
a spz je super dat pod naraznik. ty plechy namontovat tak, ze je znacka namackla na celo. nikde s ni nechytnes, a kdyz bys nahodou nekdy projel rychleji okolo fotaku, tak ti to znacku nevyfoti citelne. policajti na to nic nerikaji. stk tez nic

Moderátor: Moderátoři
Ked som robil u kamarata v lakovni, tak sme pouzivali aj hubku na riady (nádobí)...tou drsnou stranou sa dalo pekne zabrusovatvintera píše:přesně tak, jednou mi švagrová tím Torem perfektně zalapovala lak na autě.
No parádní návod. Teď jsem jen válečky rozhýbal. Stejně, dám tam nové, co jsem dneska koupil a ty dva opravím a nechám jako zálohu. Na 2105 jsou brzdy v hrozném stavu, tak se zřejmně uplatní tam.Štěpán Getsko píše:Já bych ti doporučil nechat původní válečky a jenom je lehce olapovat a taky olapovat pístky. Já to řeším pískem na nádobí ( TORO - http://www.vmd-drogerie.cz/vmd-drog/esh ... pasta-200g ). Namočím hadřík do vody, potom ten hadřík otírám o tu pastu a pak to strčím do válečku nebo na povrch pístku a nádherně olapuju povrch. V podstatě odstranim zoxidovanou vrstvu, která se po letech na povrchu objevila.
Jinak vyndaš destičky, pedálem natlakuješ kapalinu do brzdiču a vytlačíš pístky skoro celé ven. ( Pozor na to, že dva pístky najednou nevyndáš. Musíš nejdřív vyndat jeden a poto druhej. S tím vyndáváním se moc nenamáhej a použij hydraulickou sílů) Potom sundáš hadici a vymontuješ brzdič. Potom vyndaš pístek a můžeš lapovat. Zkontroluj si pak gumičky. Pravděpodobně budeš mít gumičky stažene ( menší průmer ) Tak je potom vyměň.
Snad ti to tak stačí.
Paráda....nemáš náhodou i nějákou tu podložku?Ivo píše:Nějaké šrouby mám doma, protože Vilém si objednal nové. Ale jestli ti budou stačit, budeš muset vyzkoušet.