Jak jsem „dospěl“ od Škodovek k Ladě 2112 a na toto fórum .
Moderátor: Moderátoři
Jak jsem „dospěl“ od Škodovek k Ladě 2112 a na toto fórum .
Po cca 30ti letech vlastnictví Škodovek (8 let Š – Popular r.v. 1938 a 22 let Š- Octavia Combi r.v.1968) a řady Škodovek služebních , jsem přešel k Ladě 2104 . Důvodem byla jednak koncepce „motor vzadu“ (kterou dodnes odmítám) u řady 100 až 135 a později cena Favorita přes 100 000 Kčs ,kdy tato Lada byla za 78 000 . Podruhé jsem zamítl Škodovky kvůli poměru cena-užitná hodnota , přestože jsem již poněkud váhal . A pak přišla anketa novin Vltava Labe Press , na téma PREMIERA alias „Největší zážitek s vozem Škoda“ .Sepsal jsem článek a odeslal . Šlo o jakési „vyznání se“ vozům Škoda ,v podstatě dosti kritické . Proto mne velice překvapila první cena - zájezd na autosalon Ženeva 2004 .
A právě tam jsem se „zahleděl“ do vozů Lada řady 211x .
V roce 2005 jsem si 2112 ku (velice podobnou té z autosalonu) zakoupil .
Jestli jsem udělal dobře ,ukáže čas. Zatím jako největší nedostatek proti 2104ce vidím špatný servis a drahé ND.
Jedna z předností – LadaFórum s prima partou a Chiptuner.ru .
P.S. Berte to jako „přiznání pachatele“ k prvému výročí mého prvého příspěvku zde
A právě tam jsem se „zahleděl“ do vozů Lada řady 211x .
V roce 2005 jsem si 2112 ku (velice podobnou té z autosalonu) zakoupil .
Jestli jsem udělal dobře ,ukáže čas. Zatím jako největší nedostatek proti 2104ce vidím špatný servis a drahé ND.
Jedna z předností – LadaFórum s prima partou a Chiptuner.ru .
P.S. Berte to jako „přiznání pachatele“ k prvému výročí mého prvého příspěvku zde
Tož dodatečně gratuluji k výhře.Jistě sis jí užilPetr HC píše:Proto mne velice překvapila první cena - zájezd na autosalon Ženeva 2004 .
Díly mi nepřijdou drahý v porovnání s vozy jiných značek i třeba se škodovkou.Ano takový lahůdky jako je zapalovací blok a podobný vymoženosti jsou dražší, ale myslím že je to daň za originalitu.
Na těch fotkách vypadá kombík hezky, hodně dělají ty kola a dveře i nárazník v jedný barvě a ne jak to mají někteří od toho lemu dolů matně černý.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Od roku 2003 už to ten černej pruh nemá, ale zase to má černej plast na prahu, jak koukám, tak na výstavu to hodili do barvy...
Ale když už sme u toho, tak já mám 4 letý výročí s jedenáctkou, roční s vlastní a dvouletý od registrace na fóru, no a jak sem to oslavil... k tomu je tu taky téma
Mimochodem do spárů Lady mě taky vehnala škodovka...
Jenom na motor vzadu mám jinej názor.
Ale když už sme u toho, tak já mám 4 letý výročí s jedenáctkou, roční s vlastní a dvouletý od registrace na fóru, no a jak sem to oslavil... k tomu je tu taky téma
Mimochodem do spárů Lady mě taky vehnala škodovka...
Jenom na motor vzadu mám jinej názor.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
a já 5 a půl letý s 2110...
Když už je to téma takové kecací, o 211x, tak sem dám fotky z mikrosrazu 16.11. v Pardubicích.
Když už je to téma takové kecací, o 211x, tak sem dám fotky z mikrosrazu 16.11. v Pardubicích.
Naposledy upravil(a) tavri dne čtv lis 27, 2008 20:11, celkem upraveno 1 x.
Dodge Avenger 2.0 VVT
K tomu motoru vzadu – ani by mi tak nevadil motor vzadu ,pokud je to např.plochý 4 nebo 6 tiválec pod podlahou (VW Transporter ,Porsche 911, Chevrolet Camaro) nebo motor napříč (NSU 1100 , NSU Prinz) .Určitě to své výhody má . Ale jako konstruktérovi se mi příčí kombinace motor vzadu podél a použití nejméně účinného , poruchového a hlučného soukolí hruška – talíř (větší „hrůzu“ jsem viděl jen u nějakého japonského motocyklu – motor napříč , úhlový převod na kardan a u zadního kola druhý úhlový převod) .zelvotron píše: Jenom na motor vzadu mám jinej názor.
