Lada Priora - vlastnící
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 149
- Registrován: sob lis 10, 2007 15:10
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 149
- Registrován: sob lis 10, 2007 15:10
- Bydliště: Praha
Zdravim, Prioristi,
i ked riskujem, ze ma tu niekto zvozi pod zem ciernu, chcem mat istotu. Auto mam uz 3/4 roka a az vcera som si v noci vsimol, ze ked je auto zamknute, tak pravidelne blika na palubovke kontrolka imobilizera. Pomaly, pravidelne. Spokojne.
Za cely ten cas, co to auto mam, som si to skor nevsimol. Mozete mi pls potvrdit, ci je to v poriadku? Viem, ze na inych autach blika mala LED dioda, vacsinou cervena. Ide mi len o to, ci som taky babrak, ze som si to vsimol az teraz, alebo ako.
Dakujem za odpovede.
i ked riskujem, ze ma tu niekto zvozi pod zem ciernu, chcem mat istotu. Auto mam uz 3/4 roka a az vcera som si v noci vsimol, ze ked je auto zamknute, tak pravidelne blika na palubovke kontrolka imobilizera. Pomaly, pravidelne. Spokojne.
Za cely ten cas, co to auto mam, som si to skor nevsimol. Mozete mi pls potvrdit, ci je to v poriadku? Viem, ze na inych autach blika mala LED dioda, vacsinou cervena. Ide mi len o to, ci som taky babrak, ze som si to vsimol az teraz, alebo ako.
Dakujem za odpovede.
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Tak nevim zda je to v pohodě, ale mně to blika taky. Jinak nic si z toho nedělej, ja jsem to zjistil taky cca po roce, zamknul jsem něco hledam v garaži a koukam co tam blika
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Zdravim vas
Sice prioru nemam, ani som v nej este nikdy nesedel, no ako som si ju vsimol, tak sa mi celkom paci ako vyzera a aj jej cena je dobra
No so skusenostou s tym, co mam (112tka, r.v. 2004 - najazdenych 115 000 s tym, ze od augusta 2008 do marca 2009 stala na mieste) som na pochybach, ci kupovat novu ladu ... toto auto kupil otec a ja som ho dostal prave v tom marci 2009, kedy som spravil vodicak, najazdil som na nom 17000 km za ten cas. Vela vela drobnosti sa muselo opravovat (dalo sa doma na dvore, mam sikovneho svagra) a vela veci prehliadat. A aj nejake vaznejsie - prasklo mi spojkove lanko, nastastie to bolo na parkovisku, ked som zoslapol spojku pred nastartovanim. Mmentalne riesim kolisanie volnobeznych otacok. Takisto nemam velku doveru v brzdy, nema to servo, treba dost velkou silou slapat na spojku a brzdu (ked presadnem do ineho normalneho auta, tak niekedy akoby som ani necitil pedale, ked stale jazdim na tom mojom )
Otec mal za tie 4 rokov, kym jazdil tiez kopu problemov - napr. od vyroby mal prasknuty vyfuk a servis v Zlatych Moravciach mu na to nevedel prist, miesto toho hladali priciny hlucnosti vzdy inde, az nakoniec toto
No a tak premyslam, preco sa stale nieco kazi? ako niekto spominal - stahovanie okien, klakson, kontrolka poruchy motora, atd ... je to aj pri inych automobilkach vzdy tak alebo je to u lady taka samozrejmost? Brat ma napr Swifta 2 roky a za ten cas nemal skoro ziaden problem (co si spominam, akurat raz mu tiekla klima, ale to bolo manualnym poskodenim)
Zamyslam sa najma nad tym, ci na Priore vsetka ta elektronika a ine nove (hoci standardne) prvky budu fungovat ako maju - ABS, servo, klima ... alebo sa ocakava rada poruch, ako to je sucastou 10tkovej serie?
Je to pre mna zasadna otazka, lebo do 2 rokov by som chcel menit auto, ak sa podari a jedna z moznosti je aj Priora, lebo sa mi paci a mam na Ladu tak trochu slabost (ked som bol maly, dlhy cas sme mali taku klasicku hranatu ladu kombi, neviem aky presny typ ) Manzelka sice nechce ani pocut o kupovani novej lady, ale tak vsetko je otvorene Tak co si o tom myslite? Oplati sa ist do toho alebo je to velky risk, ktory dokazu bez problemov zvladat len pravi nadsenci "ruskeho medveda"?
