Hydraulická ručná brzda

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Grov3
Příspěvky: 121
Registrován: sob lis 08, 2008 23:48
Bydliště: Lučenec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grov3 »

presne to je moj poblem ze na suchu zo 185 gumou mam problem dat zadne kolesa do smyku :? bud je ta rucna slaba alebo som slaby ja :D
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

alebo slabe brzdy :P
СЕКТОР ГАЗА парты
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

Laďuša píše:To snad ne.... Leccos bych si pod tim doved představit, ale starty? Tam jde o levou, pravou a spojku, plyn...
myslel jsme to tak, aby jí moh rychlejš pustit na startu, ale jako vždy jsem úplně mimo :lol:
ladadriv3r
Příspěvky: 94
Registrován: čtv kvě 22, 2008 17:46
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladadriv3r »

Grov3...tu na fore uz tema so zadnymi kotucmi je....pohladaj ...najdes tam presny postup..je to dost piplacka....a navyse co ma kamos skusenosti zapajat rucku do zadneho okruhu brzd je blbost....on to vyriesil tak ze mal vzadu dva brdzove strmene(vzdau mal kotuce)cize jeden strmen sluzil na noznu brzdu a ten druhy pre hydraulicku rucku...;)
ladadriv3r
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Nedavno jsem jel soutezakem Golf II a tam hydralika fungovala velmi obstojne, podotykam ze vzadu byli kotouce. Spojkovy valec v plechovym ulozeni a k nemu dve medene trubky s prutokovym sroubem na konci. Jeden jako prepad a druhy s tlakem sel dopredu do motor. prostoru, tam uz jsem ho nenasel, vsude pod odlehcenou kapotou s rychloupinakma je motor. Myslim ze to pujde nejakou spojkou do trubky pro zadni napravu, kdyz se brzdi nohou tlak se nestraci potom odejde do prepadu HBV, kterej je propojenen s tim valcem rucky, nebo ne? Ja se ho kdyztak zeptam, asi bude vedet jak to ma zapojene. Na autoslalomu se obcas hodi pri otaceni auta kolem kuzelu pri soucasnem brzdeni ikdyz tenhle Golf AWD (4x4 s prepinanim 100:0, 50:50) na rucce je spinac, kterej pri zatazeni rucky odpoji zadni nahon a pri pusteni ho zase nahodi. A to pripominam ze se jedna o vykon 50HP na kolo s dost velkym kroutakem.

Ale ja se ptam, neni lepsi u Lady auto rozhazovat doprednym prokluzem nez brzdit?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

Ondra 07 píše:Ale ja se ptam, neni lepsi u Lady auto rozhazovat doprednym prokluzem nez brzdit?
Ručku u lady využiješ taky, třeba když se chceš otočit na užší silnici nebo se hodí na prodloužení délky driftu. A ne všichni mají dost silnej motor na to, aby utrhl zadní kola na suchým asfaltu.
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Yellow01 píše: A ne všichni mají dost silnej motor na to, aby utrhl zadní kola na suchým asfaltu.
To bude ten duvod...

Tak je to jinak s tou ruckou, pist ovladany tyckou jako rucn brzda je zapojeny do zadniho okruhu tak, ze trubka zadnich brzd jde do nej jako vstup a vystup z nej pokracuje k zadni naprave. Pri brzdeni nohou je pist prutokovy a tlak pres nej jen projde, pri zatazeni pridame na tlaku a zadni kola stoji. Tento obvod se da amatersky stvorit se spojkovym valcem Skoda. Ale vsak, neni to jen tak, nektere valce nefunguji dobre, chce to trosku zaexperimentovat.

Nez ale neco doma zkouset na koleni: http://speedpro.cz/speedpro-rucni-hydra ... -4022.html

I s parkovaci aretaci, za peknou cenu.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Grov3
Příspěvky: 121
Registrován: sob lis 08, 2008 23:48
Bydliště: Lučenec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grov3 »

neviem ci su tie brzdy slabe ale pre priklad, idem 40 km/h na asfalte a dupnem na brzdovy pedal predok aj zadok ide flekom...ked v tej istej rychlosti zatiahnem rucnu, auto len brzdi, zadok neflekuje :wink: kotuce tam este davat nechcem, chcem tu rucnu napojit tak aby tlak siel normalne na zadne bubnove brzdy bez uprav ako su origo zigulacke....proste to iste ako ked sa brzdi pedalom ibaze ako keby ste mali odpojeny predny okruh
No drift, no fun....
http://amkvk.sk/
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Grov3, Tak to udělej jak sem psal já a taky Ondra 07. Ale myslím že u tebe bude možná problém v seřízení nebo v lankách, já když zatáhnu ve 40 km/h ručku tak je stoho krásná 180ka :) .
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Grov3 píše:idem 40 km/h na asfalte a dupnem na brzdovy pedal predok aj zadok ide flekom...ked v tej istej rychlosti zatiahnem rucnu, auto len brzdi, zadok neflekuje
tady určitě bude hrát roli i to, že setrvačností jde váha na předek a zadek je odlehčenější... blbej nápad: máš dotažený lanko na ručce ? :mrgreen:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Seřídit ruční brzdu! Určitě jdeš s pákou "na doraz"!
Stačí lehnout pod auto a v místě, kde jsou lanka od brzd připevněna ke krátkému lanku ruční brzdy o několik závitů přitáhnout matici. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Luděk Musil píše:Stačí lehnout pod auto a v místě, kde jsou lanka od brzd připevněna ke krátkému lanku ruční brzdy o několik závitů přitáhnout matici. L.
Ale jen v pripade, ze matice neni treba zalakovana tlumexem, lakem, nebo prirezla se sroubu, to pak vem sebou pod aute jeste flexu a nove lanko rucni brzdy. Taky myslim ze mimo serizeni pomuze i revize celeho mechanismu, namazani lanovodu a hlavne suche a ciste bubny + pakny, pak to musi jit zablokovat samo s kolama R13 165/70 sirsi gumy nez 175 ti seriova rucka neblokne, ikdyz jsou vyjimky :wink:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Mě to flokuje 195ky bez problému.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá duben 23, 2010 10:11 ]
Mě 175 taky no problem. L.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Pája píše:Mě to flokuje 195 bez problemu
Ja vim, taky preskakujes barovy stolicky jednim skokem. :lol: :wink:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ondra 07 píše:sirsi gumy nez 175 ti seriova rucka neblokne
To jsou kecy, original rucka plne funkcni musi bloknout i na 205kach. Kdysi na 120ce jsem zkousel zatahnout asi v 60ti rucku a auto zaslajfovalo, gumy 175/70. A to je skodarna s tezkou prdeli... Grov3, dej si ji poradne do kupy, to musi jit normalne...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“