A uspořádání tohoto agregátu u škodovek – to je kapitola sama pro sebe (včetně „ropovodů“) .
For Tavri , jak jsi dostal na fórum fotky *.jpg přes 50 kB (velioce pěkné) ? Mně to vezme max 32 kB / fotku a celkem max. 100 kB – proto ty fotky ze Ženevy jsou méně kvalitní .
Ale dost toho ,myslím ,že je to na hranici OT .
Petr: myslím že bychom se v tom asi neshodli , na motoru vzadu podél nic špatnýho nevidím, úhlový převod je i v klasice, tady navíc odpadá samostatná rozvodovka... naopak co se mě moc nelíbí je motor vpředu podél a přední pohon... a ropovod ničemu nevadí, horší je ten vodovod, to moc šťastný řešení nebylo, těch litrů chladící kapaliny...
obrázky jdou normálně vkládat do velikosti 194kB nebo rozlišení 800x600
obrázky jdou normálně vkládat do velikosti 194kB nebo rozlišení 800x600
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Už jenom když se podívám jak zvláštně to vypadá, takovej nezvyk.Něco jako víc oplechovanej traktor.Ale doufám že se kolegové od krabic neurazí.zelvotron píše:naopak co se mě moc nelíbí je motor vpředu podél a přední pohon.
Tyjo a já na co zapoměl Dát sem fotky, tak snad příště. Jen bych snad upřesnil, že šlo opravdu o mikrosraz.Počet účastníků byl: dva pánové a jedna dáma.tavri píše:a já 5 a půl letý s 2110...
Když už je to téma takové kecací, o 211x, tak sem dám fotky s mikrosrazu 16.11. v Pardubicích.
Tavri+plavec_Pcea.jpg
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Snažím se to vždy komprimovat okolo 50 kB, aby to nezabíralo moc místa na disku a admini neřvali A samozřejmě max 800 x 600 pixelůPetr HC píše:For Tavri , jak jsi dostal na fórum fotky *.jpg přes 50 kB (velioce pěkné) ? Mně to vezme max 32 kB / fotku a celkem max. 100 kB – proto ty fotky ze Ženevy jsou méně kvalitní .
Dodge Avenger 2.0 VVT
For Zelvotron – jen abychom si rozuměli - těmi „ropovody“ jsem nemyslel trubičku pro benzin (proto množné číslo a uvozovky) ale všechna ta potrubí od předku k zadku vozu ,včetně vzduchotechniky a konec konců i řadící tyč je trubka . I Škodováci to tak nazývají právě pro velký objem chladící kapaliny.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
PetrHC: jasný, to já sem tě jen tak škádlil, ale s tím termínem vzduchotechnika si mě dostal. A ke stovce se celkem i hodí, nejen kvůli vzduchu z topení proudícím tunelem, ale i pro ten pěknej větrák vzadu.
Ono je vůbec zajímavý, že škodováci se očividně snažili do aut implementovat prvky ze stavebnictví, nejdřív vzduchotechniku a pak vodovod
KL: no ten špatnej konec je koupě 2112 to myslím stačí až až
Ono je vůbec zajímavý, že škodováci se očividně snažili do aut implementovat prvky ze stavebnictví, nejdřív vzduchotechniku a pak vodovod
KL: no ten špatnej konec je koupě 2112 to myslím stačí až až
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
No jak u koho my ho tam mámezelvotron píše:Od roku 2003 už to ten černej pruh nemá,
To sem zas něco propásl 16. 11. sem tam byl i s autemtavri píše:fotky z mikrosrazu 16.11. v Pardubicích.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Tak to je škoda, No domluvení jsme byli jen my dva- já a tavri, a spíš než sraz to byla předávačka dílů. Kdybych to věděl, tak se Ti určitě ozvu.Chester píše:tavri napsal:
fotky z mikrosrazu 16.11. v Pardubicích.
To sem zas něco propásl 16. 11. sem tam byl i s autem
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Dnes mali v obch. centre promo akciu AAA Auto Znižujeme ceny o 30%..
Mali tam krátku Fábiu s mech. klučkami, 1.4 za 3200€
Kúpil som mladšiu, zachovalejšiu 111v lepšej výbave o tretinu lacnejšie.
Asi som so Škodou skončil.
Mali tam krátku Fábiu s mech. klučkami, 1.4 za 3200€
Kúpil som mladšiu, zachovalejšiu 111v lepšej výbave o tretinu lacnejšie.
Asi som so Škodou skončil.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.