nejede tak jak bych chtěl
Moderátor: Moderátoři
Právě jsme přijel domu s čerstvými poznatky. Zkoušel jsem to seřídit podle toho co píše JmJ. Na jeho nastavení je to dušení takové jako předtím. Naopak když volnoběžnou směs obohatím, zlepší se to, ale nezmizí to. Z toho mi plyne, že celkově je směs nejspíš chudá.
Druhý poznatek je to, že i při teplém motoru s vytaženým sytičem se dušení nekoná. Prostě to jede tak jak má. Z toho taky plyne, že směs by to chtělo bohatší.
Takže? Jak obohatit směs? Zvýšit hladinu v plovákové komoře, nebo větší tryskou?
Druhý poznatek je to, že i při teplém motoru s vytaženým sytičem se dušení nekoná. Prostě to jede tak jak má. Z toho taky plyne, že směs by to chtělo bohatší.
Takže? Jak obohatit směs? Zvýšit hladinu v plovákové komoře, nebo větší tryskou?
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Zvětšit trysku . Hladina na výkon nemá až takový vliv . Nízká hladina ovlivní hlavně (ne)-startovatelnost motoru . Hladinu nechej tak jak je psáno v příručce .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Hladina ma dost velky vplyv na prechody, pri pridavani a pod.... a na Solexe 21073 mi nizka hladina sposobovala nizky vykon a cukanie pri prudsom pridani plynu na 2ke
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
wiku, myslim, ze Ty mas Ozon, ja som mal tento problem na Solexe... ale vseobecne na ozone ma byt plavak vzdialeny od tesnenia veka tusim 8mm tak, aby bol ventil zatvoreny a plavak sa zlahka opieral o gulicku na ventile
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory: ten rozměr mezi plovákem a víkem je 6,5mm, to jsem našel v knížce a tak to mám. Ale zajímalo mě to tvoje, když jsi to měl chudé.
Jinak na radu Stanlyho jsem zkouknul zapalování, tzn. odtrh, předstih, svíčky. Pálilo to skoro v úvrati, odtrh byl menší než by měl, kladívko bylo vypálené. Vše jsem napravil tak jak to má být. Na jízdě to ale skoro není poznat a hlavně na to dušení to nemá vůbec žádný vliv. A ještě jsem objevil úplně bílé svíčky, což je další věc která značí chudou směs. Takže zítra vyhrabu sadu trysek co mi zbyly z ladění motorek a pokusím se s tím něco udělat. Doufám že na ruských tryskách je nějaký normální závit.
Pak napíšu jak se dařilo.
Jinak na radu Stanlyho jsem zkouknul zapalování, tzn. odtrh, předstih, svíčky. Pálilo to skoro v úvrati, odtrh byl menší než by měl, kladívko bylo vypálené. Vše jsem napravil tak jak to má být. Na jízdě to ale skoro není poznat a hlavně na to dušení to nemá vůbec žádný vliv. A ještě jsem objevil úplně bílé svíčky, což je další věc která značí chudou směs. Takže zítra vyhrabu sadu trysek co mi zbyly z ladění motorek a pokusím se s tím něco udělat. Doufám že na ruských tryskách je nějaký normální závit.
Pak napíšu jak se dařilo.
Vyřešeno. Nakonec to bylo víc problémů pohromadě.
Rozhašená volnoběžná směs, a k tomu špatné těsnění na šroubku bohatosti.
Hladina v plovákovce byla sice podle návodu, ale její zvýšení o 1mm pomohlo. Zvýšení o víc už nemělo vliv, takže jsem to vrátil.
Mno a poslední chyba byla v hlavní trysce v první komoře. Ze 112ky jsem ji zvýšil na 130 a ejhle, už to jede. Jen si nedokážu vysvětlit čím to je. Když na motoru nejsou žádné rozdíly oprodi originálu a karburátor byl otryskovaný správně.
Díky za rady kluci
Rozhašená volnoběžná směs, a k tomu špatné těsnění na šroubku bohatosti.
Hladina v plovákovce byla sice podle návodu, ale její zvýšení o 1mm pomohlo. Zvýšení o víc už nemělo vliv, takže jsem to vrátil.
Mno a poslední chyba byla v hlavní trysce v první komoře. Ze 112ky jsem ji zvýšil na 130 a ejhle, už to jede. Jen si nedokážu vysvětlit čím to je. Když na motoru nejsou žádné rozdíly oprodi originálu a karburátor byl otryskovaný správně.
Díky za rady kluci