Přídavna ala 4x2/4x4
Moderátor: Moderátoři
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
tak si to už prezradil, musím s pravdou von.
Áno, dnes sme tú srandu namotovali. Jazdné dojmy je po pár km ešte priskoro hodnotiť, ale prvý pocit - ide to proste ľahšie, hladšie, zvuk je kultúrnejší, ani nie žeby to bolo oveľa tichšie, ale, je to priteľnejšie, oveľa ľahšie sa s autom rozbieha.....proste dynamika sa zlepšila oveľa, oveľa, oveľa, a ešte viac Dvoma slovami - ako osobak.
K spotrebe zataiľ sa po jednej jazde nedá povedať nič.
Pretáčavosť alebo nedotáčavosť som pri bežnej jazde nezaregistroval, keď tak len minimálne, nijaká dramatická zmena...
Áno, dnes sme tú srandu namotovali. Jazdné dojmy je po pár km ešte priskoro hodnotiť, ale prvý pocit - ide to proste ľahšie, hladšie, zvuk je kultúrnejší, ani nie žeby to bolo oveľa tichšie, ale, je to priteľnejšie, oveľa ľahšie sa s autom rozbieha.....proste dynamika sa zlepšila oveľa, oveľa, oveľa, a ešte viac Dvoma slovami - ako osobak.
K spotrebe zataiľ sa po jednej jazde nedá povedať nič.
Pretáčavosť alebo nedotáčavosť som pri bežnej jazde nezaregistroval, keď tak len minimálne, nijaká dramatická zmena...
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, ale pokud to chce pouze na silnici tak to půjde. Protože ty sám nejlíp víš co to vzádu dělá, když jedeš po polňačce jen na zadek ... jak trpí a to máš zadek jako TANKvik2 píše:klasickej sedan podle prirucky cca 955-1050kg
Niva 1285kg. mas ram, navijak. a jine veci....
rozdil neni 100kg ale skoro 300kg
Dalsi vec, velikost kol. 13" vs. 16" -- vetsi paka na napravu.
je možné odpojení předních kol???
Já o téhle srandě taky uvažuju. Někdo mě odrazoval ať to nedělám, že zničím zadní nápravu - prý na to nivka není konstrukčně řešená. Myslím si, že na normální silnici kde to budu používat není problém.
Co však zůstává stejné je, že se to všechno dál točí. Nešlo by nějakým vhodným způsobem fyzicky odpojit přední kola, tak jak to mají starý vitary a samci? Pak by ta úspora paliva nebyla zanedbatelná. Otázka je zdali-pak to je vůbec možný???
Co však zůstává stejné je, že se to všechno dál točí. Nešlo by nějakým vhodným způsobem fyzicky odpojit přední kola, tak jak to mají starý vitary a samci? Pak by ta úspora paliva nebyla zanedbatelná. Otázka je zdali-pak to je vůbec možný???
Re: je možné odpojení předních kol???
Jsou tzv. volnoběžky a Niva je nemá a ani se nedělají . Samci, Vitari atd .... mají totiž přední tuhou nápravu ...Radim4x4 píše:Já o téhle srandě taky uvažuju. Někdo mě odrazoval ať to nedělám, že zničím zadní nápravu - prý na to nivka není konstrukčně řešená. Myslím si, že na normální silnici kde to budu používat není problém.
Co však zůstává stejné je, že se to všechno dál točí. Nešlo by nějakým vhodným způsobem fyzicky odpojit přední kola, tak jak to mají starý vitary a samci? Pak by ta úspora paliva nebyla zanedbatelná. Otázka je zdali-pak to je vůbec možný???
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
To zničenie zadnej nápravy je podľa mna tak polovičná pravda. Áno, zničíš zadnú nápravu pokiaľ by si jazdil na zadok veľa v teréne (rozumej taký teren kde 4x2 ešte pôjde.) Ale na ceste to nemože nijak extra trpieť, a okrem toho, na tej prevodovke je vyrazené číslo začínajúce 2131, teda je to origo vyrábané pre 5-dverové Nivy? A 5-dverová Niva je jednoznačne väčšie a tým pádom aj ťažšie auto, a ked to robia pre ne, tak na 3-dverovej to nemože robiť nejaké ohremoné problémy.
Ved, ked sa niečo stane, dám vedieť.
Ved, ked sa niečo stane, dám vedieť.
jj čas ukaže!! asi prvni co by mohlo odejit je diferak...
add volnobezky. Bastlit je na Nivu je hovadina. Musel bys vymenit komplet predni napravu, za tu s Vitary(jen na okraj, Vitara nema tuhou vepredu). Coz je blbost....
i kdyz se osy a kardan toci, uspora to bude znatelna!!
add volnobezky. Bastlit je na Nivu je hovadina. Musel bys vymenit komplet predni napravu, za tu s Vitary(jen na okraj, Vitara nema tuhou vepredu). Coz je blbost....
i kdyz se osy a kardan toci, uspora to bude znatelna!!
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Jak už jsem psal mám zájemMichael 4x4 píše:Takže, vďaka UA-RU konfliktom, moja prevodovka 4x2 dorazila teraz. (objednával som v máji 09) V priebehu týždna po nu pojdem. Ibaže sa stala malinká chybka , a miesto jednej sú prevodovky dve. Takže ak by niekto jednu chcel, dohodneme sa
tu verzi z promolada jsem zavrhnul http://www.promolada.com/angles/preus.htm
cena by tedy měla být i s dopravou pro fyzickou osobu 275 EUR = cca 7.000 Kč
Ta ruská verze http://www.nivashop.ru/vcd-389-2-2619/goodsinfo.html
stojí bez dopravy 7500 RUB = 4.800 Kč
zajímavý je ovšem to co tam píší: Na suché cestě se zpevněným povrchem a po odpojení předního mostu je úspora paliva do 2,5l/100 km. Zní to jako rajská hudba
Navíc v návodu jsem vyčetl, že se mění celá skříň přívodu s mechanizmem odpojení mostu kus za kus. Kdykoliv se tedy dá vrátit ta původní zpět - případně prodat...je to tak?
Napiš mi kolik za ni chceš? Dík