dutiny
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Do dutin bych olej s prachem neaplikoval. Já mám rád Resistin ML.
Slyšel jsem o transformátorovém oleji, má údajně vynikající vzlínavost. Sám jsem nevyzkoušel, tak nevim.
Já bych ten vosk zkusil ředit tím, čím se ředí Resistin ML - technický benzín, nebo na obalu zmiňují Ředidlo ML/CAR.
Jinak trochu míchání je napsáno tady, a koukám že i tady se zmiňují o tranformátorovém oleji, a připoměli mi petrolej, o tom mi zase říkal někdo jiný.
http://trabant.600.sweb.cz/technika.00.htm
Slyšel jsem o transformátorovém oleji, má údajně vynikající vzlínavost. Sám jsem nevyzkoušel, tak nevim.
Já bych ten vosk zkusil ředit tím, čím se ředí Resistin ML - technický benzín, nebo na obalu zmiňují Ředidlo ML/CAR.
Jinak trochu míchání je napsáno tady, a koukám že i tady se zmiňují o tranformátorovém oleji, a připoměli mi petrolej, o tom mi zase říkal někdo jiný.
http://trabant.600.sweb.cz/technika.00.htm
Bílý LADA a okřídlená spol.
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
V každém případě by to měl být prostředek dostatečně vzlínavý, přilnavý, ale hlavně po celou dobu životnosti dostatečně pružný. Z toho důvodu nejsou tyto přípravky jenom voskového základu, ale obvykle mají pryskyřično-voskový základ. Teď ale na jejich aplikaci není vhodná doba, nejlepší je to v létě, kdy svítí slunce a karosérie je řádně rozehřátá. Já teď používám Body (tuším 900).
Jinak vosk by měl být ředitelný ethanolem (lihem ) v nějaké slušné koncentraci.
Jinak vosk by měl být ředitelný ethanolem (lihem ) v nějaké slušné koncentraci.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
ML se běžně ředí technickým benzínem. S jeho vyprcháním se počítá, pomáhá vzlínat materiálu i do jemných spár. Součástí přípravků jsou i složky potlačující korozi. Důležité je, aby po vyprchání zůstala vrstva pružná a přilnavá, nejsem si jist, zdali toto tvůj vosk v kvádrech umožní. Mohlo by se ti stát, že tvůj samoděl nesplní očekávání a při případném podtékání odlupující se vrstvy spíše uškodí, i tuto možnost uvaž. Každopádně na aplikace čehokoliv do dutin je vhodné léto, nejlépe po serii teplých a suchých dnů, aby to v prohřáté kastli pěkně pracovalo.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
dneska, je takovýhle sajrajtů už tolik, že používat vyjetej olej nebo naftu mixnutou rezistinem a podobný eperimenty je myslim neproduktivní. Chápu to dřív,kdy byl problem sehnat i rezistin. Já osobně kupuju dinitrol (a teď číslo nevim, ale na dutiny je jen jeden). Už jsem ho tu propagoval mockrát a ještě mockrát propagovat asi budu ... má výbornou vzlínavost a fakt ta ochrana proti rzi je výborná a blizzard je toho důkazem. Navíc nevadí gumě a plastům a dá se použít i na ně a vrátí jim novej vzhled. vždycky když udělam dutiny, tak nechávam auto vykapat na hadry a tima pak ještě přeblesknu konce nárazníků a ty gumový ťapky na náraznících + gumy okolo oken. a jestli máte problem s reznutím kastle v dolních růžkách pod gumou okolo okna, tak stačí injekční stříkačkou stříknout pod gumu
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
Tak, Dinitrol se používá i k ochraně letadel, děláme teď jedno, který i po dvaceti letech provozu vypadá stále velice dobře:
http://www.planes.cz/cs/photo/1069622/b ... n_res=1024
http://www.planes.cz/cs/photo/1069622/b ... n_res=1024
nemít to ty okýnka, tak to vypadá spíš jak tunel na metro
... oni vyrábí takovej komplexní program, měl jsem od nich i kit a nástřík na podvozek. Nikdy bych na tu značku nepřišel, kdyby mi jí nedoporučil známej co má autodílnu a lakovnu. autoklempířinou a lakováním se zabývá už přes 10 let
... oni vyrábí takovej komplexní program, měl jsem od nich i kit a nástřík na podvozek. Nikdy bych na tu značku nepřišel, kdyby mi jí nedoporučil známej co má autodílnu a lakovnu. autoklempířinou a lakováním se zabývá už přes 10 let
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
No a co když jsou už dutiny chycené rzí, co pak ???EMI píše:Já osobně kupuju dinitrol (a teď číslo nevim, ale na dutiny je jen jeden). Už jsem ho tu propagoval mockrát a ještě mockrát propagovat asi budu ... má výbornou vzlínavost a fakt ta ochrana proti rzi je výborná
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10