ok, tak dobre, maji sanciCory píše:Myslim ze Niva ano.JmJ píše:Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
Podvozek, chlazeni a vzduchovy filtr
Moderátor: Moderátoři
To samé napadlo i mě. Jen jsem nechtěl Zanekovi moc znejisťovat jeho volbou íčka. Karburátor by byl co se spolehlivosti a snadnosti opravy lepší. S íčkem ale zase ušetří min. nějaké deci, ne-li litr(y), což při takhle dlouhé cestě výrazně poznají v rozpočtu. Pokud si však vezmou všechny komponenty íčka ssebou jako náhradní (bez toho bych nikam nejel), tak by neměl být problém. Při nejhorším to tam v nějaké dílně přebastlí na karbec.JmJ píše:A me tak napada, ze pokud chce nekdo je klasickym SPi vazem smerem na vychod, tak musi pocitat s tim, ze vstrik, zapalovaci modul, cerpadlo a patricne snimace tam nesezene. Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
Ještě nevím, jak je to u íčka s palivovým filtrem. Možná by stálo za to, filtraci nějak vylepšit. K tomu se ale musí vyjádřit místní íčkaři. O kvalitě (čistotě) místních PHM si nedělám velké iluze.
tuto si niesom veľmi istý. V 044, čo som ju rozoberal, bolo v technničáku písané 9,5 litra (zrejme kombinovaná). Takže s ozonom by to bolo rozhodne menej. (ruku do ohňa však za túto informáciu nedám, neviem či tam nebol preklep a ja v lada íčku prehľad veľmi nemám)Hurikán píše:S íčkem ale zase ušetří min. nějaké deci, ne-li litr(y), což při takhle dlouhé cestě výrazně poznají v rozpočtu
ps. ak sa vám niečo cestou poserie a idete aj cez východné slovensko, s corym vás zachrániť môžme ako vašich predchodcov
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já mam v techničáku 10 a taky jezdim za míň... Čert ví, za jakých podmínek to ve VAZu řešili
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Ja mam v TP 11,5l/100km...alebo 11,8? uz nepamatam a to mam 1,3 Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Aky prolog?Hurikán píše:Po prologu Brno - Snina.Cory píše:Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu
[ Komentář přidal: Hurikán: po červen 14, 2010 23:20 ]
Význam slova prolog: úvodní část, úvod, předmluva, první časovka, zahřívací etepa, ...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
S tím Ičkem mě to taky napadlo, jenže tahle byla v dobrém stavu a za relativně slušný peníz. Slušnou karburátovou jsme nesehnali, resp by po zaplacení ekodaně vyšla dráž a byla potom hůř prodejná. Toto je rok 1996 a plní euro2, je hodně zachovalá. A jezdí do 8l
Co s tím palivovým filtrem? Nějaký přídavný?
A co konkrétně z těch komponentů vstřikování s sebou?
Co s tím palivovým filtrem? Nějaký přídavný?
A co konkrétně z těch komponentů vstřikování s sebou?
Palivovy filtr bych proste vzal jeden az dva s sebou.
Ja bych si vzal zapalovaci modul, sensor klikovky jako nejakutnejsi veci. Ve druhe vlne pak palivove cerpadlo, ridici jednotku. Vetsina tech veci jsou pomerne male kramy nastesti. Pak casto zlobi potenciometr skrtici klapky, ale auto myslim jede dal, i kdyz divne.
Ja bych celkove nedelal zadne silene upravy, neb tim se do vozu zanasi mozny dalsi zdroj problemu a dalsi nestandardnosti. Nez mit nejake 2 filtry za sebou, tak to radeji mit 1 seriovy namontovany a jeden v zasobe.
Ja bych si vzal zapalovaci modul, sensor klikovky jako nejakutnejsi veci. Ve druhe vlne pak palivove cerpadlo, ridici jednotku. Vetsina tech veci jsou pomerne male kramy nastesti. Pak casto zlobi potenciometr skrtici klapky, ale auto myslim jede dal, i kdyz divne.
Ja bych celkove nedelal zadne silene upravy, neb tim se do vozu zanasi mozny dalsi zdroj problemu a dalsi nestandardnosti. Nez mit nejake 2 filtry za sebou, tak to radeji mit 1 seriovy namontovany a jeden v zasobe.
VAZ 2104 1.3 1989
palivovej jeden az dva sebou? filtr ma predepsanej interval vymeny 80tkm. vymenil bych ho pred cestou, pokud ma auto namotano vice jak 80-100tkm. tento filtr bezne lidi nemeni pokud bys chtel. mam doma jeden novej, nerezovej, co vozival p.Vasenkov. za 300 ti ho pripadne muzu nechat. je to ten valec vedle nadobky na brzdovku. oproti oplum se stejnym vstrikovanim je sroubovaci
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Není to už trošku stupidní?? To raději rovnou jeďte 2 autama.JmJ píše:Palivovy filtr bych proste vzal jeden az dva s sebou.
Ja bych si vzal zapalovaci modul, sensor klikovky jako nejakutnejsi veci. Ve druhe vlne pak palivove cerpadlo, ridici jednotku. Vetsina tech veci jsou pomerne male kramy nastesti. Pak casto zlobi potenciometr skrtici klapky, ale auto myslim jede dal, i kdyz divne.
Ja bych celkove nedelal zadne silene upravy, neb tim se do vozu zanasi mozny dalsi zdroj problemu a dalsi nestandardnosti. Nez mit nejake 2 filtry za sebou, tak to radeji mit 1 seriovy namontovany a jeden v zasobe.
Stupidní by bylo vyrazit a nic si nevzít! Pokud člověk není bohém, kterému je jedno, jestli se někde zasekne na den nebo na měsíc, tak může jezdit i bez šroubováku. Jestliže ale chceš mít jakous takous jistotu, že dojedeš do cíle a i zpět, tak nezbývá nic jiného, než auto náležitě připravit a vybavit patřičnými díly.popest píše:Není to už trošku stupidní?? To raději rovnou jeďte 2 autama.
Pokud je pravda, že filtr běžně vydrží cca 80 tkm, tak by mělo stačit jej vyměnit před cestou. V každém případě bych ale vzal náhradní zapalovací modul, senzor klikovky a palivové čerpadlo. Ideálně pak i ŘJ.
Samozřejmě že tohle není všechno. O svíčkách, aspoň jednom VN kabelu, regulátoru dobíjení a dalších mechanických věcech se nebavím. To je základ.
- Tommel
- Příspěvky: 3266
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
senzor klikovky stači většinou očistit, řj jsem viděl za celou dobu mrtvou jen jednu, palivove čerpadlo vydrži když je ok, moc to dramatizujete, ičko bude potřebovat menši udržbu jak karbecHurikán píše:V každém případě bych ale vzal náhradní zapalovací modul, senzor klikovky a palivové čerpadlo. Ideálně pak i ŘJ.
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Mohl bys mi prosím ten návod oskenovat/vyfotit a poslat. Mail je honza.emmer@centrum.czger007 píše:mno ja by som si urcite nechal el. vetrak, ale dodelal by som si tam spinac aby som si to mohol paralelne zopnut vtedy kedy by som potreboval,
jednoznacne doporucujem dekel pod olejovu vanu !, v Tumovi je navod na jeho vyrobu (nic zlozite pokial si aspon trocha mechanicky zrucny) inac ho zozenes na UA za par facek,
děkuju