ok, tak dobre, maji sanciCory píše:Myslim ze Niva ano.JmJ píše:Tato motorizace se tam bezne neprodavala!

Moderátor: Moderátoři
To samé napadlo i mě.JmJ píše:A me tak napada, ze pokud chce nekdo je klasickym SPi vazem smerem na vychod, tak musi pocitat s tim, ze vstrik, zapalovaci modul, cerpadlo a patricne snimace tam nesezene. Tato motorizace se tam bezne neprodavala!
tuto si niesom veľmi istý.Hurikán píše:S íčkem ale zase ušetří min. nějaké deci, ne-li litr(y), což při takhle dlouhé cestě výrazně poznají v rozpočtu
Aky prolog?Hurikán píše:Po prologu Brno - Snina.Cory píše:Keby boli nejake problemy, pomozeme ako vlani vyprave do kyrgystanu
Není to už trošku stupidní??JmJ píše:Palivovy filtr bych proste vzal jeden az dva s sebou.
Ja bych si vzal zapalovaci modul, sensor klikovky jako nejakutnejsi veci. Ve druhe vlne pak palivove cerpadlo, ridici jednotku. Vetsina tech veci jsou pomerne male kramy nastesti. Pak casto zlobi potenciometr skrtici klapky, ale auto myslim jede dal, i kdyz divne.
Ja bych celkove nedelal zadne silene upravy, neb tim se do vozu zanasi mozny dalsi zdroj problemu a dalsi nestandardnosti. Nez mit nejake 2 filtry za sebou, tak to radeji mit 1 seriovy namontovany a jeden v zasobe.
popest píše:Není to už trošku stupidní??To raději rovnou jeďte 2 autama.
senzor klikovky stači většinou očistit, řj jsem viděl za celou dobu mrtvou jen jednu, palivove čerpadlo vydrži když je ok, moc to dramatizujete, ičko bude potřebovat menši udržbu jak karbecHurikán píše:V každém případě bych ale vzal náhradní zapalovací modul, senzor klikovky a palivové čerpadlo. Ideálně pak i ŘJ.
Mohl bys mi prosím ten návod oskenovat/vyfotit a poslat. Mail je honza.emmer@centrum.czger007 píše:mno ja by som si urcite nechal el. vetrak, ale dodelal by som si tam spinac aby som si to mohol paralelne zopnut vtedy kedy by som potreboval,
jednoznacne doporucujem dekel pod olejovu vanu !, v Tumovi je navod na jeho vyrobu (nic zlozite pokial si aspon trocha mechanicky zrucny) inac ho zozenes na UA za par facek,