![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
HOLDERNODY: Pozri, obehaj si par znaciek a uvidis. Duster tiez nemusi byt zly a ak by som si auto kupoval teraz, rozhodne by som nad nim uvazoval. LADU sme si kupili preto, ze je u nas proste taka tradicia - vzdy sme mali lady a ked sme porovnavali pomer cna/vybava, kvalitu ciest, an ake bolo auto urcene a ceny servisu, tak nam vysla Priora. Neriesis vysoke obrubniky, neriesis zle cesty. Ides pomaly, ale nehrozi, ze si odrazis plastovy kryt motora (Priora ma tusim 1,5-2mm plech).
Na druhej strane - lacne plasty, ked ides po vytmoloch, tak hrkocu jak dive. Ale to vsetko sa da vydrzat alebo utisit.
Ak si sikovny, tak si na Priore vies urobit takmer vsetko. Elektroniku mas uz dnes vsade - dokonca uz v mojej starej 21043 je riadiaca jednotka, ktora riadi karburator a par dalsich veci v motore. Ak sa chces vyhnut elektronike vobec, potom je len velmi malo znaciek, ktore idu prisne mechanickou cestou - mozno prave UAZ alebo nejaky klasicky Range Rover...
A vzdy pri kupe auta v tejto kategorii ides do rizika, ci nechytis chybny kus. Myslim, ze tomu sa ani neda vyhnut pri inych znackach. Ved napr. do Peugeotov sa diely vyrabaju hocikde vo svete (alternatory vraj isteho casu navijali na staruch strojoch zo 60. rokov v Brazilii, elektornika ma povod v Cine...). Znacka je niekedy len o dizajne, technologia je dnes uz len skladacka roznych komponentov s neistym povodom
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)