snizeni hlavy 2105

Moderátor: Moderátoři

EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

však LPG má taky vysoký okt.č.
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Marek
Příspěvky: 5337
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Jistěže - LPG je pro upravené motory optimální palivo, právě díky vysokému oktanovému číslu (102 až 110 - podle složení). Jenže bohužel LPG má několik nevýhod, pro něž se do upravených motorů právě moc nehodí. Nicméně vysoké oktanové číslo je jeho dobrou vlastností.

Doporučuji všem, kdož mají motory s vyšším stupněm komprese, míchat do benzinu TOLUEN v poměru 1:25 až 1:50. Toluen má oktanové číslo vyšší než 140 a smísením s benzinem vznikne silně výbušná směs s oktanovým číslem 100 - 110 (podle poměru smísení). Znal jsem jednoho borce, který motor neladil úpravou předstihu, ale úpravou poměru toluen:benzin (a měl úspěch). V současné době je v tomto receptu malý problém - toluen se opravdu nesnadno shání (poděkujme narkomanům).

Taky je fajn do plné nádrže benzinu vhodit jednu tabletu naftalínu (proti molům šatním) - taky to umí své.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11089
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Co na ten toluen řeknou již tak problematicky trvanlivé "nové" membrány čerpadel a akceleračních pumpiček?

OT Vzpomínám si jak se kdysi BA3 spole s dalšími dvěma jedinci dostal k většímu množství jakéhosi neidentifikovatelného ředidla. Mixli to baj voko 1:1 Všichni si to nalili do aut (stodváca, Lada, nějaký vstřikovací Favorit či Felda). První dva vozy skončily s proleptanými čerpadly do dvou dnů, vstřikovací vůz prý skončil hned první den, přestal vrčet :mrgreen: .

Jinak, toluen v balení 0,5l mi běžně prodávali když mi bylo cca. 10 let, používal jsem ho k lepení letadýlek a k pyromanským zábavám. S koupí problémy nikdy nebyly, až teď. Ale již nelepím, ani neexperimentuji s ohněm.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Marek
Příspěvky: 5337
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Pokud by byly problémy s trvanlivostí membrán, dá se do této směsi ještě majznout M2T na domastění - stačí tak 1:200 (ať to moc nekouří). Ale myslím, že to nebude potřeba.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
miskoo
Příspěvky: 57
Registrován: sob lis 21, 2009 14:49
Bydliště: zahorce

Příspěvek od miskoo »

takze treba nastavyt inak aj rozdelovac?
Marek
Příspěvky: 5337
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

miskoo píše:takze treba nastavyt inak aj rozdelovac?
Naprosto určitě. Zvýšení kompresního poměru si vyžaduje naprosto jiné nastavení předstihu a jeho jiný průběh v závislosti na otáčkách. Při takových úpravách motoru už nestačí pouze jinak nastvit rozdělovač - musí se většinou rozdělovač mechanicky upravit (musí mít kratší odstředivou regulaci a v jiném průběhu).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Alebo pouzit elektronicke zapalovanie u ktoreho sa da pri zablokovanej mechanickej odstredivej regulacii nastavit krivka predstihu elektronicky....
Roman
Marek
Příspěvky: 5337
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Roman píše:Alebo pouzit elektronicke zapalovanie u ktoreho sa da pri zablokovanej mechanickej odstredivej regulacii nastavit krivka predstihu elektronicky....
Značka ideál... (ale už to není taková legrace a vzrůšo :wink: ).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Práveže najväčšia "legrace"(hlavne pre čumilov) je keď v žigulíku vytiahneš notebook a pripojíš sa. :P
Roman
Marek
Příspěvky: 5337
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Tak to beze sporu :-D.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

Roman píše:je keď v žigulíku vytiahneš notebook a pripojíš sa
Fast and Furious hadra :D :D
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Cooper
Příspěvky: 1070
Registrován: úte črc 21, 2009 16:54
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cooper »

Obrázek

To je přesně ono :-D
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"

http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif

http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/

Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!

Tři Sestry Lada Gang
miskoo
Příspěvky: 57
Registrován: sob lis 21, 2009 14:49
Bydliště: zahorce

Příspěvek od miskoo »

Este jedna otazocka ak muozem, mam motor 2103 cize 1.5ku chcel by som tam znizit hlavu ale tak aby motor aj nieco odjazdil aspon 2 sezony to je sice nie dlha doba ale motoru sa bude davat zabrat totisto to staviam na autocross kolko by som s tej hlavy mal ubrat aby bolo dobre? Ja som tak rozmyslal ze okolo 1,2mm co vy nato? A este pfu s tym zapalkom to bude problem nemam take a ani moc penazi takze neeistuje neaka lacnajsia alternativa? dakujem
Marek
Příspěvky: 5337
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Osobně bych snižoval blok - u motoru 1500 klidně můžeš až 1,8 mm (tím by měl nedoběh stejný jako krátkozdvihové motory).

A motorů Lada při úpravách pro soutěže není problém jít na kompresní poměr klidně i 11:1. Je ale nezbytně nutné tomuto tvrdému motoru přizpůsobit předstih, a to velmi přesně a kvalitně. Je to to nejtěžší a nejnáročnější, co při úpravách je.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6686
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

miskoo píše:Este jedna otazocka ak muozem, mam motor 2103 cize 1.5ku chcel by som tam znizit hlavu ale tak aby motor aj nieco odjazdil aspon 2 sezony to je sice nie dlha doba ale motoru sa bude davat zabrat totisto to staviam na autocross kolko by som s tej hlavy mal ubrat aby bolo dobre? Ja som tak rozmyslal ze okolo 1,2mm co vy nato? A este pfu s tym zapalkom to bude problem nemam take a ani moc penazi takze neeistuje neaka lacnajsia alternativa? dakujem
CARKY VE VETACH, TO SE NEDA LUSTIT!

pokud se o to aspon trochu nebudes snazit, tak uz prijdou tresty!
VAZ 2104 1.3 1989
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“