Ostra vacka

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

U časování otevřeného o téměř 20% oproti serii je nutné zvednout kompresní poměr skutečně až někam k deseti ku jedné.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Martin-MTX
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin-MTX »

hele jen tak mimochodem, nema se u vostry vacky nááhodou snizovat domecek vacky?
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3256
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

U 272ky neni potřeba
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

Dobre zeptam se jeste takhle - kdo vsechno tady jezdi s ostrou vackou a jak vam to slape?
Co vsechno na tom motoru mate udelane - zapalovani hlava atd ...?
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Nějak to tu chcíplo a žádnej pokrok nepopisuješ, tak vačku tam mám třeba já. 274 stupňů, udělaný je na tom motoru prakticky všechno a volnoběh to drží jakej si zamanu. Na dvojitejch dellortách, s odlehčenou klikou i setrvákem a kompresí počítanou na 10:1? a tlakama 16 atm.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Croft, jazdil som taktiez na 270 stupnovej vackovici od Cmelaka a absolutne s tym nebol ziadny problem. Motor som mal 2106 1600 v povodnom stave asi 70tkm. Hlavu som znizil o 2mm, co dalo kompresny pomer 9.6:1. Pri tej prilezitosti som spravil GO hlavy, tj. nove ventily Master-Sport, voditka, gufera, sedla mi tatko zafrezoval presne podla knizky, aj s nabehmi. Tesnenie som dal obycajne na vrtanie 79mm za 100sk. Po poskladani som nastavil klasicky vole 0.15mm. Bol tam ladeny vyfuk 50mm a bezkontaktne zapalovanie. Po nastaveni to jazdilo uplne bez problemov v celom rozsahu otacok, akurat to chcelo vyssi volnobeh nieco nad 1000. Na ozone som s tym dokazal spravit priemernu spotrebu 7.3L mimo mesto. Takze bud mas defektnu vacku, inak su tie vackovice 100%.
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

Diky za odpovedi. No pokracovat se bude na jare - udela se asi i ta hlava. Pak dam urcite vedet.
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

Zdravím, takže hlava byla venku - šla dolů o 1,5 mm, nasadilo se štelovatelné vačkové kolo, ostrá vačka(272), a taky se to osadilo 4*karburatorama mikuni - přesnej název nevim. Motor jde daleko lépe než při prvním pokusu, ale stále to není ono. Pořád to jako by prská do výfuku. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví jak teď postupovat - jak správně nastavit to časování? Dík
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

to vypadá hodně zajímavě, můžeš hodit nějaký fotky?
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

Fotky zatím nemám - auto je v dílně, jak to bude odladěný tak to určitě nafotím. Ještě dodám, že karburátory jsou seřízený a zapalování je imsoft cdi - a to je taky nastavený správně - takže problém bude teď asi doladit časování.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Croft, hmm mikuni, pekně.. 8) vačku oproti klice jsi jak nastavil??..
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

Vacka sla o zub dopredu - tak aby sedely znacky na kole a domku. Dneska jsem si to cely namaloval a vyslo me z toho, ze bych mel vacku pootocit dozadu - pokud je spravny predpoklad, ze nam to strili do vyfuku. Jo a taky na tom vcera mechanik meril tlaky a melo to prej jenom 6atm.
Naposledy upravil(a) Croft dne úte čer 01, 2010 10:42, celkem upraveno 1 x.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

to mu nějak nerozumim, takže je to ted přesně, nebo je to o zub dopředu??. protože to už je celkem hodně..
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

Jo sorac blbe jsem to napsal - ted to stoji presne tak jako s puvodni vackou - na znackach.
Uživatelský avatar
Croft
Příspěvky: 112
Registrován: pon říj 20, 2008 09:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Croft »

Tak dneska jsem byl na brzdě a na ruznych pristrojich, takze uz to tika jak hodinky, ale bude se to muset jeste kapku poladit - ma to vysoky CO a moc kysliku a taky porad presne nevime proc to ma tlaky jenom 11 - pravdepodobne to jde pres krouzky - protoze kdyz se sunda olejovy víčko tak je to jak lokomotiva. Jo a ten motor jel tak strasne nepravidelne protoze mel chudou smes. Taky asi budem jeste laborovat s tou vackou.
Tady je pár fotek:
http://img695.imageshack.us/i/img0608od.jpg/
http://img714.imageshack.us/i/img0609dp.jpg/
http://img16.imageshack.us/i/img0610dx.jpg/
http://img84.imageshack.us/i/img0611e.jpg/
http://img257.imageshack.us/i/img0612s.jpg/
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“