Utržené štefty ramen - držák tlumiče + štefty stabilizátoru

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Utržené štefty ramen - držák tlumiče + štefty stabilizátoru

Příspěvek od VaSek »

Místo šteftů co drží stabilizátor k nosníkům chci nalisovat nový, ale nevím co se štefty co drží tlumič, tam je miska pružiny. Taky se bojím aby to něco vydrželo... Určitě nejsem první komu se to podařilo, takže co s tím?? :shock:
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Odvrtat, nahradit šroubem a zavařit natvrdo. Nic jinýho s tim asi nevymyslíš.
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Ale na ty štefty tlumičů se nedostaneš, tam je miska pružiny a pružina samotná.. Nebo myslíš vybrat rameno?
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

vytahnout ramano z auta, vyvrtat díru a přivařit novej šroub...
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Rameno ani z auta vyndavat nemusí, stačí vytáhnout pružinu a tlumič, vyvrtat díru a zavařit novej šroub.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Já jsem to už dělal, u tý misky se nemusíš ničeho bát, jen tam vyvrtáš díru a vevaříš šroub s uřízlou hlavou, ovaříš nahoře a lehce obrousíš svár aby nevadil pružině, ale tam moc nevadí a je to, žádná trága... (ostatně jak už tu psalo více lidí :) )
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Já jsem to kdysi u 2105 opravoval poněkud narychlo a navíc s vědomím, že to auto bude jezdit jen do konce platnosti TK a pak půjde do šrotu. Tak že jsem tam dal jen ten šroub a ani jsem ho k tomu ramenu nevařil. Ta pružina na hlavu šroubu tlačí takovým způsobem, že se choval jako by přivařený byl.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ja som bol lenivy a ked sa mi urval sroub co drzal uchyt tlmica, tak som ho privaril cely nafest k ramenu a potom pri vyberani som zahodil cele rameno :lol:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

to mi připomělo, že jezdím bez jednoho šroubu co drží tlumič...ale drží vpoho i na tom jednom tagže pohodička. Těma dvouma šroubama je to stejně předimenzované 8)
Jednou už sem jezdil bez šroubu co drží tlumič, chtěl sem to řešit ale na rameni se objevila prasklinka tak sem ho vyměnil celé...než se drbat s odvrtáním tak raději dám druhé rameno...

Něco jak kolo, taky není potřeba mít všechny 4šrouby...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

ja som spravil dieru zo strany do ramena a zasrouboval
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

A vždyť nový rameno stojí tři stovky, ne? Tak proč opravovat starý orezlý? U novýho má člověk jistotu, že nemá trhliny ani hloubkovou korozi... (Já ho tenkrát opravoval, protože jsem potřeboval jezdit a byl víkend, tak jsem nemohl koupit nový)
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Jelen píše:U novýho má člověk jistotu, že nemá trhliny ani hloubkovou korozi...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nemáš dnes den co...u novýho dílu máš jen jednu jistotu...že se vysere v tu nejnevhodnější dobu a to zpravidla chvíli po výměně(např.gumy v rameni :roll:
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

BTW: Jedná se o rameno, které bylo před dvěma lety koupeno nové, opískované a práškově nalakované...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

BTW: Jedná se o rameno, které bylo před dvěma lety koupeno nové, opískované a práškově nalakované...
proto je podle mne nejlepší udělat repas starého. Mám takhle taky opískovaná a nakomaxitovaná ramena bo na nové nemám odvahu 8) Až nadejde jejich čas, půjdou možná i na auto :roll:
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Vždyť se dělají ta modrá zesílená, ne? Těm už bych i věřil...
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“