ZA kolik?Michal Pokorný píše:http://www.cnds.cz/ul/evpro/e373-16.htm
Honzo!, nechceš kontaktovat DPmÚL a rozšířit svůj vozový park?
Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Co já vím nakolik si cení 19 let starého kloubáku, který už má svoje nejlepší roky dávno za sebou.
Už se tak netřpytí jako na té fotce na kterou jsem dával odkaz. Já osobně jsem ho naposledy zahlédl minulý rok na podzim, kdy jezdil,jako obvykle, jako náhrada za trolejbus
Už se tak netřpytí jako na té fotce na kterou jsem dával odkaz. Já osobně jsem ho naposledy zahlédl minulý rok na podzim, kdy jezdil,jako obvykle, jako náhrada za trolejbus
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
No nechci vám do toho kecat,ale 19let stará potvora v kloubové verzi už bude asi dost KO.Nemyslím motoricky,ale u 700 praskaly rámy a taky točna už nebude v tom nejlepším stavu.U nás se už vyřadila i jedna 941 a právě klůli točně.oprava je prej tak náročná,že se dal raději sešrotovat.U nás jezdí aktivně 4kusy 741 taktéž ve stáří kolem 20.let a při překročení 60km/h vlek plave jak blázen....nefungují už stabilizátory.....navíc ta spotřeba...to už bych se raději poohlédl po nějaké 744,která bude už celkem rarita...pak by to možná mělo cenu
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Hm co jsem se já tak různě "pokoutně" doslechl o tomto kousku, tak ohledně věcí, které popisuješ by měl být v pohodě.Tomáš píše:No nechci vám do toho kecat,ale 19let stará potvora v kloubové verzi už bude asi dost KO.Nemyslím motoricky,ale u 700 praskaly rámy a taky točna už nebude v tom nejlepším stavu.U nás se už vyřadila i jedna 941 a právě klůli točně.oprava je prej tak náročná,že se dal raději sešrotovat.U nás jezdí aktivně 4kusy 741 taktéž ve stáří kolem 20.let a při překročení 60km/h vlek plave jak blázen....nefungují už stabilizátory.....navíc ta spotřeba...to už bych se raději poohlédl po nějaké 744,která bude už celkem rarita...pak by to možná mělo cenu
Ale ruku do ohně bych za to nedal, je to informace typu "jedna paní povídala", resp. jeden pán co s tím párkrát jel povídal.
Já už se o to ani moc nezajímám, v poslední době jsem díky ryze soukromým problémům spoustu zájmů opustil.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Blbečcí si hrajou s řetězem...
http://www.youtube.com/user/jemdude22#p ... XlK2omWNZ0
http://www.youtube.com/user/jemdude22#p ... XlK2omWNZ0
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Po dlouhé době píšu a to proto, neb vy staří víte, kde byl můj problém.
Včerejším dnes bylo završeno celoživotní úsilí. Mám profesák na bus... V cestě mi už nestojí absolutně nic...
A až si někdo koupíte bus, dejte vědět, jsem zvědav na postřehy
Včerejším dnes bylo završeno celoživotní úsilí. Mám profesák na bus... V cestě mi už nestojí absolutně nic...
A až si někdo koupíte bus, dejte vědět, jsem zvědav na postřehy
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Nu, vida tak gratuluji k velkému vítězství
Jinak tedy včera jsem zahlédl něco co by patrně potěšilo i Honzu. Když jsem čekal na bus , tak okolo projížděla "sedmistovková" Karosa v barvách bývalého ČSAD BUS Ústí nad Labem plná dětí, dle malé nálepky na boku ji v současnosti provozuje nějaká firma z Loun.
