![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Navíc na benzín to jede líp.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
(Sice za 8,5L/100km, ale jede to fakt pěkně.)
Luděk: Kdybych si vystačil s výměnou výfuku za "podobný" od stejného výrobce jako u tebe, nejspíš bych postupoval stejně, jak ty.
Moderátor: Moderátoři
Proti tomu nemůžu ......než souhlasit. Také občas musím přepnout na benzín a musím potvrdit, že ten (sedmnáctkovej) motor na benzín jde jak pilka (na plyn to sice jede, dokonce i vcelku rychle, ale je to takový nemastný, neslaný.........). L.Skalouš píše: Mě už to LPG udolalo.... . Navíc na benzín to jede líp.![]()
(Sice za 8,5L/100km, ale jede to fakt pěkně .)
Ono uz je diskutabilni, jestli vubec plynari prenastavili krivku motoru nekam jinam. V originale je totiz nastavena na strop nekde pro oktanovy narok 95-96 okt., pricemz je mozna zmena pouze smerem dolu. U LPG je to trochu jinde, nekde okolo 100 okt. s tim, ze plyn ma i pomalejsi prubeh horeni. Takze pokud plynari nechali RJ bez povsimnuti lituji vyfukove ventily, protoze palivo dohoriva jeste ve vyfukovem cyklu, lituji lambdu, protoze vzhledem ke sve poloze pracuje v trochu teplejsim prostrediLuděk Musil píše:Proti tomu nemůžu ......než souhlasit. Také občas musím přepnout na benzín a musím potvrdit, že ten (sedmnáctkovej) motor na benzín jde jak pilka (na plyn to sice jede, dokonce i vcelku rychle, ale je to takový nemastný, neslaný.........). L.
Pochybuji, že by něco takovýho plynaři dělali.Wolf píše: Ono uz je diskutabilni, jestli vubec plynari prenastavili krivku motoru nekam jinam. ......... Spis je to jenom pro vysvetleni rozdilu ve vykonech motoru pri pouziti rozdilnych paliv (a jedna pozitivni zprava - motor ktery vyplachuje jeste nespalenou smes ma mekci a tizsi chod) . W.