Sice prioru nemam, ani som v nej este nikdy nesedel, no ako som si ju vsimol, tak sa mi celkom paci ako vyzera a aj jej cena je dobra
No so skusenostou s tym, co mam (112tka, r.v. 2004 - najazdenych 115 000 s tym, ze od augusta 2008 do marca 2009 stala na mieste) som na pochybach, ci kupovat novu ladu ... toto auto kupil otec a ja som ho dostal prave v tom marci 2009, kedy som spravil vodicak, najazdil som na nom 17000 km za ten cas. Vela vela drobnosti sa muselo opravovat (dalo sa doma na dvore, mam sikovneho svagra) a vela veci prehliadat. A aj nejake vaznejsie - prasklo mi spojkove lanko, nastastie to bolo na parkovisku, ked som zoslapol spojku pred nastartovanim. Mmentalne riesim kolisanie volnobeznych otacok. Takisto nemam velku doveru v brzdy, nema to servo, treba dost velkou silou slapat na spojku a brzdu (ked presadnem do ineho normalneho auta, tak niekedy akoby som ani necitil pedale, ked stale jazdim na tom mojom )
Otec mal za tie 4 rokov, kym jazdil tiez kopu problemov - napr. od vyroby mal prasknuty vyfuk a servis v Zlatych Moravciach mu na to nevedel prist, miesto toho hladali priciny hlucnosti vzdy inde, az nakoniec toto
No a tak premyslam, preco sa stale nieco kazi? ako niekto spominal - stahovanie okien, klakson, kontrolka poruchy motora, atd ... je to aj pri inych automobilkach vzdy tak alebo je to u lady taka samozrejmost? Brat ma napr Swifta 2 roky a za ten cas nemal skoro ziaden problem (co si spominam, akurat raz mu tiekla klima, ale to bolo manualnym poskodenim)
Zamyslam sa najma nad tym, ci na Priore vsetka ta elektronika a ine nove (hoci standardne) prvky budu fungovat ako maju - ABS, servo, klima ... alebo sa ocakava rada poruch, ako to je sucastou 10tkovej serie?
Je to pre mna zasadna otazka, lebo do 2 rokov by som chcel menit auto, ak sa podari a jedna z moznosti je aj Priora, lebo sa mi paci a mam na Ladu tak trochu slabost (ked som bol maly, dlhy cas sme mali taku klasicku hranatu ladu kombi, neviem aky presny typ ) Manzelka sice nechce ani pocut o kupovani novej lady, ale tak vsetko je otvorene Tak co si o tom myslite? Oplati sa ist do toho alebo je to velky risk, ktory dokazu bez problemov zvladat len pravi nadsenci "ruskeho medveda"?
VAZ 2112, r.v. 2004, 1499 cm3, 66,7 KW, 16 V
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Presne tuto suciastku mi vymenili v servise pred mesiacom, ale ona bola pokazena uz apr rokov, no nerobilo to problemy, na svietiacu oranzovu kontrolku "porucha motora" si clovek zvykne No ale jedneho dna som dolial do benzinu pripravok na vycistenie ventilov alebo nieco podobne (bratovi na 2-rocnom swifte to pomohlo, mne naopak) - zacali mi padat otacky a zdochynat, tak som siel do servisu, kde mi spravili kontrolu motora a vymenili pokazenu suciastku. No Otacky mi zacali padat po par stovkach kilometrov opat, no este mi to nezdochlo (zatial). Podrobne info, ako sa to sprava rozoberam v tuMichael 4x4 píše:čo rak regulator voľnobehu?
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13039
Sice som to zle zaradil v ramci fora, ale to kvoli zaciatocnickej nevedomosti Uvitam nazor do diskusie, zatial zvazujem, ci ist hned do servisu SlovLady, alebo ci sa to da vyriesit inde lacnejsie
VAZ 2112, r.v. 2004, 1499 cm3, 66,7 KW, 16 V
Pozri, dnes mas riziko v podstate vsade a kazde auto je jedinecne. Otec mal 2107, r.v. 1989 - tesimi sme sa ale to auto bolo vyse roka v servise, nevedeli s tym pohnut, nieco s elektrikou. Kazdy rok odisile bud alternator alebo baterka. Pritom sused mal 2107 z toho isteho roku, mozno ineho mesiaca, a nemal s tym problem.BontSK píše:Zdravim vas
Tak co si o tom myslite? Oplati sa ist do toho alebo je to velky risk, ktory dokazu bez problemov zvladat len pravi nadsenci "ruskeho medveda"?
Kazde auto nietko vyraba, vela veci uobia stroje, ale nieco predsa len robi clovek. Otcovi na Kaline presta stierat stierac - nedostatocne dostiahnutie matice. Dotiahlo sa doma. Mne na Priore zase niejaky silak prilis pritiahol plastovy kryt madal dveri - plast sa rozpadol, teraz to drzi na lepiacej paske, budem reklamovat.
Svokra ma Citroen kombi, vytesovala sa, ale po roku a pol odisla elektronika - 25.000 SKK + robota, za 8 rokov do toho vrazila celkom asi 80 tisic SKK. Pozri teraz na Toyotu - problem s plynovym pedalom.
