Poruchy
Moderátor: Moderátoři
vim já co tam je? jen mám pocit, že tam nějaké nastavení přeci být musí, jinak by se ty okýnka museli ohlouzdat všechny. doufám, že se to zase brzo neposere, abych měla to štěstí a museli sme to rozebrat.
jen mám pocit, že ty okýnka, co je měnily, jdou teď mnohem tíže než ty původní, co začly přeskakovat a mám vždycky pocit, že ten motorek na to musí umřít.
m.
jen mám pocit, že ty okýnka, co je měnily, jdou teď mnohem tíže než ty původní, co začly přeskakovat a mám vždycky pocit, že ten motorek na to musí umřít.
m.
Naposledy upravil(a) martina dne čtv lis 10, 2005 14:50, celkem upraveno 1 x.
Taky vždycky koukám jak mi pohasnou světla, když manipuluju s oknama. Ty motory tam musej mít pekelnej příkon. 
Motory u dorazů vrčí tak dlouho, dokud držím tlačítko, jen jim ještě víc stoupne příkon, jak se snažej to okno urvat a netočej se. Tj. vypínač na konci dojezdu není.
(r.v. asi konec 2001 a koupeno 05/2002)
Doposud mi odešlo jen jedno vzadu, ale to připisuju na vrub opilému kámošovi, který se snažil něco vykládat autu, co jsem předjížděl a byl přitom do půl pasu venku.

Motory u dorazů vrčí tak dlouho, dokud držím tlačítko, jen jim ještě víc stoupne příkon, jak se snažej to okno urvat a netočej se. Tj. vypínač na konci dojezdu není.
(r.v. asi konec 2001 a koupeno 05/2002)
Doposud mi odešlo jen jedno vzadu, ale to připisuju na vrub opilému kámošovi, který se snažil něco vykládat autu, co jsem předjížděl a byl přitom do půl pasu venku.

Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Bez vypínače je i modelový rok 2004, indikace zapnutí motorku pohaslými světly zůstala zachována 

VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze
)


Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze

Obul jsem auto do zimnich gum, co nevidet me cekaji tlumice v zadu
, kotouce veptredu... a aby to nebyla takova legrace s beznym spotrebakem tak jsem musel rozebrat motork ventilatoru chlazeni ..desne vriskal a skoro se netocil. (uz druha zavada..) Prasklo v nem perko ktere drzi feritove magnety. Vsecko se tam uvnitr hezky srotovlo a zaplatpanbuh ze jsem s tim vcas neco provedl:-)
Dalsi radost co me ceka je chaldic.. konecne jsem zjistil pricinu ubytku chaldici kapaliny.. chcije chaldic
pokud se mi povede do toho autaku nacpat chaldic z neceho jineho... s radosti tam pujde:-) ne ze bych nemel na original ale prestavam verit ze novy dil se neposere do nekolika malo let.
Prohledl jsem internet a ...
koukal jsem se na to, kolik stoji chladic..4500 Kc. ( chaldic na SUperb je o 500 levnejsi) Nevim kde se vzal ten mytus o levnych dilech na ladu ..v oktavce je levnejsi je o cca 1200 drazsi (tedy verze 1,6l 74kw)
Predni tlumic sachs na octavku je za 1500, na ladu jsem sachse kupoval za 2100, rusky tlumic je za 1600.... Neznackove nebo dily z vrakoviste na Octavku by se urcite daly sehant i levnejc ......... Na Ladu.. ?
))) jediine ze by si clovek koupil hned 2 lady a jednu mel na nahradni dily
)))
Kdyz si vzpomenu na anabazi se starterem.. octavkovej je za 3000 a na ladu je bud mirne upraveny PAL nebo orig ruskej - oba za cca 4200.
Pokud nekdo mluvi o levnych nahradnic dilech tak to plati o starych modelech...

Dalsi radost co me ceka je chaldic.. konecne jsem zjistil pricinu ubytku chaldici kapaliny.. chcije chaldic

Prohledl jsem internet a ...
koukal jsem se na to, kolik stoji chladic..4500 Kc. ( chaldic na SUperb je o 500 levnejsi) Nevim kde se vzal ten mytus o levnych dilech na ladu ..v oktavce je levnejsi je o cca 1200 drazsi (tedy verze 1,6l 74kw)
Predni tlumic sachs na octavku je za 1500, na ladu jsem sachse kupoval za 2100, rusky tlumic je za 1600.... Neznackove nebo dily z vrakoviste na Octavku by se urcite daly sehant i levnejc ......... Na Ladu.. ?


