Tak Ti nevim Ludku, jestli jste nemeli napred pocitat a potom upravovat. Tlaky techto hodnot jsou v beznem silnicnim provozu u benzinoveho motoru, byt provozovaneho na LPG, take skodlive.Luděk Musil píše:Jen tak - mimo mísu:
V sobotu jsem na svém "novém" motoru (vrtání 84, zdvih 80, plochý písty, HÚ má nulový nedoběh) nechal měřit tlaky ...... a jak to dopadlo?
Nezměřili jsme. Důvod? Malý rozsah měřáku. Při první otáčce motoru ukázall 12, při druhé 16 a při třetí otáčce ho (ten měřák) motor vyplivl.
Takže jaký mám tlaky, nevím. Sháním měřák s větším rozsahem. L.
Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...
Moderátor: Moderátoři
-
Wolf
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
-
Little Red Riding Hood
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
Štěpán
Jeden klučina tady na foru hodil do bloku z 2105 ( vrtání 79 ; zdvih 66 ) kliku z 1500 a o pár milimetru kratší ojnice z nějaké lancie nebo fiata a udělal z toho 1600ccm. Na tvůj dotaz si myslím, že by to šlo, ale musel by sis sehnat tu kliku z 1500-ky, kratší ojnice a možna odpilovat část spodku na pístech, aby se ti vešla protizávaží, co jsou na klice.
Ještě by byla další možnost, že by sis udělal převrtání bloku z 79mm na 80mm a měl bys objem 1608ccm, což by ti mohlo bez dalších zásahu hodit kolem 60kW výýkonu nebo i víc = ( vačka, krmení a zapalování ).
Ještě by byla další možnost, že by sis udělal převrtání bloku z 79mm na 80mm a měl bys objem 1608ccm, což by ti mohlo bez dalších zásahu hodit kolem 60kW výýkonu nebo i víc = ( vačka, krmení a zapalování ).
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nu a to nemusíš ani nic upravovat a rovnou máš větší obsahJany_RS píše:Treba vymenit aj blok?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
Na tvůj dotaz si myslím, že by to šlo, ale musel by sis sehnat tu kliku z 1500-ky, kratší ojnice a možna odpilovat část spodku na pístech, aby se ti vešla protizávaží, co jsou na klice.
kluka z 1500-ky??? sak z 1600,ne?sak vrtanie (21011 ma take iste vrtanie ako 2106,piesty s vybranim)by som nechal take iste len zdvih chcem zvysit,ta jak na to?
-
Štěpán
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11086
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jany_RS, Neber to špatně, ale než se začneš takhle detailně (a pro některé i hloupě) vyptávat, tak si nejdřív o těchto (našich) motorech něco přečti. Literatury je dostupné dost. A to jak na papíře, tak třeba i u nás na webu. Ani nevíš, jaké jsou rozměry klikovek v jednotlivých motorech a chceš něco "ladit" a dokonce stavět vlastní motor.
Do takovýchhle akcí se tady nepouští ani daleko zkušenější a vazem ostřílenější soudruzi.
Takže nejdříve číst a dívat se, potom něco dělat na sériovce, následně se poptat a až úplně nakonec můžeš chtít něco stavět.
Takže nejdříve číst a dívat se, potom něco dělat na sériovce, následně se poptat a až úplně nakonec můžeš chtít něco stavět.
- Jany_RS
- Příspěvky: 196
- Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
- Bydliště: Raslavice(Presov)
- Kontaktovat uživatele:
Hurikán, sak citam a docital som sa ze hlava je rovnaka piesty len blok je iny a tym padom asi aj kluka preto sa pytam,najlepsie by bolo keby som to videl nazivo ze aky rozdiel v motore rozdiel v kluke toho a toho typu,no aj tak my to neda ale asi najlepsie bude ked zozeniem tu kluku z 1500 abo 1600 a kratsie ojnice ako povedal Štěpán Getsko, alebo rovno cely blok z 1600 plus ostatne casti
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
jawa 250/353 rok 1957
lada vfts is the best & tatra ecorra
Zopakuju to ještě jednou, pořiď si literaturu a pěkně si to v klidu pročti. Doporučuju zejména:
ing. Vlastislav Tůma - Údržba a opravy automobilů Lada
nebo
ing. Ivan Škoda - VAZ-Žiguli
Tam jsou jednoznačné srovnávací tabulky všech součástí a jsou tam popsány všechny záležitosti nejen o motorech.
Něco se dá najít i v Jak na to? od vydavatelství Kopp, ale dvě výše zmíněné knihy jsou pro Tebe lepší.
