děkuji všem za pomoc, koko lokovi za dokuméntaci a všem dalším.
Drobek81: já to zítra okouknu, ale mám pocit, že jak už jsem psal, tak to má hrozně krátký chod a to nestačí k otevření.
Kdyžtak až budeš mít čas, tak koukni jestli to vahadlo, jak jsem zakroužkoval, tak jestli se nějak pohybuje při přidání plynu. Nemyslím to, jak jsou k tomu přidělaný táhla jestli víš, jak to myslím.
Ladu a nikdy nic jiného 2107 (2103,2106, 2x 21043, 3x Jawa 50, 5x Jawa 350)
Dobra, dnes se necitim na nejake hrdnske ciny takze bych to nechal na ten zitrek - pokud mne ale pamet neklame, pak se to otaci s klapkou a je tam dorazovy sroubek s takovym aretacnim pliskem...jenze je to uz 3-4 mesice co sem mel Solexa rozebraneho...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Nerad jsem poslem špatných zpráv , ale podle popisu "krátký chod plynu" bych to typ na naprasklý (ještě neulomený) svařenec táhel . "Koncová" páka (placatá) je již skoro opřena o motorovou stěnu a nedovoluje pohyb táhel , nebo je naprasklý svár pedál a přepákování doprava . Ještě na 02 mne to postihlo také . Naštěstí v době CO svářeček nebude oprava tak náročná jak tehdy .
Raději se neptej "Jak namontovat nové táhlo plynu" (01-07)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Já to tenkrát vyřešil flexkou a táhlo přeříznul na svařitelně dostupném místě , vytáhl to ve dvou kusech , pak svařil prasklé místo , navrátil zpět a svařil dohromady Uff . Tehdy vše autogénem . Poté mi již táhlo nikdy neprasklo . Asi i pro silentbloček vložen k soupáčí pro odstranění známého "Cvrlikání" plynového pedálu .
Naposledy upravil(a) Saša dne pon úno 22, 2010 18:32, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
tak jsem dnes absolvoval strastiplnou cestu do práce. Když jsem přes velkou křižovatku jel 5km/hod, tak na mě kdosi troubil, ale opravdu jsem se nemohl více rozjet. Na trojku jsem pak vytáhl asi 30. Hlavně jsem se bál jednoho kopečka, ale nakonec to lada na 1.RS vytála:) V práci jsem se rozhodl, že to musím rozebrat, i kdybych měl jet domů městskou. A světe div se, sundal jsem karburátor, vzal za táhla a šlo úplně normálně, tak jsem ho zas přidělal a bylo hotovo. Je vidět, že někdy stačí jen rozebrat a dát dohromady a problém se vyřeší.
Chci poděkovat všem za jejich příspěvky a kdyby jste něco potřebovali na Ladu, tak dejte vědět nebo se stavte na vrakovišti v Rozhovicích u Pardubic. Kupoval jsem si tam altík za 300kč už s věstavěným regulátorem (v mototechně jsem jen ten regulátor kupoval kolem 300kč) a ten chlapík mi říkal, že přibližně každý dva týdny tam majií jednu Ladu na likvidačku, tak se tam budu občas stavovat a něco koupím pro moje Laděnky. (mám 2106 a 2x 21043). Kdyby někdo něco chtěl, tak jsem ochotný dovézt na trase Pardubice - Veselí nad Lužnicí nebo i jinam, ale to by bylo za poplatek.
Ladu a nikdy nic jiného 2107 (2103,2106, 2x 21043, 3x Jawa 50, 5x Jawa 350)
gerovi sme to nasadili bez demonatze motoru v kempu. bylo potreba heverem prizvednout zadek prevodovky a jeden clovek tomu jeste pomaha na predku motoru na viku ventilu. a do dneska mu to jezdi
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
mno a nebyly preskocene tahla? Urcite bych ale hledal a nasel pricinu...radsi hned nez pak v nejmene vhodnou dobu
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
aa tak teraz ma napadla este jedna vec ak su zle sostelovane tiahla plynu.... moze sa stat zo zatiahnutim pedalu plynu smerom nahor sa tiahla pretocia skrizia a potom nejde pridat plyn.
Riesenim je spravne nastavenie dlzky tiahla plynu.... moze to byt aj sposobene zlymi perinkami motora tj motor si nejako inac sadne a treba zostelovat to ...lebo predpokladam ze od vyroby to bolo dobre.