Jinak tedy včera jsem zahlédl něco co by patrně potěšilo i Honzu. Když jsem čekal na bus , tak okolo projížděla "sedmistovková" Karosa v barvách bývalého ČSAD BUS Ústí nad Labem plná dětí, dle malé nálepky na boku ji v současnosti provozuje nějaká firma z Loun.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
Ono koupit autobus je jedna věc,ale udržovat ho v provozuschponém svavu je věc druhá.Pokud v něm nechci jezdit sám (což by asi v dnešní době nebylo klišé.) budu potřebovat licenci pro provoz "autobusové dopravy" a ta něco ne málo stojí.Navíc STK každej rok...a zapomeňme na nějakej nelegál...budou v tom sedět přece lidi.U nás se teď vyřazovalo celkem dost autobusů různého stavu,některé i s platnou STK prodej za celkem lidový peníz (hodnota starého železa)...jenže jak jsem si obešel STK kde nám je dělají,byl jsem považován za blázna..."pane s těmito vraky nám sem ani nejezděte"..Prostě můj osobní názor je že koupit karosu kolem 20.let stáří je utopije.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hele, vzpomněl jsem si na věc, která mi v hlavě vrtá už několik let
Když tak jedu městskou Karosou a sedim na vyhlídkovým místě, tak tam dycky koukam na takovou tu cedulku, že "Vůz je vybaven automatickým zátěžovým regulátorem". Co to je? Má to něco společnýho s brzdama podle návalu?
Když tak jedu městskou Karosou a sedim na vyhlídkovým místě, tak tam dycky koukam na takovou tu cedulku, že "Vůz je vybaven automatickým zátěžovým regulátorem". Co to je? Má to něco společnýho s brzdama podle návalu?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chytrej kluk. Přesně tak, reguluje to tlak do brzd podle zatížení vozu. Když je to dobře seřízené, tak brzdy jdou téměř stejně bez rozdílu obsazení.Laďuša píše:Hele, vzpomněl jsem si na věc, která mi v hlavě vrtá už několik let
Když tak jedu městskou Karosou a sedim na vyhlídkovým místě, tak tam dycky koukam na takovou tu cedulku, že "Vůz je vybaven automatickým zátěžovým regulátorem". Co to je? Má to něco společnýho s brzdama podle návalu?
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak dnes jsem měl štěstí a svezl jsem se touto Karosou ev.č. 2 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0443_n.jpg
Ještě, že jsou ty trolejbusové výluky, krásná náhradní doprava. V dnešní záplavě Citybusů a sem tam Mercedesů, příjezd tohoto vozu překvapí a smozřejmě potěší lidské smysly.
Hm... v dnešní době poměrně vzácný zážitek, skoro jako o muzejní noci
Jo málem bych zapoměl, při čekání na zastávce jsem viděl trolejbus ev.č. 544, který nedávno prošel modernizací v Maďarsku http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6997_n.jpg
nevím ,ale ta "digitální" tabulka označující číslo linky mi přijde na prd, je rozhodně výrazně hůře vidět, než ony klasické staré cedule, které měl vůz před modernizací http://www.cnds.cz/ul/img/t544001.jpg
Ještě, že jsou ty trolejbusové výluky, krásná náhradní doprava. V dnešní záplavě Citybusů a sem tam Mercedesů, příjezd tohoto vozu překvapí a smozřejmě potěší lidské smysly.
Hm... v dnešní době poměrně vzácný zážitek, skoro jako o muzejní noci
Jo málem bych zapoměl, při čekání na zastávce jsem viděl trolejbus ev.č. 544, který nedávno prošel modernizací v Maďarsku http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6997_n.jpg
nevím ,ale ta "digitální" tabulka označující číslo linky mi přijde na prd, je rozhodně výrazně hůře vidět, než ony klasické staré cedule, které měl vůz před modernizací http://www.cnds.cz/ul/img/t544001.jpg
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
http://www.mediafax.cz/krimi/3074103-Fo ... zpeci-vcas
http://www.mediafax.cz/krimi/3074103-Fo ... zpeci-vcas
a ja si vcera pred ctvrtou, pri ceste z prace, rikal, proc je v bohunicich tolik zakourenou. pak okolo me projeli hasici a kousek dal jsem videl stoupajici dym z okoli zahradek v lese. vecir jsem valil do kohoutek ke kamosovi a ejhle. zadny zahradky. autobus. pak ho odtahovali. to byli rany ze zadni casti. a nakonec zkoncil v medlankach ve vozovne, kde dela bratr
http://www.mediafax.cz/krimi/3074103-Fo ... zpeci-vcas
a ja si vcera pred ctvrtou, pri ceste z prace, rikal, proc je v bohunicich tolik zakourenou. pak okolo me projeli hasici a kousek dal jsem videl stoupajici dym z okoli zahradek v lese. vecir jsem valil do kohoutek ke kamosovi a ejhle. zadny zahradky. autobus. pak ho odtahovali. to byli rany ze zadni casti. a nakonec zkoncil v medlankach ve vozovne, kde dela bratr
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ještě snad horší, než za mých časů u Veolie, tehdy Connexu.
