Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tak dnesek prinesl zaslouzene ovoce. Problem s cerpadlem jsem vyresil tak, ze jsem rozebral nadrz, vyimplantoval cerpadlo a nechal hole trubky s plovakem. Cerpadlo okamzite natlakovalo vsechny hadice az k motoru.

Dalsi vec, elektrika (pane boze). Takze rady a napady vsech znamych i neznamych nebyly k nicemu. Nakonec dva draty z konektoru vedly ke kontrolkam do pristrojovky. Tlusty sedy kabel je kostra a cernosedy napajeni cerpadla. Po zjisteni tohoto zapojeni motor jen naprazdno tocil, ale zadna snaha. Tudiz hodinu jsme stravili s hlavama nalepenyma ve schematech. V motoru jsme nasli dalsi kabel pro napajeni RJ a vsechny ostatni veci s ni spojene. Takze proud jde do relatek, ty podle polohy klicku a signalu z RJ vysilaji dalsi impulzy zpet do RJ, ktera nasledne neco vysle do zapalovaci civky a vztriku.

Ale pak se objevil dalsi veliky problem. Motor jakoby uz blafnul ale z niceho nic ho neco nakoplo zpet takovou silou, ze se malem i starter rozletel, i z autem do solidne zamavalo. Pri druhem pokusu to schytal starter okamzite. Treti pokus uz se motor zacal nakopavat, ale po par otoceni zase kopacka zpet. Elerktrikare jsem poslal domu a privedl si domu mechanika pres Fiaty. Po dlouhe rozmluve a dalsim zkouseni zdrejmne problem vyresen. Remenice na klikovce, ktera ma na sobe drazky pro cidlo otaceni klikovky. Zoubky jsou ctyri, ale remenice drzi jen na trech sroubech. Takze kdyz ho otocime o 120°, odpovida to presne tomu bordelu co nam to dela. Tzn. ze kolo je pootocene o 120° dopredu nebo dozadu, posila spatne signaly do RJ a ta posila nesmysly do civky.

Takze jsem presvedcil pritelkyni a ve stredu po praci jdu dodelat co je spatne a hura na prvni start. (snad)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

držím palce, nech ten motor šľape podľa tvojich predstáv :) a potom natoč video ala zigul01 :mrgreen: (nie doslova :mrgreen: ) ako to ide :)
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

K tomu cerpadlu: Ja mam volake externe, ani neviem z coho /asi z Una :oops: / a funguje vsetko na pohodu. Z dvoch nadrzi som spravil jednu - z ickovej som vybral cerpadlo a hadicou som tam dal odpileny saci kos z obycajskej. Cerpadlo mam v kufri, no nech ta neklamem, teraz v nadrzi moze byt tak 2L a startuje to. Prvy krat to natlacilo bez problemov bez akehokolvek plnenia hadic alebo co.
СЕКТОР ГАЗА парты
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Mirek, to se pak ozvi, rád se přijedu na start podívat ;-)
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Puhi píše:a potom natoč video ala zigul01
Co ty vis, treba to taky nepojede :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
zigul01
Příspěvky: 2048
Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul01 »

ehm :D no :lol: jako :D
Atexi:drzim palce tobe to pojede az se udela vyfuk a veci okolo tak mi to tez pojede 8)
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!


lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

zigul01 píše:Atexi:drzim palce tobe to pojede az se udela vyfuk a veci okolo tak mi to tez pojede 8)
Uz aj tu zacina, buhaha, umrem :lol:
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

:lol:
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

A udělá se čerpadlo a výfuk a pak to pojede jako raketa :lol: :lol: :lol:
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Nahodou... cerpadlo a vyfuk a bezkontakt a trysky a diferak a chladic a prevodovku uz tam mam, tak jsem zvedavy :-D Ne sranda ;-) A prosimvas, nerozmazavejte tady zigula, na to ma svoje tema :-P
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

S tím naděláš. Asi chcou mít lidi víc témat, kde se zasmějou :lol: .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tak a motor jede, ma BRUTALNI zvuk! Tohle zprovoznim kdyby me to melo stat zivot. Problem byl samozdrejmne v naproste hovadine, jeden povoleny dratek k cidlu otacek. Po provizorni oprave motor naskocil okamzite. Je absolutne tichy, jde slyset jen buracejici vyfuk a hvizdani turbiny v otackach. Zitra nahraju video prvniho vydareneho startu.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

To gratuluju. Za jak dlouho po mojem odjezdu, se to povedlo?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Ivo píše:Za jak dlouho po mojem odjezdu, se to povedlo?
To si napsal hezky :D skoro to zní,jako kdyby si na to měl nějakej špatnej vliv.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ivo píše:To gratuluju. Za jak dlouho po mojem odjezdu, se to povedlo?
No az nekdy po desate hodine. Uz jsme byli fakt v koncich, ja uz jsem pomalu shanel jiny motor, kamos nasrany jak pes. A z niceho nic koukam "co to je za dratek?" :-D Rychl jsem ho spojil s druhym koncem a motor blafnul napoprve ;-)

Vsechna prace byla sice zbytecna, ale stalo to za to :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“