nejede tak jak bych chtěl

Moderátor: Moderátoři

wiku
Příspěvky: 219
Registrován: čtv pro 20, 2007 19:55
Bydliště: usti

Příspěvek od wiku »

Právě jsme přijel domu s čerstvými poznatky. Zkoušel jsem to seřídit podle toho co píše JmJ. Na jeho nastavení je to dušení takové jako předtím. Naopak když volnoběžnou směs obohatím, zlepší se to, ale nezmizí to. Z toho mi plyne, že celkově je směs nejspíš chudá.
Druhý poznatek je to, že i při teplém motoru s vytaženým sytičem se dušení nekoná. Prostě to jede tak jak má. Z toho taky plyne, že směs by to chtělo bohatší.
Takže? Jak obohatit směs? Zvýšit hladinu v plovákové komoře, nebo větší tryskou?
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Takovéhle věci karburátor nedělá, koukni se na rozdělovač...
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Zvětšit trysku . Hladina na výkon nemá až takový vliv . Nízká hladina ovlivní hlavně (ne)-startovatelnost motoru . Hladinu nechej tak jak je psáno v příručce .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Cory
Příspěvky: 11682
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Hladina ma dost velky vplyv na prechody, pri pridavani a pod.... a na Solexe 21073 mi nizka hladina sposobovala nizky vykon a cukanie pri prudsom pridani plynu na 2ke
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
wiku
Příspěvky: 219
Registrován: čtv pro 20, 2007 19:55
Bydliště: usti

Příspěvek od wiku »

Cory: jenže nízká hladina je relativní pojem. Změřenou jsi ji neměl? Nebo rozměr od roviny víka kdy zavír plovák si nepamatuješ?
Cory
Příspěvky: 11682
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

wiku, myslim, ze Ty mas Ozon, ja som mal tento problem na Solexe... ale vseobecne na ozone ma byt plavak vzdialeny od tesnenia veka tusim 8mm tak, aby bol ventil zatvoreny a plavak sa zlahka opieral o gulicku na ventile
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Pokud si dobře pamatuju někdo tu uváděl kolik by měla být výška hladiny od hrany plovákové komory, ale nepamatuju si jestli to nebylo ve spojitosti s webrem.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Cory
Příspěvky: 11682
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Neviem ci to nebolo 29mm od okraja...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
wiku
Příspěvky: 219
Registrován: čtv pro 20, 2007 19:55
Bydliště: usti

Příspěvek od wiku »

Cory: ten rozměr mezi plovákem a víkem je 6,5mm, to jsem našel v knížce a tak to mám. Ale zajímalo mě to tvoje, když jsi to měl chudé.

Jinak na radu Stanlyho jsem zkouknul zapalování, tzn. odtrh, předstih, svíčky. Pálilo to skoro v úvrati, odtrh byl menší než by měl, kladívko bylo vypálené. Vše jsem napravil tak jak to má být. Na jízdě to ale skoro není poznat a hlavně na to dušení to nemá vůbec žádný vliv. A ještě jsem objevil úplně bílé svíčky, což je další věc která značí chudou směs. Takže zítra vyhrabu sadu trysek co mi zbyly z ladění motorek a pokusím se s tím něco udělat. Doufám že na ruských tryskách je nějaký normální závit.
Pak napíšu jak se dařilo.
Cory
Příspěvky: 11682
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

wiku, neviem ci by ti to k niecomu pomohlo, ja som mal Solexa a to je uplne inak rieseny karb.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
wiku
Příspěvky: 219
Registrován: čtv pro 20, 2007 19:55
Bydliště: usti

Příspěvek od wiku »

Vyřešeno. Nakonec to bylo víc problémů pohromadě.
Rozhašená volnoběžná směs, a k tomu špatné těsnění na šroubku bohatosti.
Hladina v plovákovce byla sice podle návodu, ale její zvýšení o 1mm pomohlo. Zvýšení o víc už nemělo vliv, takže jsem to vrátil.
Mno a poslední chyba byla v hlavní trysce v první komoře. Ze 112ky jsem ji zvýšil na 130 a ejhle, už to jede. Jen si nedokážu vysvětlit čím to je. Když na motoru nejsou žádné rozdíly oprodi originálu a karburátor byl otryskovaný správně.

Díky za rady kluci
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“