Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

Atex píše:
Ved LR to tam uz ma
Sorry, nejak jsem to na foru prehlidl....

EDIT: Takze zatim jen tyto videa, vice muj internet nezvladne...

http://www.youtube.com/watch?v=ptC5uV3GPuk
http://www.youtube.com/watch?v=nCg8mxTct7A
http://www.youtube.com/watch?v=AKq_a3rEtnA
vrrrrrrrrrrrrmm-tsssssssssss vrrrrrrrrmmmmmmm-tssssssssss :shock: mazec
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

mne sa to auto začína ľúúúbiť :D :D
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

ten zvuk, to je ta věc, kvůli které bych si to tam dal.. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Pěkný, pěkný... :)

A ty zvuky... vam to nepřipomíná trambuse? Mě totiž celkem i jo :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tyjo no, ty zvuky jsou fakt masakr, nemohl jsem se toho nabazit :oops: Cozpak se nikomu nelibi jak to jede? :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
csfousek
Příspěvky: 593
Registrován: úte dub 22, 2008 09:42
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od csfousek »

Musím říct mě se to líbí viděl a slyšel jsem to na vlatni oči a uši.Prostě super.
Lada 2105 r.v. 1985
Lada 21044 1700i r.v.1996
Lada 112 1.6 16V r.v. 2006
Lada Vesta 1.6 16V r.v.2018


LADA-Krása a elegance,volnost a svoboda,odolnost a vytrvalost.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

No zkouknul sem videjka a paráda :) To musí být zážitek z jízdy úplně bezvadnej. 8)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Jo zazitek je to uzasny. Vice nez vykon je znat ten velky kroutak od turbiny, ta zatahne strasnym zpusobem i pri udrzovani rychlosti, jen kdyz se dotknu lehce plynoveho pedalu. Do otacek se motoru moc nechce, dokonce se mi zda, ze nekde v 6000ot/min umre a uz dal nechce. Nevim jestli je to normalni, nebo ma ten motor uz neco za sebou.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

vymyslel, postavil a zvítězil - gratuluju .
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Vypada to ze jede velmi hezky, zvuk super i v kabine je slyset fest :lol: Ale chybi tam jeden podstatnej zvuk kterej predchazi odfouknuti a to je piskot gum. :P Ale snad se dockame, byla by skoda jezdit s takovou motorizaci jenom rovne :wink:
Atex píše: dokonce se mi zda, ze nekde v 6000ot/min umre a uz dal nechce. Nevim jestli je to normalni, nebo ma ten motor uz neco za sebou.
to muze byt otazka naladeni, dalsi vec je ze v lancii jako u fiatu je staly prevod 2,9:1 misto u ziga asi 4:1 k tomu nasobic monentu dost prodlouzi kvalty, a do 6000ot. se nedostanes, kolem 6000tis. ma maximum vykonu je mozny ze pak uz RJ zahaji snizeni vykonu aby nedoslo k poskozeni, neco jako omezovac otacek. Taky nezapomen ze jsi docela rapidne upravil vyfuk. Co brzdovej valec, bylo v pohode?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Násobičem momentu se myslí co?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ondra 07 píše:Ale chybi tam jeden podstatnej zvuk kterej predchazi odfouknuti a to je piskot gum.
Ty kola piskaji, ale jen v momentu kdy prechazeji z prokluzu do zaberu, coz je vetsinou az u tretiho rychlostniho stupne. To jde videt na druhem videu, pri hodne prudkem razeni a plynu na podlaze to akorat tancuje ze strany na stranu :-).
Ondra 07 píše:byla by skoda jezdit s takovou motorizaci jenom rovne
Je fakt ze kazdou zatacku jsem s usmevem na pul plynu bral bokem, staci si jen pockat az zahvizda turbina. Zatim ale nechci moc blbnout, cekam co kde upadne :-D
Ondra 07 píše:kolem 6000tis. ma maximum vykonu je mozny ze pak uz RJ zahaji snizeni vykonu aby nedoslo k poskozeni, neco jako omezovac otacek.
To nema klasicky omezovac (omezeni privodu paliva)?
Ondra 07 píše:Co brzdovej valec, bylo v pohode?
V tom miste se nevyskytovaly zadne problemy, horsi je to s intercoolerem, ten se ohriva :-( Takze i vykon je asi dost slabsi. Ted kdyz jsem se rozhodl ze uz nebudu delat technickou, muzu zajizdet vice do extremu a poridim si hlinikovy intercooler pred masku auta.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Laďuša píše:A ty zvuky... vam to nepřipomíná trambuse? Mě totiž celkem i jo
jo mě taky :mrgreen: chtěl jsem to napsat, ale tys mě předběh :)


ale jako klobouk dolů :wink: :wav:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Tak kdy tě uvidím přihlášenýho v českým mistráku?
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Dnes mi konecne prisel budik na tlak turba, samozdrejmne byly dalsi testovaci jizdy. At uz jsem tocil koleckem regulatoru doprava, doleva, tlak byl stale stejny. Zdrejmne asi nefunguje, jinak to nechapu. Jinak tlak pri prudke akceleraci vyleti na 0,6 a tam zustane at delam co delam :-)

Behem jezdeni se na mne lepilo nejake Audi TT a porad na me blikal. Tak sem zastavil, cekal co se bude dit a ejhle.. Byl to znamy, auto si pujcil od brachy. Pozdeji jsem zjistil ze se jedna o Audi TT Quattro Sport ktere dela stovku za rovnych 6 sekund. Tak jsem mu rikal at jede po rovince zamnou, jak si pred nim povedu. Dvojka trojka do plnych ale Audiny sem se nezbavil (prekvapive) :-D. Nicmene pak jsme jeste chvili pokecali a rikal mi, ze mel plyn na podlaze. To me teda potesilo, ted mam overenou stovku za 7 sekund, parada :blob4:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“