Já jsem teď celkem spokojen, změnil jsem turnus, takže budu častěji na svém přiděleném busu a neměl bych tolik skákat z auta na auto, mám úplně jiné a lepší linky, lepší časy na nich... Sice jenom kosmetická změna, ale potřebná.
Já jsem teď celkem spokojen, změnil jsem turnus, takže budu častěji na svém přiděleném busu a neměl bych tolik skákat z auta na auto, mám úplně jiné a lepší linky, lepší časy na nich... Sice jenom kosmetická změna, ale potřebná.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Nu a je to tady:
(z www.ikarusy.net)
Dne 2. července 2010 byl do běžného provozu zřejmě naposledy nasazen Ikarus 283.01 s ev. č. 1512 vyrobený v roce 1991.
Uvedený vůz přežil i díky starostlivosti a zájmu řidiče postupné vyřazování zbylých Ikarusů v letech 2007 - 2008 a od léta 2008 jezdil v pravidelném provozu bratislavské MHD jako poslední. Ukončením jeho provozu se po 19 letech končí provoz bratislavských Ikarusů 283, které zde byly na území Československa unikátní, a zároveň po 36 letech (od roku 1974) i provoz Ikarusů typové řady 200 v Bratislavě.
"Poslední mohykán" byl v závěru provozu vypravován vozovnou Trnávka zejména počas dopravních špiček pracovních dnů na dělených službách linek č. 21, 25, 31, 39, 63, 70, 93 a 98. Jeho poslední službou bylo 14-té pořadí linky č. 70 jezdící od Nového mostu přes Slovnaft k ŽST Podunajské Biskupice. Zajímavostí je, že jde o část bývalé linky č. 30 (Dúbravka - Podunajské Biskupice), na které Ikarusy 280 v roce 1974 začínaly.
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=45517&typ=gm
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=44506&typ=gm
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=63700&typ=gm
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=63716&typ=gm
(z www.ikarusy.net)
Dne 2. července 2010 byl do běžného provozu zřejmě naposledy nasazen Ikarus 283.01 s ev. č. 1512 vyrobený v roce 1991.
Uvedený vůz přežil i díky starostlivosti a zájmu řidiče postupné vyřazování zbylých Ikarusů v letech 2007 - 2008 a od léta 2008 jezdil v pravidelném provozu bratislavské MHD jako poslední. Ukončením jeho provozu se po 19 letech končí provoz bratislavských Ikarusů 283, které zde byly na území Československa unikátní, a zároveň po 36 letech (od roku 1974) i provoz Ikarusů typové řady 200 v Bratislavě.
"Poslední mohykán" byl v závěru provozu vypravován vozovnou Trnávka zejména počas dopravních špiček pracovních dnů na dělených službách linek č. 21, 25, 31, 39, 63, 70, 93 a 98. Jeho poslední službou bylo 14-té pořadí linky č. 70 jezdící od Nového mostu přes Slovnaft k ŽST Podunajské Biskupice. Zajímavostí je, že jde o část bývalé linky č. 30 (Dúbravka - Podunajské Biskupice), na které Ikarusy 280 v roce 1974 začínaly.
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=45517&typ=gm
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=44506&typ=gm
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=63700&typ=gm
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=63716&typ=gm
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104