Uvedom si ze potrebujes stahovak na spruzinu. Hlavny problem je ani nie povolit skrutky ktore drzia to Icko k napravnici ale demontovat Ičko z tych srub a odlepit z napravnice. Ak sa ti toto podari..je dobre ked ostanu skrutky na napravnici OK lebo menit tie..no neviem. Matky samozrejme das nove.Co sa tyka silent blokov to bude kvalitativny problem by som povedal. Vybrat ich vytlcies naspet nabijes nove...pozor po montazi jedneho musis vlozit to Icko potom naklepes drhuhy. Pozor silentbloky musia v zakryte tj po montazi Icka nesmu byt nejako stranovo namahane. Cize ked to tam krivo narves pocita jstym ze budu mat zivotnost caa10tkm. Takze nalisoval si ich tam. FAjn potrebujes vymedzovacie podlozky medz Icko a napravnicu a samozrejme urobit geometriju odklon kolesa,zaklon rejdoveho vcapu a zbiehavost. Teoreticky staci zbiehavost a odklon kolesa. Pozor dotahovanie matic 2ks na Icku a tak isto na hornom ramene tam je sruba s jednou maticou sa prevadza az ked je auto spustene na zemi a preperovane. Tak ze ked to zmontujes totiahnes to len tak aby sa ramena otacali na srube a finalne dotiahnes az ako som pisal. Ked to dotiahnes so spustenym kolesom na zdvihaku zivotnost sa skrati a auto ti bude stat ako koza.
A kded uz sa to tohoto vsetkeho chces pustit doporucujem pozriet vesetky capy na danej strane pripadne oboch a vymenit vsetko aby si zbytocne nerobil geomeriu x krat potom.
Utržené štefty ramen - držák tlumiče + štefty stabilizátoru
Moderátor: Moderátoři
Stahovak netreba, staci dat dole koleso, rameno podlozit, auto pustit na podlozene rameno a pruzinu zviazat silnymi drotmi, ale PORIADNE. Potom auto dvihnut, capy rozpojit atd...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Vtedy som este nemal co zanechat, jedine bicykel, tak na zavet som sa vykaslalWolf píše:PS napsat závěť ...Cory píše:... pruzinu zviazat silnymi drotmi, ale PORIADNE....
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
mě když se utrhly ty štefty co je držák tlumiče,tak jsem to za ten držák přizvedl heverem,a přivařil jsem to,při výměně pružiny jsem starý šteft odvrtal a dal jsem skrz pevnostní šroub,hlavu jsem přivařil aby se neprotáčel.jinak utžený štefty na stabilizátoru jdou jednoduše provrtat a dát pevnostní šroub
doovi