Jak jsem „dospěl“ od Škodovek k Ladě 2112 a na toto fórum .

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Jak jsem „dospěl“ od Škodovek k Ladě 2112 a na toto fórum .

Příspěvek od Petr HC »

Po cca 30ti letech vlastnictví Škodovek (8 let Š – Popular r.v. 1938 a 22 let Š- Octavia Combi r.v.1968) a řady Škodovek služebních , jsem přešel k Ladě 2104 . Důvodem byla jednak koncepce „motor vzadu“ (kterou dodnes odmítám) u řady 100 až 135 a později cena Favorita přes 100 000 Kčs ,kdy tato Lada byla za 78 000 . Podruhé jsem zamítl Škodovky kvůli poměru cena-užitná hodnota , přestože jsem již poněkud váhal . A pak přišla anketa novin Vltava Labe Press , na téma PREMIERA alias „Největší zážitek s vozem Škoda“ .Sepsal jsem článek a odeslal . Šlo o jakési „vyznání se“ vozům Škoda ,v podstatě dosti kritické . Proto mne velice překvapila první cena - zájezd na autosalon Ženeva 2004 .
A právě tam jsem se „zahleděl“ do vozů Lada řady 211x .
V roce 2005 jsem si 2112 ku (velice podobnou té z autosalonu) zakoupil .
Jestli jsem udělal dobře ,ukáže čas. Zatím jako největší nedostatek proti 2104ce vidím špatný servis a drahé ND.
Jedna z předností – LadaFórum s prima partou a Chiptuner.ru .
P.S. Berte to jako „přiznání pachatele“ k prvému výročí mého prvého příspěvku zde
Přílohy
2110a.jpg
2111a.jpg
2112a.jpg
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Petr HC píše:Proto mne velice překvapila první cena - zájezd na autosalon Ženeva 2004 .
Tož dodatečně gratuluji k výhře.Jistě sis jí užil :wink:

Díly mi nepřijdou drahý v porovnání s vozy jiných značek i třeba se škodovkou.Ano takový lahůdky jako je zapalovací blok a podobný vymoženosti jsou dražší, ale myslím že je to daň za originalitu.

Na těch fotkách vypadá kombík hezky, hodně dělají ty kola a dveře i nárazník v jedný barvě a ne jak to mají někteří od toho lemu dolů matně černý.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6280
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Od roku 2003 už to ten černej pruh nemá, ale zase to má černej plast na prahu, jak koukám, tak na výstavu to hodili do barvy...

Ale když už sme u toho, tak já mám 4 letý výročí s jedenáctkou, roční s vlastní a dvouletý od registrace na fóru, no a jak sem to oslavil... k tomu je tu taky téma :oops: :D

Mimochodem do spárů Lady mě taky vehnala škodovka... :)

Jenom na motor vzadu mám jinej názor.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

a já 5 a půl letý s 2110...
Když už je to téma takové kecací, o 211x, tak sem dám fotky z mikrosrazu 16.11. v Pardubicích.
Přílohy
Tavri+plavec_Pceb.jpg
Tavri+plavec_Pcea.jpg
Naposledy upravil(a) tavri dne čtv lis 27, 2008 20:11, celkem upraveno 1 x.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

zelvotron píše: Jenom na motor vzadu mám jinej názor.
K tomu motoru vzadu – ani by mi tak nevadil motor vzadu ,pokud je to např.plochý 4 nebo 6 tiválec pod podlahou (VW Transporter ,Porsche 911, Chevrolet Camaro) nebo motor napříč (NSU 1100 , NSU Prinz) .Určitě to své výhody má . Ale jako konstruktérovi se mi příčí kombinace motor vzadu podél a použití nejméně účinného , poruchového a hlučného soukolí hruška – talíř (větší „hrůzu“ jsem viděl jen u nějakého japonského motocyklu – motor napříč , úhlový převod na kardan a u zadního kola druhý úhlový převod) .
A uspořádání tohoto agregátu u škodovek – to je kapitola sama pro sebe (včetně „ropovodů“) .
For Tavri , jak jsi dostal na fórum fotky *.jpg přes 50 kB (velioce pěkné) ? Mně to vezme max 32 kB / fotku a celkem max. 100 kB – proto ty fotky ze Ženevy jsou méně kvalitní .
Ale dost toho ,myslím ,že je to na hranici OT .
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6280
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Petr: myslím že bychom se v tom asi neshodli :), na motoru vzadu podél nic špatnýho nevidím, úhlový převod je i v klasice, tady navíc odpadá samostatná rozvodovka... naopak co se mě moc nelíbí je motor vpředu podél a přední pohon... a ropovod ničemu nevadí, horší je ten vodovod, to moc šťastný řešení nebylo, těch litrů chladící kapaliny... :)