Kdyz si vzpomenu na anabazi se starterem.. octavkovej je za 3000 a na ladu je bud mirne upraveny PAL nebo orig ruskej - oba za cca 4200.
Pokud nekdo mluvi o levnych nahradnic dilech tak to plati o starych modelech...
To snad nemyslíš vážně. Mě to nastavení u spolujezdce nevyhovovalo, tak jsem na tu tyčku nasadil železnou trubku a trochu ji upravil tvar. A šlo to dost těžko. Nedovedu si představit, že s použitím minimální síly zlomíš kovovou tyčku o průměru asi 6 mm. Fakt nechápu.Jiri píše:Posledni udalost u dnesniho rana - ulomil jsem ovladani zpetneho zrcatka u ridice. Aby nedoslo k omylu, zadny plast, s pouzitim minimalni sily se zlomila ta kovova tycka:-)
BTW rad bych snizil provozni naklady .... kolil stoji ekologicka likvidace lady 111 ?))
ja myslel ze se nekdo bude pozastavovat nad tim vyrokem o ekologicke likvidaci:-))
JArdo to je prave vlastnost Lady- rusakum nedela problem vyrobit ten samy dil pokazde z jineko materialu - jednou je to z kalene ocele podruhe je to "zelezo" na hrebiky. To se netyka jen zeleza ale i hliniku, plastu .....
JAk si mam jinak vysverlit ze pri starovani se mi kdysi roztrhlo bremenove viko starteru . Je to 8mm silny tlakove lity hlinik.
Tavri u lady je to neodlehcene, je to plna tycka:-) az bude nalada to opravovat tak pres to prevliknu medenou trubicku:-))) a verim ze pokud ta medena trubicka nebude z koncernu VAZ tak to vydrzi.....
No 6 sroub rucne nezlomim ale ohnu a da to moooc prace. tohle proste chruplo a ....
Podle strukruty lomu mi to prijde jako prekaleny
Mam tam panoramaticke zrcatko a tak poreba neco stelovat je minimalni.
Spis me sere ten chladic!!!!
JArdo to je prave vlastnost Lady- rusakum nedela problem vyrobit ten samy dil pokazde z jineko materialu - jednou je to z kalene ocele podruhe je to "zelezo" na hrebiky. To se netyka jen zeleza ale i hliniku, plastu .....
JAk si mam jinak vysverlit ze pri starovani se mi kdysi roztrhlo bremenove viko starteru . Je to 8mm silny tlakove lity hlinik.
Tavri u lady je to neodlehcene, je to plna tycka:-) az bude nalada to opravovat tak pres to prevliknu medenou trubicku:-))) a verim ze pokud ta medena trubicka nebude z koncernu VAZ tak to vydrzi.....
No 6 sroub rucne nezlomim ale ohnu a da to moooc prace. tohle proste chruplo a ....


Spis me sere ten chladic!!!!
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
ty máš s tím autem fakt velkou smůluJiri píše:ja myslel ze se nekdo bude pozastavovat nad tim vyrokem o ekologicke likvidaci:-))
JArdo to je prave vlastnost Lady- rusakum nedela problem vyrobit ten samy dil pokazde z jineko materialu - jednou je to z kalene ocele podruhe je to "zelezo" na hrebiky. To se netyka jen zeleza ale i hliniku, plastu .....
JAk si mam jinak vysverlit ze pri starovani se mi kdysi roztrhlo bremenove viko starteru . Je to 8mm silny tlakove lity hlinik.
Tavri u lady je to neodlehcene, je to plna tycka:-) az bude nalada to opravovat tak pres to prevliknu medenou trubicku:-))) a verim ze pokud ta medena trubicka nebude z koncernu VAZ tak to vydrzi.....
No 6 sroub rucne nezlomim ale ohnu a da to moooc prace. tohle proste chruplo a ....Podle strukruty lomu mi to prijde jako prekaleny
Mam tam panoramaticke zrcatko a tak poreba neco stelovat je minimalni.
Spis me sere ten chladic!!!!

jinak ta tyčka zrcátka byla u mý 1500i samary taky zlomená
a co se tejká chladiče, kdyby ses ozval před 14 dny tak jsem tu měl jeden zánovní ze samary (což předpokládám je to samý jako v 211x)
Jestli nebudu línej, mohl bych vzít účetnictví za 4 roky nazpátek a vypsat co, kdy a za kolik. Ale trochu se bojím, že by mě z toho trefilo. 
Pořád mám pocit, že na novou Oktávii kombi (nebo něco jiného se stejně velkým zavazadelníkem) a srovnatelným motorem by vynaložená suma peněz (pořízení + opravy Lady) pořád nestačila.
A to by se ještě ono jiné nové auto nesmělo srát.
Ale zaobírám se porovnáním nová Lada versus ojetá Oktávie....
Tam už mám pocit, že ta Oktávie by byla levnělší na provoz. Ale ví bůh....
Navíc je to jen fakty ne zcela podložený pocit....
Jisté je, že únik chladící kapaliny v průměru 3x ročně a pravidelné výměny plastových nádobek v motoru nepovažuju za normální.

