Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

No dokonce pry existuji nejake turbiny, ktere maji nejakou vuli dokud se nenastartuje motor, pak az se vycentruje tlakem oleje. Nerikam ze je to tenhle pripad, ale o necem takovem jsem uz slysel.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Pája píše:Já měl na turbu vůli asi dva milimetry, div osička nevypadla a z turba netekla ani kapka a olej to nebralo. Podle toho to posoudit nejde.
Ja cetl o radialni vuli kolem 1mm ze je normalni vule lozisek, pri provozu se vule vytesni olejem, axialni vule by mela byt nulova. Turbo od turba se muzou ty provozni vule lisit. Vule v loziskach neni vsechno co ovlivnuje spravny chod.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ondra 07 píše:
Pája píše:Já měl na turbu vůli asi dva milimetry, div osička nevypadla a z turba netekla ani kapka a olej to nebralo. Podle toho to posoudit nejde.
Ja cetl o radialni vuli kolem 1mm ze je normalni vule lozisek, pri provozu se vule vytesni olejem, axialni vule by mela byt nulova. Turbo od turba se muzou ty provozni vule lisit. Vule v loziskach neni vsechno co ovlivnuje spravny chod.
V tom pripade to musim mit v poradku, ja mam vuli par setin mm...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Urcite to poznas jak to natocis, jestli jsou spatny loziska tak ti muze jit olej do sani, zaprasi ti chladic a klapku a bude dymit, kdyz pujde do vyfuku, tak to bude fest dymit. Kdyz budes startovat va garazi a auto ti do nekolika vterin zmizi v mraku dymu, tak je nekde chyba... :P

Ja mam chladic z pry solidniho naftaka a stejne je plnej cerny tekuty hmoty, kterou vyplavi snad jen litry redidla :shock:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Dalsi prirustek do motoroveho prostoru (konecne), psali "!!Velmi hlucny!!", toz to su zvedavy co to bude robit :wink:

Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Hlavně to turbo před nastarováním nezapomeň zalejt.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Pája píše:Hlavně to turbo před nastarováním nezapomeň zalejt.
Hlavne musim zjistit co s tim napajenim RJ, jinak nemuseim ani zalevat...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

Atex píše:Dalsi prirustek do motoroveho prostoru (konecne), psali "!!Velmi hlucny!!", toz to su zvedavy co to bude robit :wink:

[url=http://www.jpeg.cz/images/708_DSC00761_tn.jpg]Obrázek[/URL]
BOV
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

jee, blow-off, aj ja chcu už take srandy pod kapotou :cry: :D na koľko ťa vyšiel?
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Dnesek:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Mirku,já to zapomněl a už to nemůžu najít.Co to je přesně za typ motoru,co si tam dal?Sorry,to víš,stárnu a zapomínám. :oops:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Ha. Hadicovač. Já se tam snad na to budu muset zajet podívat. A při té příležitosti, bych ti mohl dovézt tu kapotu, že?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

radek mb, Lancia Delta HF Turbo, 96kw-131koni a tusim 190NM.

Ivo, Neni kdy, byl jsem doma jen vcera :?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

ten chladič, kterej je v místech cca, kde normálně bejvá baterka je mezichladič na turbo? vim, že s místem je to naprd, ale hned za masku ještě před motorovej chladič by dát nešel? tam moc asi chladit nebude, nebo máš nějak vymyšlenej přívod vzduchu? 8) ... ps: v avatarovým fotu vidim, že už se tam asi usídlil olejový chladič
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

ten oleják je hustej, hod větší foto..
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“