obrázky jdou normálně vkládat do velikosti 194kB nebo rozlišení 800x600
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

zelvotron píše:naopak co se mě moc nelíbí je motor vpředu podél a přední pohon.
Už jenom když se podívám jak zvláštně to vypadá, takovej nezvyk.Něco jako víc oplechovanej traktor.Ale doufám že se kolegové od krabic neurazí.
tavri píše:a já 5 a půl letý s 2110...
Když už je to téma takové kecací, o 211x, tak sem dám fotky s mikrosrazu 16.11. v Pardubicích.
Tavri+plavec_Pcea.jpg
Tyjo a já na co zapoměl :lol: Dát sem fotky, tak snad příště. Jen bych snad upřesnil, že šlo opravdu o mikrosraz.Počet účastníků byl: dva pánové a jedna dáma. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Petr HC píše:For Tavri , jak jsi dostal na fórum fotky *.jpg přes 50 kB (velioce pěkné) ? Mně to vezme max 32 kB / fotku a celkem max. 100 kB – proto ty fotky ze Ženevy jsou méně kvalitní .
Snažím se to vždy komprimovat okolo 50 kB, aby to nezabíralo moc místa na disku a admini neřvali :) A samozřejmě max 800 x 600 pixelů
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

For Zelvotron – jen abychom si rozuměli - těmi „ropovody“ jsem nemyslel trubičku pro benzin (proto množné číslo a uvozovky) ale všechna ta potrubí od předku k zadku vozu ,včetně vzduchotechniky a konec konců i řadící tyč je trubka . I Škodováci to tak nazývají právě pro velký objem chladící kapaliny.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Podle jména topicu jsem usoudil, že se bude jednat o nějakou tragickou zpověď se špatným koncem, což mne zaujalo a ono tomu tak není, škoda :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6280
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

PetrHC: jasný, to já sem tě jen tak škádlil, ale s tím termínem vzduchotechnika si mě dostal. A ke stovce se celkem i hodí, nejen kvůli vzduchu z topení proudícím tunelem, ale i pro ten pěknej větrák vzadu.

Ono je vůbec zajímavý, že škodováci se očividně snažili do aut implementovat prvky ze stavebnictví, nejdřív vzduchotechniku a pak vodovod :D

KL: no ten špatnej konec je koupě 2112 :D to myslím stačí až až :P
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Chester
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Příspěvek od Chester »

zelvotron píše:Od roku 2003 už to ten černej pruh nemá,
No jak u koho my ho tam máme

tavri píše:fotky z mikrosrazu 16.11. v Pardubicích.
To sem zas něco propásl 16. 11. sem tam byl i s autem :(
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Chester píše:tavri napsal:
fotky z mikrosrazu 16.11. v Pardubicích.


To sem zas něco propásl 16. 11. sem tam byl i s autem :(
Tak to je škoda, No domluvení jsme byli jen my dva- já a tavri, a spíš než sraz to byla předávačka dílů. :wink: Kdybych to věděl, tak se Ti určitě ozvu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
DJW
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvek od DJW »

Dnes mali v obch. centre promo akciu AAA Auto Znižujeme ceny o 30%..

Mali tam krátku Fábiu s mech. klučkami, 1.4 za 3200€
Kúpil som mladšiu, zachovalejšiu 111v lepšej výbave o tretinu lacnejšie.

Asi som so Škodou skončil. :)
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Kdopak to byl dneska ráno v 8:45 na parkovišti u Kauflandu v Trutnově? Vínová 2112 1.5 16V SPZ 3H1 xxxx samolepka ze srazu Mnichovo Hradiště 2009 Oficčlen Ladaklubu 069
8)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“