motor 2103 v 2105

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6645
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

smankote a neni lepsi nez merit komory se prodivat na text na karburatoru? jiste muze byt zniceny, ale prece jen bych na to mrkl ;-) tam je celkem jasne napsany typ.

to auto je tedy oznaceno jako 2105 ve vsech papirech? bo 21053 je 05 s 1.5 motorem. jaka je tam vrtule chladice? mechanicka od pumpy nebo elektricka?
VAZ 2104 1.3 1989
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

přeci si o mě nemysliš, že sem se nepodíval :-D na štítku je 2105 a podle průměru komor to tomu odpovídá, ale trysky jsou vyměněný z 2107.

auto je označený jako 2105, v techničáku je i obsah 1,3. vrtule je na řemen, mechanická.

podle mě, člověk předemnou vyměnil motor a upravil karbec a zbytek bude asi původní.
Marek
Příspěvky: 5330
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Karburátor OZON 2105 a 2107 se moc neliší. První difúzor je o milimetr menší (21/25 oproti 22/25) a průměry klapek jsou jiné (28/32 mm oproti 28/36 mm). Trysky jsou jednoduše vyměnitelné.

Nedělal bych z toho vědu - při běžné jízdě to vůbec nepoznáš.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
cackler
Příspěvky: 312
Registrován: stř čer 11, 2008 10:08
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cackler »

díky moc za rady 8)

teď se budu snažit dát dohromady ten karbec, když už jsem ho rozebral, snad se zadaří a bude jezdit jak drak. škoda, že to mam tak daleko k tobě, Marku. co jsem tady četl, tak ty bys mi z toho auto udělat dokázal :D
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“