Pořád mám pocit, že na novou Oktávii kombi (nebo něco jiného se stejně velkým zavazadelníkem) a srovnatelným motorem by vynaložená suma peněz (pořízení + opravy Lady) pořád nestačila.
A to by se ještě ono jiné nové auto nesmělo srát.
Ale zaobírám se porovnáním nová Lada versus ojetá Oktávie....
Tam už mám pocit, že ta Oktávie by byla levnělší na provoz. Ale ví bůh....
Navíc je to jen fakty ne zcela podložený pocit....
Jisté je, že únik chladící kapaliny v průměru 3x ročně a pravidelné výměny plastových nádobek v motoru nepovažuju za normální.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
takze ...byl jsem si pro auto v Melnice.
vymenili svicky, palivovy filtr, a zjistili ze mam zvednute napeti diky dvema vadnym diodam na alternatoru. fajn pristup, skvely servis.. do benzinu nalili nejako cistici sracku a uvidime co to provede se potrebou.
chtel jsem srovnat geometrii a vyvazit kola - (mam tam priserny zimni protektory a tak rikam ze protektor uz nikdy viiic!) Pred tim jsem je nechla nekde ve slusnym servisu vyvazit na vlastni oci jsem videl ze je vsecko ok a ted na lade- bida maximalni - hazelo to jak divy : Nevim cim to je ale i kdyz to byly novy Pirellky v lete tak stejne i ty protektory ted -jedine slusne vyvazeni gum je z melnika... kurva cim to je?....jezdit kvuli vyvazeni gum na Melnik je prece p..ovina:-) ne??
BTW potkal jsem tam cloveka ktery prijel do servisu az ze znojma (svete div se.. se servisama na morave je to pry taky katastrofa - nevedi neumi a dily nemaji. Pry mu nastavenim ridici jednotky nekde snizili otacky tak ze auto porad chcipalo .. Sice je to BOSCH ale zadny servis BOSCH se pry zigula nedotkne - neznaji to a nemaji na to software....
NO slava ze ten Melnik je a je blizko
predstava ze jedu ze znojma a beru si na kazdy servis pul dne dovolene.....je desna:-)))
vymenili svicky, palivovy filtr, a zjistili ze mam zvednute napeti diky dvema vadnym diodam na alternatoru. fajn pristup, skvely servis.. do benzinu nalili nejako cistici sracku a uvidime co to provede se potrebou.

chtel jsem srovnat geometrii a vyvazit kola - (mam tam priserny zimni protektory a tak rikam ze protektor uz nikdy viiic!) Pred tim jsem je nechla nekde ve slusnym servisu vyvazit na vlastni oci jsem videl ze je vsecko ok a ted na lade- bida maximalni - hazelo to jak divy : Nevim cim to je ale i kdyz to byly novy Pirellky v lete tak stejne i ty protektory ted -jedine slusne vyvazeni gum je z melnika... kurva cim to je?....jezdit kvuli vyvazeni gum na Melnik je prece p..ovina:-) ne??
BTW potkal jsem tam cloveka ktery prijel do servisu az ze znojma (svete div se.. se servisama na morave je to pry taky katastrofa - nevedi neumi a dily nemaji. Pry mu nastavenim ridici jednotky nekde snizili otacky tak ze auto porad chcipalo .. Sice je to BOSCH ale zadny servis BOSCH se pry zigula nedotkne - neznaji to a nemaji na to software....
NO slava ze ten Melnik je a je blizko

Ta plečka je na vyvážení kureffsky citlivá. Používám pneuservis na Kocandě (u Jesenice), kde je vždycky upozorním, že to potřebuju vyvážit ne podle předpisu, ale opravdu pořádně. (Oni tvrdí, že podle nějaké směrnice je "mírná" nevyváženost v pořádku.) Nicméně Lada tuhle mírnou nevyváženost na předku neodpustí.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)