LRRH ma na na signal z cidla mazania pripojene rele na palivove cerpadlo, ak sa nemylimMartasBrno píše:protože mazání je jen o jediným kontaktu v čidle a jinak než zkratem na kostru to rožnout nejde. Fakt svítí, nebo to byl omyl?
eletrika dle 2107 - budiky, kontrolka dobijení, blinkry..
Moderátor: Moderátoři
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
nebudu zakladat novy tema
potrebuju po nekom, kdo ma 07 a ma od vyroby budik tlaku oleje, jakou barvu ma drat od cidla tlaku, kudy do pojistkovky vstupuje v motorovym prostoru, a kudy z pojistkovky vystupuje v interieru. diky moc
potrebuju po nekom, kdo ma 07 a ma od vyroby budik tlaku oleje, jakou barvu ma drat od cidla tlaku, kudy do pojistkovky vstupuje v motorovym prostoru, a kudy z pojistkovky vystupuje v interieru. diky moc
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
A ja by som tiez chcel vediet, ci existuju nejake prechody cez poistkovku z motoroveho priestoru do kabiny...docela by sa mi to zislo, nech mam kable pohromade.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
tak jsem se pustil do provereni pojistkovky na nozovky a muzu ti jistojiste rict, ze pouze jeden na tlak oleje jeste je ve hre druhej, ale pouze kdyz se oddela jeden spojovaci drat. nicemu by to nemelo vadit. pak jsou uz jen dva prechody ze svazku z palubovky do zadniho svazku. rezervni pojistky F3 a F4 vedou z motoru do motoru. ale asi si je predelam, abych mel alarm s centralem a radio vedeny taky pres pojistkovku (tim zrusim prechody "palubka > kufr")Cory píše:A ja by som tiez chcel vediet, ci existuju nejake prechody cez poistkovku z motoroveho priestoru do kabiny...docela by sa mi to zislo, nech mam kable pohromade.
to vse plati u pojistkovky na nozovky, koupene mnou na ua. nevim jestli jich maji vic typu (podle fotky vnitrku bych to poznal). standartni pojistkovku bych vubec nepredelaval. ve vsech co mi rukama prosli, jsou dve DPS nad sebou spojeny pripajenyma plechama
takze bych uz jen chtel vedet, jakou barvu ma v originale drat od cidla tlaku oleje u 07. diky
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Ne, to nie je celkom pravda, pretoze od motora idu 2 "pramene", jeden cez F3 a druhy cez F4, potom sa spajaju a vystupuju v kabine.rezervni pojistky F3 a F4 vedou z motoru do motoru.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
v me pojistkovce ee. zkoumal jsem primo cesty a bohuzel mi jdou pouze z motoru do motoruCory píše:Ne, to nie je celkom pravda, pretoze od motora idu 2 "pramene", jeden cez F3 a druhy cez F4, potom sa spajaju a vystupuju v kabine.rezervni pojistky F3 a F4 vedou z motoru do motoru.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
tak jsem dnes dal laboroval. nasel jsem starou kabelaz z 07. ktera mela tlakomer oleje a dalsi chujoviny. podle toho jsem si nasel. kam to vede. a bylo prekvapeni. cesta pojistkovkou pro "tlak oleje" ja napojena na rele ventilatoru sakra to ne. stara pojistkovka z icka, merak a jedem. nema to byt spojeny. takze propojavaci drat jsem ustrihl (ukrosi tam cpou misto druhy desky draty). tak. todle by bylo. pak jsem promeril i ty rezervni pojistky, i v te stare pojistkovce vedou z motoru do motoru.
pak jsem nasel na stary elektrice drat z pojistkovky mirici dolu k vane, na ridicove strane. konzultace s kokolokem, a uz drat vyuzivam, i s jeho cestou pres pojistkovku (opet upravenou dle stare pojistkovky, zas napojeno na rele ventilatoru, ale na jiny pin), na teplotu oleje. pekne originalne mi dosahl k cidlu ve vane.
takze pres pojistkovku z levyho svazku lze pouzit dva pruchody (u me tlak a teplota oleje). z pravyho svazku jeden pruchod. a pak tedy moznost dobastlit ty pojistky do interieru. to jsou pak dva pojistkovy pruchody
a mozna by se dalo jinyma uprava dostat k dalsim. ale pak uz neni pojistkovka lehce vymenny dil
pak jsem nasel na stary elektrice drat z pojistkovky mirici dolu k vane, na ridicove strane. konzultace s kokolokem, a uz drat vyuzivam, i s jeho cestou pres pojistkovku (opet upravenou dle stare pojistkovky, zas napojeno na rele ventilatoru, ale na jiny pin), na teplotu oleje. pekne originalne mi dosahl k cidlu ve vane.
takze pres pojistkovku z levyho svazku lze pouzit dva pruchody (u me tlak a teplota oleje). z pravyho svazku jeden pruchod. a pak tedy moznost dobastlit ty pojistky do interieru. to jsou pak dva pojistkovy pruchody
a mozna by se dalo jinyma uprava dostat k dalsim. ale pak uz neni pojistkovka lehce vymenny dil
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Umístění čidla teploty oleje do olejové vany je sice jednoduché , ale má jeden háček . Teplota oleje ve vaně je nižší než za čerpadlem na vstupu do motoru který má mazat a chladit . Je to samozřejmně lepší než nic , ale měřit se dá i přesněji .Maysner píše:na teplotu oleje. pekne originalne mi dosahl k cidlu ve vane
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
to je mi vcelku jedno. jak mam 70st na budiku, motoru muzu nakladat teplota vody mi moc nerekneSaša píše:Umístění čidla teploty oleje do olejové vany je sice jednoduché , ale má jeden háček . Teplota oleje ve vaně je nižší než za čerpadlem na vstupu do motoru který má mazat a chladit . Je to samozřejmně lepší než nic , ale měřit se dá i přesněji .Maysner píše:na teplotu oleje. pekne originalne mi dosahl k cidlu ve vane
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Re: eletrika dle 2107 - budiky, kontrolka dobijení, blinkry.
Zdravím vás všechny, potřeboval bych pls poradit, vrátil jse mi zpět problém, který jsem už jednou řešil.. Prostě si jedu a najednou mi začně svitit dobíjení, někdy pomuže vypnutí a zapnutí kličku... Přitom naměřím na baterce 13.5V.. Někdy po zapnutí klíčku vubec nenaskočí palubka.. A dnes jsem si všim, že když pustím blínkry, tak to vypadne.. Už jsem to jednou zdárně vyřešil, jen nevim jak a ani nemužu najit kde jsem to řešil... Dnes jsem prolez relátka pod budíkama, přezkoušel jsem je a utáhl kostru, taky ověřil stav uhlíku v altíku.. Nevím si s tím víc rady, tak dík za vaše rady..
Re: eletrika dle 2107 - budiky, kontrolka dobijení, blinkry.
Aky mas alternator? mohlo by to troch pomoct pri hladani chyby.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)