antické drama o rozvodné kostce zadních brzd

Moderátor: Moderátoři

Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Michal Karásek píše:U zadních brzd jsem začal u prasátka na levé straně - samozřejmě že je třeba vyměnit obě...při povolování prdla jedna trubička
spatny postup pri povolovani, trubicka nepraskne pokud budes tocit prasatkem :!: Jestlize je ta "matice" zarezla, pak s njednat opatrne :)
Jinak netreba menit obe prasatka...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

MartasBrno píše: ... to je snad na ČOIku nebo tak něco ...
Ty jsi nenapravitelný romantik :lol: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

ja som kocku dával novú niekedy pred rokom aj niečo a nebol problém :roll: tak ja neviem
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Koko Loko píše:
MartasBrno píše: ... to je snad na ČOIku nebo tak něco ...
Ty jsi nenapravitelný romantik :lol: .
JJ, jsem :) , život je tak světlejší.
Cory
Příspěvky: 11606
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

MartasBrno píše:
Koko Loko píše:
MartasBrno píše: ... to je snad na ČOIku nebo tak něco ...
Ty jsi nenapravitelný romantik :lol: .
JJ, jsem :) , život je tak světlejší.
Az sa ti raz spalia oči a budeš slepy 8) :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Cory píše:
MartasBrno píše:
Koko Loko píše: Ty jsi nenapravitelný romantik :lol: .
JJ, jsem :) , život je tak světlejší.
Az sa ti raz spalia oči a budeš slepy 8) :mrgreen:
A kurňa! :lol: Dost OT...
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

MartasBrno píše: ... Začnu levým předním vnitřním válečkem a uvidím co přijde pak. ...
Střihneš si to přes zadní prasata k pravému vnějšímu a cestou vyměníš omezovač a HBV :mrgreen: .

[ Komentář přidal: Hurikán: pá červen 11, 2010 21:24 ]
... a nakonci celé auto :lol:
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

:lol: Tak zatím jsme neudělal nic navíc než jsem původně plánoval, pouze to není hotové :P , takže ještě není všem dnům konec.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Michal Karásek
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvek od Michal Karásek »

Drobek81: No, párová výměna není třeba z akutního hlediska, moje zkušenost nejen s žigulem, ale s jakýmikoli párovými součástmi auta je, že když vyměním jednu stranu, druhá jde v zápětí...(extrém byly hlavní žárovky u 19ky kupéčka Renaulta(pouze u jednoho kusu auta), jak se nevyměnily obě zaráz, stačila půlhodina do exitu té co nebyla zrovna měněna. I z důvodu párovosti jsem třeba měnil prasata na Trabošovi co půl roku, pokaždé jinou stranu, až jsem vyměnil obě strany zaráz a byl pokoj. A od té doby tvrdim, že je potřeba udělat (alespoň u těch brzd) obě strany zároveň. Navíc jsem měl u toho jednoho prasítka utrhlý odvzdušňovák a čekal to samé i na druhé straně.
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Já abych se vyvaroval zarezlým závitům u trubiček a závitů odvzdušňováků tak při opravě vše natru rezistinem ,při příští opravě je pak takový problém vyloučen :wink: .
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Jakub Metelka píše:Já abych se vyvaroval zarezlým závitům u trubiček a závitů odvzdušňováků tak při opravě vše natru rezistinem ,při příští opravě je pak takový problém vyloučen :wink: .
To možná není úplně blbá myšlenka ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvek od dvk »

Tak boj s kostkou se mi taky nevyhl, viz. moje téma.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

u brzd obecně je největší příčinou zareznutí samotná brzdovka, která se dostane mezi závity, u starých typů založených na jiné bázi (červená) tento problém nebyl. Když jsem s auty začínal, tak jsem ani rezistin, či jiné neznal a natíral jsem vše vazelínou A00, ta se po krátkém ježdění obalí prachem, nakonzervuje okolí a nesmeje to ani voda se solí a i po letech jde vše OK povolit, akorát ta hnusná práce s ní.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

vintera píše:natíral jsem vše vazelínou A00, ta se po krátkém ježdění obalí prachem, nakonzervuje okolí a nesmeje to ani voda se solí a i po letech jde vše OK povolit, akorát ta hnusná práce s ní.
Ano, je s ní hnusná práce. Ale nesouhlasím s tím, že ji voda nesmyje. Zvláště na podvozku ji voda relativně bro umyje. Jezdil jsem 3 roky denně s Octávií, takže vím, že jsem musel čepy 4x ročně promazávat, protože po 1/4 roce už byly skoro bez tuku. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Díky DVK jsem zjistil že v Otrokovicích v Lada šopu mají kostku mosaznou. Navíc se zrovna peru s tátovou 05, ten má taky kostku mosaznou. Takže ve čt kupuju mosaznou za 66 kaček. Tu hliníkovou jsem koupil za 95!
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“