nebojte, to neni pro Wergl
snizeni hlavy 2105
Moderátor: Moderátoři
snizeni hlavy 2105
Kolik se da snizit hlava 2105 z mechanickeho hlediska, tedy aby se nepotkaly pisty a ventily nebo neco jineho?
nebojte, to neni pro Wergl
nebojte, to neni pro Wergl
Naposledy upravil(a) JmJ dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2104 1.3 1989
-
Little Red Riding Hood
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
remenova 13ka ma jeste navic vybrani na ventily, takze k potkani ma o dost dal.
majo mel v 16ce pisty z 05, blok o 2,3mm a hlavu 0,5mm a nepotkalo se to
ja mel u 1.7 dohromady 4mm z hlavy dole a behalo to, jen uz posunuti retezu o zub znamenalo potkani se motoru
majo mel v 16ce pisty z 05, blok o 2,3mm a hlavu 0,5mm a nepotkalo se to
ja mel u 1.7 dohromady 4mm z hlavy dole a behalo to, jen uz posunuti retezu o zub znamenalo potkani se motoru
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Na řetězovém motoru 1500 mám osobně vyzkoušeno 2,5 mm a v klidu (a to tam jsou písty s rovným dnem). Ale fakt je, že dlouhozdvižky mají větší nedoběh pístů v horní úvrati. Jo a taky záleží, jakou vačku k tomu motoru chceš použít - pokud by to byla upravená vačka s vyšším zdvihem ventilů, bude to s tím snižováním trochu jinak než u seriové vačky.
U motoru 2105, kde jsou ve dnech vybrání pro ventily, bych se toho fakt nebál. Nicméně snížením bloku se dosahuje vyšší účelnosti - kompresní poměr narůstá rychleji, tudíž se nemusí brát tolik materiálu. Navíc při velkém úběru materiálu z hlavy hrozí popraskání zeslabené dosedací plochy a prosakování vody do válce (= destrukce motoru). I z tohoto hlediska bych radši ubíral blok, nikoli hlavu.
U motoru 2105, kde jsou ve dnech vybrání pro ventily, bych se toho fakt nebál. Nicméně snížením bloku se dosahuje vyšší účelnosti - kompresní poměr narůstá rychleji, tudíž se nemusí brát tolik materiálu. Navíc při velkém úběru materiálu z hlavy hrozí popraskání zeslabené dosedací plochy a prosakování vody do válce (= destrukce motoru). I z tohoto hlediska bych radši ubíral blok, nikoli hlavu.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Majo2103
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
- Bydliště: Ploské 79
- Kontaktovat uživatele:
ja ked som doniesol hlavu do firmy a povedal som chlapikovy,ze z nej chcem milimeter dolu,tak na mna pozeral jak na k*k*ta a chcel mi to vyhovorit ze to je vela....chcel by som vidiet jeho reakciu,keby som mu povedal tie 2mm alebo 2.5.....
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Jestliže vačka bude původní, nemusíš se absolutně ničeho bát. V okamžiku, kdy píst je v horní úvrati a ventily střihají, jsou oba otevřené asi o dvě až tři desetiny milimetru a tudíž jsou schované hluboko v dutině spalovacího prostoru hlavy. Kolize s dnem pístu tudíž absolutně nemůže nastat ani v okamžiku, kdy bys hlavu (čistě teoreticky) srovnal do úplné roviny jako u dieselů.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
hlavne po skusenostech vim, ze radsi hlavu max 0,5mm tim ji nechat srovnat, a snizovat blok. snizovanim hlavy se meni tvar spalovaciho prostoru k horsimu. proto je lepsi snizovat blok.
ostry vacky chteji vyssi kompresi. kdyz se na pozadovanou kompresi snizi hlava, uz muzou narazet ventily ( u tommela se nedalal nasadit 272°vacka na hodne snizenou hlavu. vzdy se to potkalo). zato majo na te jeho 1.6 s pistama 05 s vybranim mohl mit 272° vacku bez problemu, 296° taky vicemene. tam vim, ze upravoval vybrani kvuli vetsim ventilum na madarske hlave, ale vybrani nebylo hlubsi jak puvodni
ostry vacky chteji vyssi kompresi. kdyz se na pozadovanou kompresi snizi hlava, uz muzou narazet ventily ( u tommela se nedalal nasadit 272°vacka na hodne snizenou hlavu. vzdy se to potkalo). zato majo na te jeho 1.6 s pistama 05 s vybranim mohl mit 272° vacku bez problemu, 296° taky vicemene. tam vim, ze upravoval vybrani kvuli vetsim ventilum na madarske hlave, ale vybrani nebylo hlubsi jak puvodni
Naposledy upravil(a) Maysner dne ned úno 07, 2010 23:09, celkem upraveno 1 x.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Já jsem neřekl, že se motor nemůže potkat v případě, že se roztrhne řemen nebo zadřou ventily ve vodítkách. Napsal jsem, že se to nemůže potkat za chodu, tedy v případě, že se motor točí a vše funguje jak má. Čti pořádně.miskoo píše:podla mna to so pisal marek ze ventili sa nestretnu s piestom je sprostost mne na 01ke zovrela voda zadrelo mi voditka ventilou a ponarazali do piestou takze sa museli stretnut
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)