Tohle dnes napsali

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

zdá se to být i objektivní :)
Uživatelský avatar
ra100
Příspěvky: 141
Registrován: ned zář 21, 2008 11:05
Bydliště: Levoča

Příspěvek od ra100 »

FOMA píše:zdá se to být i objektivní :)
Tiež mám ten pocit.
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Obrázek
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Fakt má řazení priory tak dlouhej chod? V Kalině je o poznání kratší než třeba u fabie2. Tuhé bylo zpočátku taky, ale to se rozchodilo. Řazení je takové "klasické", když to srovnám proti tej fabce:
Kalina - nevede, ale vždycky se trefim do správný dráhy. Jde to "samo".
Fabie - vede, ale řadit pětku je prostě kličkovaná ... navíc se to postupně "vyčvaňhává", po 28 tis. km už to začíná být cítit.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Wolfhunt
Příspěvky: 226
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Wolfhunt »

dmatej píše:Fakt má řazení priory tak dlouhej chod? V Kalině je o poznání kratší než třeba u fabie2.
Nemyslim. Ked porovnavam otcovu Kalinu a moju Prioru, tak velky rozdiel v tom nevidim. Samozrejme, este stale maju najazdene pod 10.000 km, takze este sa mechanika "brusi" a usadzuje.

No k Priore by som povedal dve veci - trochu nestastne ma riesenu spiatocku, spociatku sa mi sem-tam podarilo miesto 1 dat spiatocku a nebyt signalizacie by som si to asi nevsimol. A niekedy jednotka ide tazsie zaradit.

V porovnani so starymi ladami (2107 a 21043) tie drahy sa mi zdaju byt dlhsie, no kratsie ako v firemnom Golfe. K Fabii sa neviem vyjadrit, nejazdil som na nej.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Proti krabicím má jakýkoliv řazení delší dráhy. A když vezmeš v potaz délku řadičky, je to už dokonalost sama. Je to daný tím, že máš převodovku přímo pod řadičkou, kdežto u "moderních" aut je převodovka až u motoru a jak známo vůle se sčítají - je principielně nemožný dosáhnout opravdu krátkých drah.

Zatím nejdelší dráhy, se kterými jsem se setkal, měl Renault 19, tam pětka znamenala nutnost předklonit se :D

Jednička je trochu "do zubů", ale právě ta fabie2 už to začíná dělat taky ... skoro bych řekl, že zatímco kalina se s kilometry lepší, fabie se horší.
Včera jsem koukal, že na 75 tisících má v servisce Kalina psanou výměnu lambdy, což značí, že si starou určitě budu chtít nechat pro sichr :D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Dusan
Příspěvky: 3936
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

VYMENA LAMBDY...SNAD KONTROLA AJ TO POCHYBUJEM.... ups velke
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Tak to ber jako fakt :)
Předpokládaná životnost lambd je nějakých 100 tisíc km (pokud vím) a s ohledem na to, že to má EURO4, bych řekl, že to prostě nenechají náhodě.

A kontrolovat lambdu, to přece po dnešních servisech nemůžeš chtít :mrgreen:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Pokud vím, tak u priory je to komplet od převodovky až po hlavici řadící totožný s desítkou a u ní to (mírně řečeno) opravdu není žádná sláva. Mimochodem článek patrně přeloženej z nějakýho ruskýho časopisu patřícího pod Burdu ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

zelvotron píše: totožný s desítkou a u ní to (mírně řečeno) opravdu není žádná sláv
opravdu velmi mírně řečeno...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Hmm, to mi jen potvrzujete můj pocit, že Priora je naprosto zbytečný krok v historii AvtoVazu ... heh, udělaj Kalinu, kde to funguje celkem OK, a pak hurá, downgrade, novinka je zase horší ... nechápu ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

dmatej píše:že Priora je naprosto zbytečný krok v historii AvtoVazu
pche :P aspoň to ma normalni motor :P
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Kalina má v Rusku od min. týdne 1.6 16V 98koní :-P
A Beruška i s tou 8V 1.6 už jela 202 tacho (192GPS), takže já si nestěžuju :)
Ale je mi jasný, že si budeš hájit svoje ;)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

ten 16V motor je proste zivejsi. maximalku by to mohlo mit stejnou, pokud je to stejne zprevodovany. pokud uz pochopili, ze kalina ma taky pravo na ten motor a zacnou to vozit, spolu s GTi packetem, tak by to bylo v hatchbacku pekny auticko :mrgreen:

neni nic jednodussiho, nez vedle sebe postavit prioru 1.6 16V a kalinu 1.6 8V na sprintu :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Já řekl, že jsem spokojenej, ne že ujedu 16V :D :D :D
Považuješ mě snad za většího magora, než jsem? :D
Mám začít pomýšlet na turbo? :D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“