Kazde auto moze mat muchy - je stastie, ak sa prejavia v zarucnej dobe. Mali by sa. Je to aj iste riziko, nuz ale auto nieco stoji.
Nehovoriac o tom, ze vela zavisi od jazdenia a urdrzby.
Mam Prioru, som spokojny. Nie je to zazrak, ale dobre sa mi na nej jazdi. Na jar musim vychytat nejake rezonujuce plasty vzadu, mriezku reproduktorov - to , co sa pri beznej prevadzke uvolni. No za tu cenu - nelutujem. Kupoval som si to s vedomim, ze to nie je BMW, a teda nebudem od toho ocakavat to, co od BMW.
- Fišer Jiří
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
- Bydliště: Litvínov
Já třeba jsem rozhodnutej,že si jí koupím.Ano považuji se za nadšence, ale opravdu nevím,co bych si za ty peníze jinýho koupil.Dopadlo by to tak,že bych to pak bral,už jen jako spotřební zboží,jako to berou prodejci,ale já se s tím potřebuju mazlit A na BMW a jim podobný značky mít nikdy nebudu,tak se tím moc nezabývám stejně jako ojetinama.Wolfhunt píše:Zdravim vas
Tak co si o tom myslite? Oplati sa ist do toho alebo je to velky risk, ktory dokazu bez problemov zvladat len pravi nadsenci "ruskeho medveda"?
Ta tříletá záruka na auto už taky ujde a z toho bych vycházel!Záleží na tobě ,protože Lada je spíš srdcová záležitost.Hodně štěstí při rozhodování!!!!!!!!!!!
Lada 2171
LADA JE Můj Život
LADA JE Můj Život
BondSK, ber este do uvahy aj servis. Niekde preplatis aj r.i.t., pri LADE sa Ti to stat nemoze.
Kamos kupil VW Passat v Nemecku, fajne auticko. Raz vsak drcol do takeho vacsieho kvetinaca v meste - oprava 96 tisic. Nemoze si na tom vymenit ziarovku - ked sa mu vypali, musi ist do servisu a tam ju menia za 45 minut - musia zlozit spodnu cast prednej masky a odspodu menia ziarovky! Cena> 2500 SK, z toho 120 Sk bola ziarovka, zvysok praca.
Ma svokra velmi napadala na Punto - niezeby bolo zle, ale bolo o 30 percent drahsie ako Lada a pritom parametrovo o dost pozadu - mensi kufor, slabsi motor a hlavne - nizky podvozok. A tak sa svokra na mna hneva, a ja sa jej smejem do xichtu.
Kamos kupil VW Passat v Nemecku, fajne auticko. Raz vsak drcol do takeho vacsieho kvetinaca v meste - oprava 96 tisic. Nemoze si na tom vymenit ziarovku - ked sa mu vypali, musi ist do servisu a tam ju menia za 45 minut - musia zlozit spodnu cast prednej masky a odspodu menia ziarovky! Cena> 2500 SK, z toho 120 Sk bola ziarovka, zvysok praca.
Ma svokra velmi napadala na Punto - niezeby bolo zle, ale bolo o 30 percent drahsie ako Lada a pritom parametrovo o dost pozadu - mensi kufor, slabsi motor a hlavne - nizky podvozok. A tak sa svokra na mna hneva, a ja sa jej smejem do xichtu.
A já bych dodal,že většinu nedostatků kterými disponovala řada 110 již nové Lady nemají.Co se priory týče je to dle mě ,,vychytaná desítka,,.Nicméně souhlasím s tím,že Lada je srdcová záležitost a její majitel by si měl drobné nedostatky umět odstranit sám, asi tak jak popisoval Wolfhund(dotažení stěrače apd.)
V případě jakéhoholiv jiného auta-značky taky nemáš jistotu že se ti nebude kazit,v každém případě je třeba si uvědomit na co to auto budeš využívat a kolik chceš investovat -asi těžko nastane situace že zákazník se bude rozmýšlet mezi novým BMW a Ladou.Poněvadž i když budeš mít v ruce 1mil.sk a ročně by jsi najel 6tis.km,tak kupovat nové BMW by asi nebylo moc rozumné a opačně pokud ročně najedeš 30 tis km.na trase Bratislava-Praha tak asi nebudeš obletovat stánek Lady(leda že by jsi ji měnil co 3-4roky,taky řešení)
V případě jakéhoholiv jiného auta-značky taky nemáš jistotu že se ti nebude kazit,v každém případě je třeba si uvědomit na co to auto budeš využívat a kolik chceš investovat -asi těžko nastane situace že zákazník se bude rozmýšlet mezi novým BMW a Ladou.Poněvadž i když budeš mít v ruce 1mil.sk a ročně by jsi najel 6tis.km,tak kupovat nové BMW by asi nebylo moc rozumné a opačně pokud ročně najedeš 30 tis km.na trase Bratislava-Praha tak asi nebudeš obletovat stánek Lady(leda že by jsi ji měnil co 3-4roky,taky řešení)
-
- Příspěvky: 61
- Registrován: pát črc 24, 2009 08:24
- Bydliště: Žarnovica
- submariner
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát čer 19, 2009 13:47
- Bydliště: Bratislava
ja som mal povodne Citroen Saxo a to bolo v pohode, najazdil som na nom 150 tis za 6,5 roka a bolo to nenakladne auticko, jeho prevadzka bola velmi lacna. Teraz bude jeden a pol roka co mam Prioru, najazdenych 25 tis. km a zatial je vse v pohode az na par detailov.
