Prý přední hadice nesmí být starší jak 5let,jinak při protržení této hadičky a za následnou havárku může řidič. Pokud se vám něco tavýho stane,musíte u soudu říct,že jste je měnili asi před dvěma roky.Koko Loko píše:Michal Pokorný píše: jen přední hadice šly nové, bohužel jedna je po roce a půl již popraskaná, chjo.
antické drama o rozvodné kostce zadních brzd
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Zajímavé, oficiálně jsem to ovšem nikde neslyšel, mmj. vždycky jsem se na srazech v mušketýrově haldě dílů díval na staré hadičky k brzdám nedůvěřivě, dá-li Bůh, tak při další možnosti zainvestuji, vím o pár jedincích co mají ty hadice snad origo bez jakéhokoliv defektu, ty nové byť hezky vypadající nic nevydrží.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
jj mal som 5 rokov na aute semperitky (4 roky jazdene) a minule som zistil ze to je na sabotaz... obidve prasknute a tracala z nich latka...
tak som tam dal nejake podla gumy snad ruske, co som vyziskal od jedneho garaznika, co sa tyka gumy tak vyzerali solidne...
tyzden na to sa mi vysypala guma zo silentbloku v spodnom ramene... nema viac ako rok...
tak som tam dal nejake podla gumy snad ruske, co som vyziskal od jedneho garaznika, co sa tyka gumy tak vyzerali solidne...
tyzden na to sa mi vysypala guma zo silentbloku v spodnom ramene... nema viac ako rok...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Taky přispěju.
1) Laďka má kostku hliníkovou, rozpraskanou, ale neteče. Asi pořídím jednu do foroty, pro sichr. Jinak je ale taky připásaná. Na technický neřekli nic.
2) Semperit mě už nasral (pardon) taky. Loni jsem dal novou palivovou hadici. Je popraskaná - zatím jen vnějšek, ale hádám, že vnitřek se konce zimy taky nedožije.
3) S WD40 ani Konkorem se fakt nenamáhejte. Rozežíraj hliník, strhnul jsem takhle závity na bubnech . Podobně mám i pocit, že hliníková kostka na auto nepatří. Ta původní byla z nějaký slitiny, aspoň mi přišlo (měnil jsem trubky u Žigula, kostka zůstala).
1) Laďka má kostku hliníkovou, rozpraskanou, ale neteče. Asi pořídím jednu do foroty, pro sichr. Jinak je ale taky připásaná. Na technický neřekli nic.
2) Semperit mě už nasral (pardon) taky. Loni jsem dal novou palivovou hadici. Je popraskaná - zatím jen vnějšek, ale hádám, že vnitřek se konce zimy taky nedožije.
3) S WD40 ani Konkorem se fakt nenamáhejte. Rozežíraj hliník, strhnul jsem takhle závity na bubnech . Podobně mám i pocit, že hliníková kostka na auto nepatří. Ta původní byla z nějaký slitiny, aspoň mi přišlo (měnil jsem trubky u Žigula, kostka zůstala).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
To, ze je kostka z hlinku, neni podle materialovych specialistu az tak na zavadu. Jde o to, ze kostka musi byt z mekkeho kovu, ktery se vytvaruje podle konusu na hadickach a trubkach, aby to dobre tesnilo.
Problem je v tom, z jak kavlitniho "hliniku" ta kostka je. Jak mi ukazoval Drobek, jeho kostka byla podle vseho vyrobena z dlouheho pasu, ktery mel profil kostky. Pas byl zrejme rezan na casti o tloustce kostky a nasleden byly vyrezany otvory. Moje kostka nesla vsechny znaky odlitku.
Problem je v tom, z jak kavlitniho "hliniku" ta kostka je. Jak mi ukazoval Drobek, jeho kostka byla podle vseho vyrobena z dlouheho pasu, ktery mel profil kostky. Pas byl zrejme rezan na casti o tloustce kostky a nasleden byly vyrezany otvory. Moje kostka nesla vsechny znaky odlitku.
VAZ 2104 1.3 1989
Ano, to je naprostá pravda. V Jahůdce jsem našel jednu náhradní, sovětskou kostku přímo z doby jejího vzniku, tj. rok 1975. Na obou stranách jsou patrné stopy řezu. Pro názornost přikládám foto kvalitního dílu:JmJ píše:...Problem je v tom, z jak kavlitniho "hliniku" ta kostka je. Jak mi ukazoval Drobek, jeho kostka byla podle vseho vyrobena z dlouheho pasu, ktery mel profil kostky. Pas byl zrejme rezan na casti o tloustce kostky a nasleden byly vyrezany otvory. Moje kostka nesla vsechny znaky odlitku.
Edit: už jen hmatem je cítit značný rozdíl v kvalitě materiálu. Taky její hmotnost je 2x až 3x větší než u nových kostek. Nejspíš jiná hustota pořádného materiálu.
Naposledy upravil(a) Hurikán dne pon lis 05, 2007 19:12, celkem upraveno 1 x.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Už je na Cestě .Drobek81 píše: očekávám řezníka každou chvíli
To Hurikán, tyto objevy hodnotných nd v zakoupených vozech mě vždy přivádí k stavu, kdy blednu závistí. Kdybych býval věděl, že v ten čtvrtek mám téměř na dosah kostečku, nové disky a kdoví co ještě, podnikl bych patřičné úskoky, ale již je pozdě, již si si to natahal domů a jistě se jimi u televize chlípně kocháš. Tak blízko ty věci byly a přece tak vzdálené .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
- Bydliště: Malátova 7, Jihlava
Brzdy a opravy - zlo, jak něco rupne, tak je to na výměnu poloviny soustavy. U zadních brzd jsem začal u prasátka na levé straně - samozřejmě že je třeba vyměnit obě...při povolování prdla jedna trubička. Po výměně při odvzdušňování praskla trubka na opačné straně. Po výměně a opět při odvzdušnění začala prosakovat i hadička. Jediné co vydrželo byla právě ona zmiňovaná kostka...asi dobrej kousek.
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
mno. ta kostka. to je neco. tri novy jsem zkusil nasadit, vsechny praskly pri mirnym dotahovani, nakonec jsem tam dal z druhe napravy nejakou starou. a celou dobu mi pomalinku mizla brzdovka. kontrolka se rozsvitila jednou za tri mesice. a ted koukam, ze mam mokrou napravu. po pul roce stani. pri odstaveni byla tycinka v nadobce vylezla nahoru. a dokonce je mokro i na druhe strane pod omezovacem. takze nefunkcni omezovac ven kostku jsem nasel jeste jednu novou
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno