěl dát,tak bych do toho musel vrazit plno pěněz a to já nemám.
To by bylo: kovaná kliková hřídel,ojnice,písty....(nebo alespoň vyleštit)
těsnění pod hlavou nějaké kvalitnější na vyšší tlaky
ventily plněné sodíkem(nebo vyleštit-sníží se mechanické namáhání a napékání)
snížit hlavu válců,ostřejší vačka,větší kanály,silnější ventilové pružiny.....
silnější olejové,vodní čerpadlo(hlavně lepší chladič+chladič oleje)
sportovní sací potrubí na míru,Holley 2300 karburátor,filtr KN,náporový scoop
.................atd(ještě by toho bylo hodně,ale nechci moc rozepisovat),nehledě na
STK. :evil:
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

heuréka :wink: :idea:
patmat1928
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příprava směsi

Příspěvek od patmat1928 »

Co tím myslíš -heuréka- ???????
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

vítězství rozumu nad emocema, jinak prostuduj si forum, tady je tolik informací a praktickech zkušeností, že až vše poctivě pročteš, což bude chvíli trvat, získáš jiný pohled na svět úprav a jejich reálný dopad na auto a tvoji kapsu a vlastně tvůj život. Čti a čti a pak reálně zvaž své potřeby v souladu s možnostmi. Budu ti držet palce. :wink:
patmat1928
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příprava směsi

Příspěvek od patmat1928 »

Thank!!! :D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6574
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Příprava směsi

Příspěvek od JmJ »

patmat1928 píše:Co tím myslíš -heuréka- ???????
davas ve skola malo pozor:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Archim%C3%A9d%C3%A9s
VAZ 2104 1.3 1989
patmat1928
Příspěvky: 62
Registrován: pát čer 25, 2010 11:21
Bydliště: Praha

Příprava směsi

Příspěvek od patmat1928 »

Mám novej nápad.Co takhle nechat starej karburátor,jenom ho maximálně přetryskovat.
Poté vyříznout do kapoty díru jako vrata a použít náporový scoop s klapkami?????? :lol:
Přílohy
large7223.jpg
mrg-6651b_w.jpg
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

:hrob:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tak už se přiznejte, kdo za tím nickem patmat1928, stojí... Nemá zigul01 bráchu? :wink:
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

MartasBrno píše:Tak už se přiznejte, kdo za tím nickem patmat1928, stojí... Nemá zigul01 bráchu?
Ale víš,že mě něco podobného taky napadlo? :D
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

radek mb píše:
MartasBrno píše:Tak už se přiznejte, kdo za tím nickem patmat1928, stojí... Nemá zigul01 bráchu?
Ale víš,že mě něco podobného taky napadlo? :D
A nejste sami :-D

Jen tak mimochodem, poměr benzínu a vzduchu je, jak psal standa opravdu 1:14 a karburátor na ladu je spočítanej celkem solidně, teda aspoň na sériovou. Kdybys měl úpravy, pak se dá přemýšlet o jiném karbu, ale takhle to nemá cenu. Mimochodem, podobnej karburátor (alespoň vzhledově, co máš na obrázku) vyráběj rusové a celej systém na žigula se jmenuje PEKAR. Je u toho bezkontaktní zapalování, stejné, jako dodává Cory a karburátor mi celkově přijde podobnej, jako K-151. Prý to umí divy. Viděl jsem to ve větším ve Volze 24 a prý to zvedlo výkon a snížilo spotřebu Je fakt, že to jelo pěkně. V žigulu jsem to viděl jen stacionárně.
Naposledy upravil(a) Jelen dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

patmat1928, Poznámka moderátora:

Ušetri nás prosím těch svých rozprávkových veľavraných príspevkov. Kto to tu má čítať?! Takové nesmysly. :roll: Nevím, jestli to myslíš vážně, nebo si děláš srandu. Jestliže jde o první případ, tak si NEJDŘÍV PROČTI POŘÁDNĚ TOTO FÓRUM a teprve POTOM SE PTEJ! V případě druhé možnosti běž jinam, bo tady na takovou "srandu" nejsme zvědaví.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Asi takhle. Já být patmatem1928, koupil bych nějakou silnou ameriku a kladívkem bych zkusil co nejvíc doklepat tvary do vzhledu žigula. Myslím si že by to bylo jednodušší i levnější.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“