Sila VODIKU ...VAZ na vodu?
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
rozložená voda na kyslík a vodík hoří skvěle, ale dělat generátor vodíku doma na koleně systémem pokus omyl zřejmě nebude mít mnoho opakování. Kdysi právě v souvislosti s těmi kyslíko-vodíkovými svářečkami jsem se o to velmi zajímal jak to funguje a jaká jsou rizika. Vodík je velmi třaskavý a kyslík k tomu. dnes je materiálová základna již někde jinde, to je fakt, ale dělat na koleně v garáži, to bych si nikdy netrouf, první omyl může být i posledním. Ale jako teorie ke zkoumání a vývoji určitě.
Tak samozřejmě podobné obavy jsem četl i od lidí co to zkoušeli, ale vodík sám o sobě není víc nebezpečný než např. benzín.( Jak i oni tvrdí. ) To až směs vodík - vzduch z toho dělá celkem nevyzpytatelnou mrchu. Já bych se toho zase tolik nebál. Nemůžou to dělat lidi co nepoužívaj mozek to je samozřejmě jasná věc.
Tu to máte všechno hotový, odskoušený, jen koupit, nechat namontovat, a ...? http://gethydropower.com/gallery.html
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
A co říkáte na tohle? http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/kut ... kojen.html
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
- mušketýr
- Příspěvky: 1249
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
fd
EMI.smiř se s ti že voda hoří.A sakra že hoří.Samozřejmě za určitých podmínek,jako každá jiná věc.Dokonce i šutr nebo hovno a tim nemyslim sušený.Kdysi můj otec sestrojil kyslíko-propanbutan-vodíkovou svářečku dle Urob si sám.Je neuvěřitelný že tendle návod hodily komanči mezi lid.Bylo to nejspíš za hranicí bezpečnosti (nevim,nejsem bezpečák),ale nám to nikdy neřáplo,sic otec neskutečné množství součástek nahradil dílama z lokomotivy.Pracoval toho času na brzdě zgenerálkovaných lokomotiv...
Je to asi 10 let co sme to vyhodily.Bohužel tuto píli jsem nezdědil a navíc otec vystudoval ČVUT.Vyrobil toho fakt hodně a pomalu by to dalo na minimuzeum.Vše pro něj byla výzva zda to dokáže vyrobit a to nejen v technice.To že dělal klobásy je v normě,ale kolik absolventů ČVUT šilo členům rodiny čepice,košile a dokonce i kalhoty.
Jo a pro rejpaly-mě chybějící články ukazováčku levé ruky mi utrhly bouchací kuličky,nikoliv naše svářečka.
M.S:
P.S.Svářet se s tim nedalo,ale pájet na tvrdo perfektně.
Je to asi 10 let co sme to vyhodily.Bohužel tuto píli jsem nezdědil a navíc otec vystudoval ČVUT.Vyrobil toho fakt hodně a pomalu by to dalo na minimuzeum.Vše pro něj byla výzva zda to dokáže vyrobit a to nejen v technice.To že dělal klobásy je v normě,ale kolik absolventů ČVUT šilo členům rodiny čepice,košile a dokonce i kalhoty.
Jo a pro rejpaly-mě chybějící články ukazováčku levé ruky mi utrhly bouchací kuličky,nikoliv naše svářečka.
M.S:
P.S.Svářet se s tim nedalo,ale pájet na tvrdo perfektně.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- mušketýr
- Příspěvky: 1249
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
sd
Jestl kecám ať se propadnu do západního německa.
Co si pomatuju tak se to moc nesjalo.
Vono ani nemělo co.Mechanické části to snad žádné ani nemělo.Jenom ventily.
Zruba to muhu popsat.Vlastní těleso vyvíječe byly napíchané na soustruhu novodurové kroužky se sílou stěny cca.5mm,proložené plechem.Prostě plech,kroužek,plech,kroužek,plech a tak dál až do délky cca.1m.Na začátku a na konci byla vždy cca.2cm silná deska.V plechách byla asi jedna díra v kruhu a potom čtyři cca.6mm díry vně kruhu.Těmito otvory byla prostrčena kulatine na konci opatřená závity.Matky na nich našroubované stahovaly celé těleso a tím docházelo k utěsnění.S tim byl asi největší problém,sic si nepomatuju že by jo kapalo,maximálně rosilo.Kamarádův otec z učňáku to taky měl a novodurové kroužky nahradil gumovými "O"kroužky.Byla to nejspníš cesta lepším směrem.
K rozkladu se nepoužívala voda,ale louh.
První prototyp bylo jedno těleso a pak vznikl vyvíječ se třemi tělesy.
Otec taky vyráběl živou a mrtvou vodu a spostu dalších obskurdností.Otcův strýc byl Ferdinand Jíra vynálezce prvního rtuťového vypínače a vlastnil i několik dalších patentů.
Vo něm chci zjistit od jindřichohradečáků co nejvíc a zpracovat jeho životní osudy.
Vo tom ale někdy příště.
M.S.
Co si pomatuju tak se to moc nesjalo.
Vono ani nemělo co.Mechanické části to snad žádné ani nemělo.Jenom ventily.
Zruba to muhu popsat.Vlastní těleso vyvíječe byly napíchané na soustruhu novodurové kroužky se sílou stěny cca.5mm,proložené plechem.Prostě plech,kroužek,plech,kroužek,plech a tak dál až do délky cca.1m.Na začátku a na konci byla vždy cca.2cm silná deska.V plechách byla asi jedna díra v kruhu a potom čtyři cca.6mm díry vně kruhu.Těmito otvory byla prostrčena kulatine na konci opatřená závity.Matky na nich našroubované stahovaly celé těleso a tím docházelo k utěsnění.S tim byl asi největší problém,sic si nepomatuju že by jo kapalo,maximálně rosilo.Kamarádův otec z učňáku to taky měl a novodurové kroužky nahradil gumovými "O"kroužky.Byla to nejspníš cesta lepším směrem.
K rozkladu se nepoužívala voda,ale louh.
První prototyp bylo jedno těleso a pak vznikl vyvíječ se třemi tělesy.
Otec taky vyráběl živou a mrtvou vodu a spostu dalších obskurdností.Otcův strýc byl Ferdinand Jíra vynálezce prvního rtuťového vypínače a vlastnil i několik dalších patentů.
Vo něm chci zjistit od jindřichohradečáků co nejvíc a zpracovat jeho životní osudy.
Vo tom ale někdy příště.
M.S.
Když už se tady "nakousnul" vyvíječ : Můj známý letecký mechanik dodnes používá ke svařování Acetylénový vyvíječ a s naprostou spokojeností . Stačí trocha Karbidu a voda . Věc stará skoro jako hornictví (karbidové lampy)
..A proč ještě nejezdím na Vodík ? ... cena .
..A proč ještě nejezdím na Vodík ? ... cena .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Vodík
Myšlenka je to dost zajímavá já sjem o tom už taky uvažoval ale pak rychle od toho upustil. zaprvé nechci předěláávat sví jediný auto na něco na co to nemusí nakonec fungovat a k tomu palivu (vodík) už v Německu mají vodíkový čeprpací stanice sice ne moc ale do začátku dobrý. sice jen pro auta speciálně k tomu upravená protože je to kvůli teplotě obsluhováno mechanickou rukou.