Ozon
Moderátor: Moderátoři
Nejako sa to tuna zasa zvrtlo
Tak včera som vymenil klasicky rozdelovač s kladivkom za bezkontakt z vyšieho modelu lady
Zbastlil k tomu nejaku elektroniku. A hura na cesty (ten stary nosim zo sebou v kufri kdy by neco )
Akurat mi treba upraviť troška regulaciu predstihu ale to sa stym treba hrať
Inač naprosta spokojnosť.
Tak včera som vymenil klasicky rozdelovač s kladivkom za bezkontakt z vyšieho modelu lady
Zbastlil k tomu nejaku elektroniku. A hura na cesty (ten stary nosim zo sebou v kufri kdy by neco )
Akurat mi treba upraviť troška regulaciu predstihu ale to sa stym treba hrať
Inač naprosta spokojnosť.
Nemas tam nekde link ? V soucasnoti prave o takovem "vyletu" uvazujem. Zatim mame prd informaci, treba z toho nakonec nic nebude, ale uvidime..JmJ píše:Ja nasel na netu obrazky z vyletu Ladou nekde v okoli Tibetu. Byla to 2103 nebo 2106, vizualne v dost prumernem stavu a podle komentaru u fotek bylo treba obcas vlezt pod kapotu. Ale jezdilo to .
Chová se naprosto stejně, jen je třeba jej přeladit na směsi, protože výše je jiná hustota vzduchu a bohatost ve volnoběhu je potřeba seřídit aktuálním podmínkám. Jinak je to ale stejné jako "dole".Rafan píše:Mam jiny dotaz - jak moc se projevuje nadmořská výška na chod karburatoru? Je ve vyšších výškách (3 000-4 000 m.n.m) lepší Weber nebo OZON..?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
nasel sem: jde o PamirRafan píše:Nemas tam nekde link ? V soucasnoti prave o takovem "vyletu" uvazujem. Zatim mame prd informaci, treba z toho nakonec nic nebude, ale uvidime..JmJ píše:Ja nasel na netu obrazky z vyletu Ladou nekde v okoli Tibetu. Byla to 2103 nebo 2106, vizualne v dost prumernem stavu a podle komentaru u fotek bylo treba obcas vlezt pod kapotu. Ale jezdilo to .
http://www.pbase.com/sigusva/dilmjuk_valley
http://www.pbase.com/sigusva/dilmjuk_pass__day_4
VAZ 2104 1.3 1989
zhasec plamene. nemaji to vsechny karburatory. funguje to tak, ze kdyz vypnes zaplovani, tak se vysune ta jehla, ktera vede do karburatoru a ucpe privod paliva pro volnobeh (alespon tak jsem to pochopil).Trevor píše:Minule ako som pozeral knizku tak som si vsimol ze ten karburator na obrazku ma cosi co ja na aute nemam tusim je tam len obycajny srob.
Co je ta suciastka oznacena cislom 10
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Aha no v podste nic co by bolo nevyhnutne na jazdu ale hned mi napadla jedna vec na ktoru by to bolo priam idealne pokial sa samozrejme ja a ty nemylime
Ked idem na benzin a chcem prepnut na plyn tak je lepsie ked dam prepinac najskor do nulovej polohy (obidva netily su zavrete) a idem az pokial nezacne motor trochu trhat potom hned prepnem na plyn. Pokial sa to ale robilo okamzite tak to malo na jazdu negativny vplyv. Motoru to moc dobe nerobilo benzin a plyn naraz. No a pokial je ta triska nato co ty hovoris tak by sa to dalo prave vyuzit na tento efekt aspon umna neviem ako u druhych.
Ked idem na benzin a chcem prepnut na plyn tak je lepsie ked dam prepinac najskor do nulovej polohy (obidva netily su zavrete) a idem az pokial nezacne motor trochu trhat potom hned prepnem na plyn. Pokial sa to ale robilo okamzite tak to malo na jazdu negativny vplyv. Motoru to moc dobe nerobilo benzin a plyn naraz. No a pokial je ta triska nato co ty hovoris tak by sa to dalo prave vyuzit na tento efekt aspon umna neviem ako u druhych.
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Osobně nevím, zda-li bych to nazval zhášečem plamene.
Tímto elektromagnetickým ventilem uzavření volnoběhu byly vybaveny karburátory pro 2103 a 2106 a následně i OZONY. Tento systém pracoval na el. principu motor běží (zapalování zapnuto) - otevřeno / motor neběží (zapalování vypnuto) - zavřeno. Takže konečným důsledkem je v podstatě zabránění "samozápalům" po vypnutí motoru. L.
Tímto elektromagnetickým ventilem uzavření volnoběhu byly vybaveny karburátory pro 2103 a 2106 a následně i OZONY. Tento systém pracoval na el. principu motor běží (zapalování zapnuto) - otevřeno / motor neběží (zapalování vypnuto) - zavřeno. Takže konečným důsledkem je v podstatě zabránění "samozápalům" po vypnutí motoru. L.
JmJ píše: nasel sem: jde o Pamir
http://www.pbase.com/sigusva/dilmjuk_valley
http://www.pbase.com/sigusva/dilmjuk_pass__day_4
Bomba !! I kdyz se v poslednich dnech zatim cesta zredukovala pouze na Kvakaz, tak stejne se prumerna nadmorska vyska pohybuje kolem tri tisic m.n.m. A precijen az budu v Cecensku tak budu rad za spolehlivy nenapadny stroj
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele: