

Moderátor: Moderátoři
Když bych tam dal ten větší filtr (jako od broskví) , tak se nic nestane ne? Pominu-li kablík k tomu čidlu..tavri píše: Olejový filtry měli dva, jeden jak pixla od broskví, ten je na starý krabice a pak jeden jak konzerva od lančmítu, ten je na modely 2105 až 2112. Ten tenčí beru hlavně kvůli tomu kablíku.
Ano, jde hlavně o ten kablík... Na koněvce mi nabízeli Mann-hummel asi za 300 a vypadal jak konzerva od tuňáku. Velikost paštiky i cena se mi nepozdávala tak kupuji v Trutnově polský pro Samaru za 90 Kč.plavec píše:Když bych tam dal ten větší filtr (jako od broskví) , tak se nic nestane ne? Pominu-li kablík k tomu čidlu..
simtě, tohle rozlišování je nesmysl, buďto to plní požadavky a nebo ne, "minerál" se běžně leje i do 16v, když vemeš ten Mogul GX, tak si bude motor mlaskat, bůhví co se do toho lilo předtím, jestli vůbec něco.plavec píše:Jasně,ale minerál radši nebudu dávat.
To tak většinou bývá, spíše jde o to jak je ten motor zanasený. Když nakoukneš víčkem, případně prstíkem poškádlíš obal vačky a stěnu víka, co nahmatáš?plavec píše: ... Vypustil jsem z toho olej černej jak bota ...
Taky jsem myslel, ale proplachovací oleje se už neprodávajíDusan píše:neviem ci si nemal troska preplachnut motor
Jsou tam jakési hieroglyfy kmene Si- ťangzelvotron píše:Jde z toho nějak vydedukovat výrobce? asi těžko, co?