Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnesek prinesl zaslouzene ovoce. Problem s cerpadlem jsem vyresil tak, ze jsem rozebral nadrz, vyimplantoval cerpadlo a nechal hole trubky s plovakem. Cerpadlo okamzite natlakovalo vsechny hadice az k motoru.
Dalsi vec, elektrika (pane boze). Takze rady a napady vsech znamych i neznamych nebyly k nicemu. Nakonec dva draty z konektoru vedly ke kontrolkam do pristrojovky. Tlusty sedy kabel je kostra a cernosedy napajeni cerpadla. Po zjisteni tohoto zapojeni motor jen naprazdno tocil, ale zadna snaha. Tudiz hodinu jsme stravili s hlavama nalepenyma ve schematech. V motoru jsme nasli dalsi kabel pro napajeni RJ a vsechny ostatni veci s ni spojene. Takze proud jde do relatek, ty podle polohy klicku a signalu z RJ vysilaji dalsi impulzy zpet do RJ, ktera nasledne neco vysle do zapalovaci civky a vztriku.
Ale pak se objevil dalsi veliky problem. Motor jakoby uz blafnul ale z niceho nic ho neco nakoplo zpet takovou silou, ze se malem i starter rozletel, i z autem do solidne zamavalo. Pri druhem pokusu to schytal starter okamzite. Treti pokus uz se motor zacal nakopavat, ale po par otoceni zase kopacka zpet. Elerktrikare jsem poslal domu a privedl si domu mechanika pres Fiaty. Po dlouhe rozmluve a dalsim zkouseni zdrejmne problem vyresen. Remenice na klikovce, ktera ma na sobe drazky pro cidlo otaceni klikovky. Zoubky jsou ctyri, ale remenice drzi jen na trech sroubech. Takze kdyz ho otocime o 120°, odpovida to presne tomu bordelu co nam to dela. Tzn. ze kolo je pootocene o 120° dopredu nebo dozadu, posila spatne signaly do RJ a ta posila nesmysly do civky.
Takze jsem presvedcil pritelkyni a ve stredu po praci jdu dodelat co je spatne a hura na prvni start. (snad)
Dalsi vec, elektrika (pane boze). Takze rady a napady vsech znamych i neznamych nebyly k nicemu. Nakonec dva draty z konektoru vedly ke kontrolkam do pristrojovky. Tlusty sedy kabel je kostra a cernosedy napajeni cerpadla. Po zjisteni tohoto zapojeni motor jen naprazdno tocil, ale zadna snaha. Tudiz hodinu jsme stravili s hlavama nalepenyma ve schematech. V motoru jsme nasli dalsi kabel pro napajeni RJ a vsechny ostatni veci s ni spojene. Takze proud jde do relatek, ty podle polohy klicku a signalu z RJ vysilaji dalsi impulzy zpet do RJ, ktera nasledne neco vysle do zapalovaci civky a vztriku.
Ale pak se objevil dalsi veliky problem. Motor jakoby uz blafnul ale z niceho nic ho neco nakoplo zpet takovou silou, ze se malem i starter rozletel, i z autem do solidne zamavalo. Pri druhem pokusu to schytal starter okamzite. Treti pokus uz se motor zacal nakopavat, ale po par otoceni zase kopacka zpet. Elerktrikare jsem poslal domu a privedl si domu mechanika pres Fiaty. Po dlouhe rozmluve a dalsim zkouseni zdrejmne problem vyresen. Remenice na klikovce, ktera ma na sobe drazky pro cidlo otaceni klikovky. Zoubky jsou ctyri, ale remenice drzi jen na trech sroubech. Takze kdyz ho otocime o 120°, odpovida to presne tomu bordelu co nam to dela. Tzn. ze kolo je pootocene o 120° dopredu nebo dozadu, posila spatne signaly do RJ a ta posila nesmysly do civky.
Takze jsem presvedcil pritelkyni a ve stredu po praci jdu dodelat co je spatne a hura na prvni start. (snad)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
K tomu cerpadlu: Ja mam volake externe, ani neviem z coho /asi z Una / a funguje vsetko na pohodu. Z dvoch nadrzi som spravil jednu - z ickovej som vybral cerpadlo a hadicou som tam dal odpileny saci kos z obycajskej. Cerpadlo mam v kufri, no nech ta neklamem, teraz v nadrzi moze byt tak 2L a startuje to. Prvy krat to natlacilo bez problemov bez akehokolvek plnenia hadic alebo co.
СЕКТОР ГАЗА парты
Mirek, to se pak ozvi, rád se přijedu na start podívat
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Co ty vis, treba to taky nepojedePuhi píše:a potom natoč video ala zigul01
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Nahodou... cerpadlo a vyfuk a bezkontakt a trysky a diferak a chladic a prevodovku uz tam mam, tak jsem zvedavy Ne sranda A prosimvas, nerozmazavejte tady zigula, na to ma svoje tema
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
S tím naděláš. Asi chcou mít lidi víc témat, kde se zasmějou .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Tak a motor jede, ma BRUTALNI zvuk! Tohle zprovoznim kdyby me to melo stat zivot. Problem byl samozdrejmne v naproste hovadine, jeden povoleny dratek k cidlu otacek. Po provizorni oprave motor naskocil okamzite. Je absolutne tichy, jde slyset jen buracejici vyfuk a hvizdani turbiny v otackach. Zitra nahraju video prvniho vydareneho startu.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
To gratuluju. Za jak dlouho po mojem odjezdu, se to povedlo?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
No az nekdy po desate hodine. Uz jsme byli fakt v koncich, ja uz jsem pomalu shanel jiny motor, kamos nasrany jak pes. A z niceho nic koukam "co to je za dratek?" Rychl jsem ho spojil s druhym koncem a motor blafnul napoprveIvo píše:To gratuluju. Za jak dlouho po mojem odjezdu, se to povedlo?
Vsechna prace byla sice zbytecna, ale stalo to za to
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn