Sila VODIKU ...VAZ na vodu?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

myslím že v tomhle směru by bylo nejvýhodnější jezdit na něco co to auto schroustá s minimálníma úpravama a zároveň to něco bude někde odpad, tudíž za odvoz.
Akorát té myšlence chybí jednopodstatné - kde vzít to něco.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

MartasBrno píše:kde vzít to něco.
Kup si piáno a jezdi na friťák,případně na starej hydraulickej olej.Firmy ti urvou ruce za EKO Likvidaci......
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

smiřte se s tim, že voda prostě nehoří :mrgreen:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
vintera
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvek od vintera »

rozložená voda na kyslík a vodík hoří skvěle, ale dělat generátor vodíku doma na koleně systémem pokus omyl zřejmě nebude mít mnoho opakování. Kdysi právě v souvislosti s těmi kyslíko-vodíkovými svářečkami jsem se o to velmi zajímal jak to funguje a jaká jsou rizika. Vodík je velmi třaskavý a kyslík k tomu. dnes je materiálová základna již někde jinde, to je fakt, ale dělat na koleně v garáži, to bych si nikdy netrouf, první omyl může být i posledním. Ale jako teorie ke zkoumání a vývoji určitě.
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Tak samozřejmě podobné obavy jsem četl i od lidí co to zkoušeli, ale vodík sám o sobě není víc nebezpečný než např. benzín.( Jak i oni tvrdí. ) To až směs vodík - vzduch z toho dělá celkem nevyzpytatelnou mrchu. Já bych se toho zase tolik nebál. Nemůžou to dělat lidi co nepoužívaj mozek to je samozřejmě jasná věc.
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Tu to máte všechno hotový, odskoušený, jen koupit, nechat namontovat, a ...? http://gethydropower.com/gallery.html
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

dusin píše:
MartasBrno píše:kde vzít to něco.
Kup si piáno a jezdi na friťák,případně na starej hydraulickej olej.Firmy ti urvou ruce za EKO Likvidaci......
Bingo?
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Příspěvek od luboš »

http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1249
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

fd

Příspěvek od mušketýr »

EMI.smiř se s ti že voda hoří.A sakra že hoří.Samozřejmě za určitých podmínek,jako každá jiná věc.Dokonce i šutr nebo hovno a tim nemyslim sušený.Kdysi můj otec sestrojil kyslíko-propanbutan-vodíkovou svářečku dle Urob si sám.Je neuvěřitelný že tendle návod hodily komanči mezi lid.Bylo to nejspíš za hranicí bezpečnosti (nevim,nejsem bezpečák),ale nám to nikdy neřáplo,sic otec neskutečné množství součástek nahradil dílama z lokomotivy.Pracoval toho času na brzdě zgenerálkovaných lokomotiv...
Je to asi 10 let co sme to vyhodily.Bohužel tuto píli jsem nezdědil a navíc otec vystudoval ČVUT.Vyrobil toho fakt hodně a pomalu by to dalo na minimuzeum.Vše pro něj byla výzva zda to dokáže vyrobit a to nejen v technice.To že dělal klobásy je v normě,ale kolik absolventů ČVUT šilo členům rodiny čepice,košile a dokonce i kalhoty.
Jo a pro rejpaly-mě chybějící články ukazováčku levé ruky mi utrhly bouchací kuličky,nikoliv naše svářečka.
M.S:
P.S.Svářet se s tim nedalo,ale pájet na tvrdo perfektně.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Při vší úctě (fakt)

Jak to chodí? Chodí to dobře... ale neseje to.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1249
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

sd

Příspěvek od mušketýr »

Jestl kecám ať se propadnu do západního německa.
Co si pomatuju tak se to moc nesjalo.
Vono ani nemělo co.Mechanické části to snad žádné ani nemělo.Jenom ventily.
Zruba to muhu popsat.Vlastní těleso vyvíječe byly napíchané na soustruhu novodurové kroužky se sílou stěny cca.5mm,proložené plechem.Prostě plech,kroužek,plech,kroužek,plech a tak dál až do délky cca.1m.Na začátku a na konci byla vždy cca.2cm silná deska.V plechách byla asi jedna díra v kruhu a potom čtyři cca.6mm díry vně kruhu.Těmito otvory byla prostrčena kulatine na konci opatřená závity.Matky na nich našroubované stahovaly celé těleso a tím docházelo k utěsnění.S tim byl asi největší problém,sic si nepomatuju že by jo kapalo,maximálně rosilo.Kamarádův otec z učňáku to taky měl a novodurové kroužky nahradil gumovými "O"kroužky.Byla to nejspníš cesta lepším směrem.
K rozkladu se nepoužívala voda,ale louh.
První prototyp bylo jedno těleso a pak vznikl vyvíječ se třemi tělesy.
Otec taky vyráběl živou a mrtvou vodu a spostu dalších obskurdností.Otcův strýc byl Ferdinand Jíra vynálezce prvního rtuťového vypínače a vlastnil i několik dalších patentů.
Vo něm chci zjistit od jindřichohradečáků co nejvíc a zpracovat jeho životní osudy.
Vo tom ale někdy příště.
M.S.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Když už se tady "nakousnul" vyvíječ : Můj známý letecký mechanik dodnes používá ke svařování Acetylénový vyvíječ a s naprostou spokojeností . Stačí trocha Karbidu a voda . Věc stará skoro jako hornictví (karbidové lampy)
..A proč ještě nejezdím na Vodík ? ... cena .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
amiricas
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

Vodík

Příspěvek od amiricas »

Myšlenka je to dost zajímavá já sjem o tom už taky uvažoval ale pak rychle od toho upustil. zaprvé nechci předěláávat sví jediný auto na něco na co to nemusí nakonec fungovat a k tomu palivu (vodík) už v Německu mají vodíkový čeprpací stanice sice ne moc ale do začátku dobrý. sice jen pro auta speciálně k tomu upravená protože je to kvůli teplotě obsluhováno mechanickou rukou.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“