Ako som spominal prvy bol spiatockovy spinac, potom problem s otvaranim zadneho el. okna a obe veci poriesili na zaruku tak, ze rano som pristavil a popoludni bolo spravene.
Neskor som si vsimol, ze mi nefunguje sklapanie praveho svetla a kmita v spominanom svetlomete vpredu parabola co drzi ziarovky a po vymontovani svetla som zistil ze bol vypadnuty mechanizmus servomotora co nastavuje sklon svetiel, opravil som to na dvore asi za 1,5 hod. lebo bolo nutne vybrat svetlomet a tomu predchadzalo demontovat naraznik (spravil som to sam lebo sa mi nechcelo chodit do servisu a cakat,ale podla mna by nebol problem lebo by to bola na 100 % reklamacia). V zadnej casti mi drncali plasty ale to som poriesil dotiahnutym 2 skrutiek na kazdej strane a ostalo ticho (5 minut roboty)
Co je ale podstatne, ze nebol som vobec nikdy privrzencom tejto znacky a ani vo sne ma nenapadlo, ze raz budem mat LADU, ale zatial nelutujem a jej kvality som uz mnohokrat ocenil napriklad v lahsom terene ci v snehu ked sa v porovnani s inymi autami brodila na vybornu a bol som milo prekvapeny dovolenka v AT a CH (fotka v profile Tirolkso - 2000 m. n.m.) absolvovala na vybornu a pri 2000 km som spravil priemerku 6,0 lit / 100 km a rychlost podla predpisov (dialnica 110 - 130 km/h, mimo 100 km/h. obec 50 km/h)
dal som za nu bezmala 9000,- EUR a osobne ak LADA vyrobi toto tu >> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=27668 tak rozmyslat nebudem ani chvilu a kupim si nastupkynu. Jednoducho som zistil ze je zbytocne davat hromadu penazi za auto, ktore dobre vyzera a je trosku komfortnejsie ako Priora. Ja som clovek nenarocny a auto beriem ako spotrebny material
Ako som spominal prvy bol spiatockovy spinac, potom problem s otvaranim zadneho el. okna a obe veci poriesili na zaruku tak, ze rano som pristavil a popoludni bolo spravene.
Neskor som si vsimol, ze mi nefunguje sklapanie praveho svetla a kmita v spominanom svetlomete vpredu parabola co drzi ziarovky a po vymontovani svetla som zistil ze bol vypadnuty mechanizmus servomotora co nastavuje sklon svetiel, opravil som to na dvore asi za 1,5 hod. lebo bolo nutne vybrat svetlomet a tomu predchadzalo demontovat naraznik (spravil som to sam lebo sa mi nechcelo chodit do servisu a cakat,ale podla mna by nebol problem lebo by to bola na 100 % reklamacia). V zadnej casti mi drncali plasty ale to som poriesil dotiahnutym 2 skrutiek na kazdej strane a ostalo ticho (5 minut roboty)
Co je ale podstatne, ze nebol som vobec nikdy privrzencom tejto znacky a ani vo sne ma nenapadlo, ze raz budem mat LADU, ale zatial nelutujem a jej kvality som uz mnohokrat ocenil napriklad v lahsom terene ci v snehu ked sa v porovnani s inymi autami brodila na vybornu a bol som milo prekvapeny dovolenka v AT a CH (fotka v profile Tirolkso - 2000 m. n.m.) absolvovala na vybornu a pri 2000 km som spravil priemerku 6,0 lit / 100 km a rychlost podla predpisov (dialnica 110 - 130 km/h, mimo 100 km/h. obec 50 km/h)
dal som za nu bezmala 9000,- EUR a osobne ak LADA vyrobi toto tu >> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=27668 tak rozmyslat nebudem ani chvilu a kupim si nastupkynu. Jednoducho som zistil ze je zbytocne davat hromadu penazi za auto, ktore dobre vyzera a je trosku komfortnejsie ako Priora. Ja som clovek nenarocny a auto beriem ako spotrebny material