lepčí karbec na 2102

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

lepčí karbec na 2102

Příspěvek od mušketýr »

V sobotu nejspíš pojedu strkačky a protože soustavně nestíhám namám ve stroji jiný motor než legendárních 1200ccm.
Takže oupravy nic moc.
Chci tam dát lepčí karbec.
Mám tři otázky:
1.
Je ideální ozon 2107?
2.
Mám vyměnit trysky 112/150 za 125/170?
3.
Mám vyndat pružinu z podtlakové membrány?

Čas kvapí,tak skuste mi poradit.Na systém pokus-omyl nemám čas.
Jinak ještě pod čarou-má smysl zapojovat podtlakovou regulaci rozdělovače?
Jaký použít hustší olej do tlumičů?
Dík mušketýr
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Spíš bych ti doporučil ozon 2105 a vyndat tu pružinu membrány.
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

grt

Příspěvek od mušketýr »

Ten tu mám a je taky ve hře.
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

sorry že ti to narušuju, ale čemu pomůže vyndání pružiny z podtlaku? taky teď dělám karbec, tak mi to zajímá.
Uživatelský avatar
Černá Ovce
Příspěvky: 34
Registrován: ned dub 26, 2009 16:38
Bydliště: Brno-Město

Příspěvek od Černá Ovce »

Koko Loko děkuje Černé Ovci za zapůjčení nicku na dobu Laďušova temna. Od níže uvedeného blábolu se Černá Ovce distancuje!

Rychleji se ti bude otvírat druhá komora, že by to ale činilo nějak moc dramatický výkonový nárůst, se říci nedá.
Naposledy upravil(a) Černá Ovce dne ned dub 18, 2010 19:36, celkem upraveno 2 x.
Abych zjistil kdo jsem, musím zjistit kdo nejsem.
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Na pružnosti to udělá dost, především v kopcích. K tomu, aby to ale člověk mohl opravdu poznat, musí mít motor v dobrém stavu. Vyšumělá hajtra bez komprese pojede pořád stejně.

Jinak motoru 1200 v modelu 2102 by nejlépe slušel opravdu OZON 2105. OZON 2107 má jiné nejen trysky, ale i průměry difuzorů a klapek a pro malé kubatury se nehodí ani po přetryskování.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

zhe

Příspěvek od mušketýr »

tak karbec je jasnej.
A má smysl zapojovat tu podtlakovou regulaci rozdělovače?
a jakej dát ten olej do tlumičů?
Dík mušketýr
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Karbec 2105, pokud planujes jizdu tahem a ne stat nekde v kolone, zahodil bych mechanickou vrtuli (pokud ji mas) a mas-li bezkontakt pro mtory 1.2, 1.3, tak sup tam s nim. rychle, jednoduche, lepsi to uz byt pak nemuze ;-) (bez upravy motoru). a k bezkontaktu svice s otrhem 1 mm.
VAZ 2104 1.3 1989
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Podtlakovou regulaci předstihu zapojovat nemusíš. Ale je vhodné mít k OZONu i odpovídající rozdělovač, to jest rozdělovač s podtlakovou regulací (i když bude nezapojená). Tento rozdělovač má totiž jinou i odstředivou regulaci odladěnou právě pro OZON. Pokud bys k OZONu nechal starý rozdělovač, budou potíže (vyšší spotřeba a menší pružnost motoru).

Olej do tlumičů = tlumičový olej (přední tlumiče 0,11 litru, zadní tlumiče 0,19 litru). Já jsem do tlumičů dával olej do vidlic crossových motorek od ESSO (Fork Oil Sport).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Marek, Matně si vzpomínám něco o tom že ve spojitosti s tebou byla zminována nějaká zázračná kapalina do tlumičů, to je právě tento olej?? A udávané hodnoty (0,11 a 0,19 l) jsou pro jeden tlumič nebo pro pár?
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Ano, je to právě tento olej.

Množství je vždy pro jeden tlumič.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

A v čem se potom charakteristika tlumičů zlepší? Mám tu jedny nepoužité, ze starých zásob, tak bych vyměnil kapalinu za tu zázračnou.
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

rdth

Příspěvek od mušketýr »

Osobně si myslím že olej je přašť jako uhoď.Somozřejmě plus-mínus.
Mě šlo o hustší olej.Vím že kluci do tlumičů míchaly hustší a řidší olej a tím dosáhly tvrdšího tlumení.
Mě zajímá jaké použít oleje a v jakym poměru.
M.S.
Uživatelský avatar
mušketýr
Příspěvky: 1248
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic
Kontaktovat uživatele:

txdt

Příspěvek od mušketýr »

Beru zpět.Ten olej do motokrosových tlumičů je fakt lepší.
Moje předchozí otázka trvá.Jaký olej a jaký poměr.
A ještě jedna:
Jezdíte někdo na 100oktanovej benzín.Chci ho tam nalejt(náhradu olova přimísím)ale nevím zda mi to nerozežere gumičky a membrány.
S doladěním předstihu počítám.
M.S.
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ger007 »

HA DVA PRISPEVKY PO SEBE LADUSOOOOOOOOOO!!! :lol:
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“